Prius Plug-in ir īsts “zaļais automobilis” (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Toyota Baltic | 3.augusts 2017 13:19

Toyota Prius Plug-in Hybrid pēdējos ADAC EcoTest salīdzināšanas testos izceļas: tas ir vienīgais no pieciem testētajiem Plug-in modeļiem, kas saņēma piecas zvaigznes.

Gan radītā piesārņojuma, gan CO2 emisiju ziņā (patēriņš kombinētajā ciklā 1,0 l/100 km + 7,2 kWh/100 km un 22 g/km CO2 vai 3,4 l/100 km un 79 g/km CO2 ar tukšu akumulatoru) Prius Plug-in savus konkurentus pārspēja ar ievērojamu rezervi. Iespaidīgs ir arī atrāviens no tuvākā konkurenta: 2 zvaigznes vides testos un 30 punkti (13 par piesārņojumu un 17 par CO2) lieliski ilustrē atšķirību.

“Autoclub” rezultāti šķiet nepārprotami: “No vides viedokļa raugoties, mēs varam secināt, ka tikai Toyota Prius Plug-in ir īsts “zaļais automobilis”.” Īpaši izsmalcinātais ceturtās paaudzes hibrīds sniedz ievērojami samazinātu elektroenerģijas un degvielas patēriņu: 68 kW EV motori apvienojumā ar 1,8 l benzīna Atkinsona cikla dzinēju nodrošina neparasti zemu emisiju līmeni. Automobiļa rezultāti bija 47 punkti no 50 par piesārņojumu un maksimālais punktu skaits par CO2.

Starp ADAC EcoTest labāko rezultātu ieguvējiem bez Toyota Prius Plug-in Hybrid ierindojas arī degvielas šūnu automobilis Mirai (ūdeņraža patēriņš kombinētajā ciklā 0,76 kg/100 km, elektroenerģijas patēriņš kombinētajā ciklā 0 kWh/100 km un CO2 emisijas kombinētajā ciklā 0 g/km) un citi hibrīda modeļi, kas Eiropā jau ir pieejami astoņu modeļu plašajā piedāvājuma klāstā.

Toyota hibrīda modeļi* veido ievērojamu ieguldījumu Toyota Vides izaicinājuma 2050 mērķu sasniegšanā, kam Japānas autoražotājs ir noteicis ambiciozus ilgtspējas mērķus gandrīz visās savas uzņēmējdarbības jomās. Pats galvenais mērķis: samazināt automobiļu CO2 emisijas par 90 procentiem salīdzinājumā ar 2010. gadu.

*Toyota hibrīda modeļi: Yaris Hybrid, Auris Hybrid, Auris Hybrid Touring Sports, Toyota C-HR Hybrid, Prius, Prius+, Prius Plug-In Hybrid, RAV4 Hybrid.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 3.augusts 2017 14:52
4 0 Atbildēt

Kārtējais reklāmas raksts ar klientu mānīšanu. Varbūt tas ir zaļākais no visiem toyotas hibrīdiem, bet ne ekonomiskākais. Japāņu un eiropas hibrīdi tā ir tīša klietu apmānīšana. Ja tev patīk, ka tevi uzskata par duraciņu un māna, tad pērc.

Tas 1.8 litru benzīna motors rij vairāk nekā līdzīgs auto ar 2 litru dīzeli, bet apvienojamā ar to elektromotoru, " ekonomija" tik un tā nesanāk. Ekonomisks dīzelis tērēs par 0.2 litriem vairāk, bet tā kā dīzelis ir lētāks nekā benzīns, tas sūda priuss izmaksās vairāk.

Bet protams, tagad moderni sponsorēt autokompānijas un uzskatīt, ka tu dzīvo zaļi.

Ja gribi dzīvot zaļi, iznīcini un nekad nepērc ādas izstrādājumus, kosmētiku, zāles un netērē elektrību. Vēl labāk,- nopērc zirgu vai velosipēdu.

Idiņu bars.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 10

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti