Subaru uzlabo WRX STI (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 29.augusts 2017 6:42

Japānas autobūves kompānija Subaru uzlabojusi sportiskā WRX STI aprīkojumu, pievienojot standarta modelim ekstras, kas agrāk bija pieejamas tikai par papildmaksu, nedaudz pamainot vizuālo izskatu un papildinot asistentu klāstu.

Jaunajā modeļu gadā Subaru WRX STI dosies ar jauna dizaina buferiem un radiatora resti, LED galvenajiem lukturiem, kuriem ir dinamiskā līkumu izgaismošanas funkcija un integrētas diožu dienasgaismas. Aizmugures antispārns tagad uzstādīts jau sērijveidā, bet 18 collu riteņu disku vietā uzstāda 19 collu diskus un uzlabotas Brembo bremzes ar dzeltenām skavām.

Salonā ir jauna dizaina mērinstrumentu panelis, dekori, durvju paneļi un sarkanas krāsas drošības jostas. Visu svarīgāko informāciju tagad piegādā 5,9 collu (agrāk 4,3) multimediju sistēmas ekrāns, bet klimatkontrolei ir atsevišķs displejs. Komplektā arī sēdekļu apsilde priekšā un nolaižams elkoņu blasts ar integrētiem dzērienu turētājiem aizmugurē. Aizmugures stikli ir tonēti.

330 Zs jaudīgā sportista bāzes versija Active (cena Vācijā 44 500 eiro) tiek piegādāta ar gaismu un lietus sensoriem, apsildāmu vējstiklu un sānu atpakaļskata spoguļiem, sagatavi jumta bagāžniekam, savukārt topmodeļa Sport (cena Vācijā – no 50 900 eiro) aprīkojumā būs Recaro sporta sēdekļi, kas pirmoreiz modeļa vēsturē ir elektriski regulējami astoņos veidos, jumta lūka, navigācija, kā arī drošības pakete ar joslas uzturēšanas, aklās zonas, tālo gaismu un aizmugurējās sānu zonas brīdinājuma asistentiem.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 29.augusts 2017 7:23
1 1 Atbildēt

Ir tikai divi mīnusi:

1) maziņa. kaut kāds kompakts.

2) No sāna izskatās patizli. tieva, gara.

Jaunie vēl neko, bet tie vecie, ap 2007 tā gada ražojums NO SĀNA izskatās īpaši debili. Var pat sacensties ar priusu par šausmīgāko auto. Tikai priuss ir šausmīgs no jebkura leņķa, tāpēc uzvar tik un tā.

Bils 29.augusts 2017 17:45
0 0 Atbildēt

Varu piekrist par 2007. gada modeli, ka nav diezko labs pēc izskata, pārak kompakts. Un arī "mikimauši" garām bija dēļ lukturiem.

Labākais, manuprāt ir tas kas nāca no 1997., ja nemaldos.

P.S. Pašam bija 1999. gada. Būda tā pati.

rudens68 31.augusts 2017 14:08
0 0 Atbildēt

Bils

Kā ikdienā ar tādu ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti