No Kvasiny rūpnīcas konveijera nobraucis "Škoda" pirmais kompaktais krosovers "Karoq", kas markas dīleru centros būs pieejams, sākot ar novembri.
"Škoda Karoq", kas čehu kompānijas modeļu gammā nomaina "Yeti", ir 4382 mm garš, 1841 mm plats un 1605 mm augsts. Riteņu bāze 2638 mm (2630 mm pilnpiedziņas versijai), bet bagāžas nodalījuma tilpums 521 – 1630 litri. Visi trīs aizmugures sēdekļi ir atsevišķi pārbīdāmi, regulējami un izņemami pavisam šajā gadījumā atbrīvojot vietu maksimāli iespējamiem 1810 litriem. Klienti varēs izvēlēties kādu no diviem benzīna vai dīzeļa motoriem ar jaudas pārklājumu no 115 līdz 150 Zs. Atkarībā no versijas tos varēs komplektēt arī ar septiņu pakāpju DSG automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedziņu.
Vācijas tirgū "Škoda Karoq" vispirms startēs dārgākajās aprīkojuma versijas, sākot ar "Ambition" (no 24 290 eiro), bet "Karoq" bāzes modelis (cena vēl netiek atklāta) kļūs pieejams 2018.gadā.
Nē nu Tu tak pats zini- poršs un audi un vag-s (tāpat kā Visi Citi ražotātāji;) kļūdījās,bet tgad viņi to kļūudu "nožēlo" un valdības līmenī izsludina (reklāmas?) kampaņu- ka šī problēma tiek risināta un tiks atrisināta.Katrs utains rīgas hakeris ar vecu laptopu padusē smuki visu zina, kā apmānīt TA un TUV un VAg programmatūru, lai rastu iespēju braukt katram tā, kā viņš grib. Abet lūk vw Galv.Managieris bij "vienpersoniski" veicis krāpšanu. Par to, ka vinjš kļūdu atzina, tagd padzīs no darba, taču pec 5g aizkadrā piešķirs šamam Pensiju pāris miljonu gadā "par nopelniem Nācijas labā..." Interesanti būtu uzzināt, cik % no apritē esošajiem lietotājiem "griezīsies" ar "lūgumu" tur kko samazināt un (varbūt) visu to uzgriezt tā, lai tas auto vairs nebrauc vispār.Līdz šim visi visur masveidā griežas pēc "uzlabojumiem" lai vairāk indētu gaisu un ātrāk brauktu, bet tagad pēkšņi viss būs pilnīgi otrādi.Vēl tas Vag-s varētu "atsaukt" to milardu savus "ražojumus", kuri brauc ar izgraizītiem izpūtējiem un "uzsaukt" šiem visiem jaunus oem Dpf-us, ja jau kādam tā tik dikti rūp mūsu planētas Nākotne ;P