Vācijas automobiļu kluba ADAC speciālisti notestējuši "AvtoVAZ" ražoto "Lada Vesta" sedanu, kas no šī gada pieejams arī šīs valsts tirgū. Eksperti atzīmēja vairākas pozitīvas īpašības, taču atrada arī gana daudz iemeslu par ko nopelt krievu sedanu.
ADAC speciālistiem patika plašais salons un bagāžas nodalījums, jaudīgā apsildes sistēma, ergonomika, augstais klīrenss un zemie ekspluatācijas izdevumi. Vāciešus sarūgtināja salona apdare un izmantotie materiāli, kā arī pieticīgais drošības sistēmu komplekts pie salīdzinoši augstās cenas.
Pārbaudot "Lada Vesta" testa braucienā, noskaidrojās, ka automobilis ir gana stabils taisnos ceļa posmos un iepriecina ar līganu gaitu, taču līkumos stūre ir „tukša” un neinformatīva. Bremžu darbību vācieši nosaukuši par „viduvēju”, bet motors esot „vājš un skaļš”.
ADAC testā piedalījās Vācijas tirgū vienīgā pieejamā Vesta versija, kas komplektēta ar 1,6 litru 106 Zs motoru. Transmisiju pircējs var izvēlēties no diviem variantiem, pasūtot piecu pakāpju mehānisko vai robotizēto pārnesumkārbu. Pirmajā gadījumā "Lada Vesta" cena būs 12 740, otrā – 13 740 eiro, savukārt vislepnākā komplektācija vācu pircējam izmaksās 14 500 eiro.
Salīdzinājumam var minēt, ka "Volkswagen Polo" piecdurvju hečbeka bāzes versija pieejama, sākot no 12 975 eiro.
laikam visīstākais terorisms pret sevi varētu būt nopirkt to aparātu ar to pieminēto robotizēto kārbu...