Japānas autobūves kompānija Subaru uzlabojusi sportiskā WRX STI aprīkojumu, pievienojot standarta modelim ekstras, kas agrāk bija pieejamas tikai par papildmaksu, nedaudz pamainot vizuālo izskatu un papildinot asistentu klāstu.
Jaunajā modeļu gadā Subaru WRX STI dosies ar jauna dizaina buferiem un radiatora resti, LED galvenajiem lukturiem, kuriem ir dinamiskā līkumu izgaismošanas funkcija un integrētas diožu dienasgaismas. Aizmugures antispārns tagad uzstādīts jau sērijveidā, bet 18 collu riteņu disku vietā uzstāda 19 collu diskus un uzlabotas Brembo bremzes ar dzeltenām skavām.
Salonā ir jauna dizaina mērinstrumentu panelis, dekori, durvju paneļi un sarkanas krāsas drošības jostas. Visu svarīgāko informāciju tagad piegādā 5,9 collu (agrāk 4,3) multimediju sistēmas ekrāns, bet klimatkontrolei ir atsevišķs displejs. Komplektā arī sēdekļu apsilde priekšā un nolaižams elkoņu blasts ar integrētiem dzērienu turētājiem aizmugurē. Aizmugures stikli ir tonēti.
330 Zs jaudīgā sportista bāzes versija Active (cena Vācijā 44 500 eiro) tiek piegādāta ar gaismu un lietus sensoriem, apsildāmu vējstiklu un sānu atpakaļskata spoguļiem, sagatavi jumta bagāžniekam, savukārt topmodeļa Sport (cena Vācijā – no 50 900 eiro) aprīkojumā būs Recaro sporta sēdekļi, kas pirmoreiz modeļa vēsturē ir elektriski regulējami astoņos veidos, jumta lūka, navigācija, kā arī drošības pakete ar joslas uzturēšanas, aklās zonas, tālo gaismu un aizmugurējās sānu zonas brīdinājuma asistentiem.
Ir tikai divi mīnusi:
1) maziņa. kaut kāds kompakts.
2) No sāna izskatās patizli. tieva, gara.
Jaunie vēl neko, bet tie vecie, ap 2007 tā gada ražojums NO SĀNA izskatās īpaši debili. Var pat sacensties ar priusu par šausmīgāko auto. Tikai priuss ir šausmīgs no jebkura leņķa, tāpēc uzvar tik un tā.