Jaunais elektriskais Volkswagen apvidus auto ID CROZZ II tirgū nonāks jau 2020. gadā (+ foto) 3

 

Foto: Publicitātes attēls

12.septembris 2017 8:06

Volkswagen turpina īstenot zīmola elektrifikācijas stratēģiju, paplašinot pilnīgi jauno inovatīvo elektrisko automobiļu klāstu – I.D.

2020. gadā tirgū nonāks divi I.D. saimes pārstāvji – četrdurvju I.D. ar lielu bagāžas nodalījumu un I.D. CROZZ II – pilnībā elektriskais pilnpiedziņas apvidus auto. Modeļa konceptauto, kuru zīmols pirmo reizi atrādīja sabiedrībai pirms sešiem mēnešiem, tagad jau vairāk līdzinās tā ražošanas versijai. I.D. CROZZ II konceptauto ietver nākotnes funkciju „I.D. Pilot” - pilnībā autonomās vadīšanas režīmu. 2022. gadā elektrisko automobiļu klāstu I.D. papildinās arī leģendārais jaunās paaudzes Bulli – mikroautobusu I.D. BUZZ.

Visiem I.D. koncepta automobiļiem ir pilnībā jauna platforma un unikāls dizains. Citas raksturiezīmes: I.D. elektrisko automobiļu klāsta nobraucamais attālums sasniegs 500 līdz 600 kilometrus, tiem raksturīgs jauns, īpaši plašs un pielāgojams salona koncepts („Open Space”), visu displeju un pārvaldes sistēmas digitalizācija, kā arī no 2025. gada patērētājiem tiks piedāvāts I.D. klāsta automobiļus aprīkot ar pilnībā autonomu vadīšanas režīmu „I.D. Pilot”.

Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē prezentētais I.D. CROZZ II konceptauto aprīkots ar elektrisku 4MOTION pilnpiedziņu, kas labi sevi parāda dažādos apstākļos - gan pilsētas vidē, gan uz neasfaltētiem ceļiem un bargos laikapstākļos. I.D. CROZZ II jauda ir 225 kW, maksimālais ātrums līdz 180km/h, kā arī auto ar vienu akumulatora uzlādi nobrauc līdz pat 500 kilometriem (NEDC). I.D. CROZZ papildina pilnībā automatizēts „I.D. Pilot” vadīšanas režīms, kurā, pateicoties lāzeriem, ultraskaņai, radaru sensoriem, sānu skata un priekšējām kamerām, var atpazīt, kas notiek uz ceļa.

Tāpat jaunums I.D. CROZZ II ir intuitīva balss vadība, kuru iespējams izmantot, lai atvērtu vai aizvērtu visas durvis un aktivizētu vai deaktivizētu pilnībā automatizēto „I.D. Pilot” režīmu. Auto interjers - „Open Space” - arī piedzīvojis pārmaiņas un ticis uzlabots ar četriem regulējamiem atsevišķiem sēdekļiem, kas apvilkti ar alkantara ādu. Pārveidots arī auto instrumentu panelis. Modelī īpaša loma atvēlēta interaktīvajam apgaismojumam jeb „Smart Lights”, kas ne vien padara to neatkārtojamu, bet arī pilda informatīvās funkcijas. Šīs „viedās gaismas joslas” izvietotas durvju paneļu malās un tieši priekšā autovadītājam. Gaismas tiek izmantotas, lai sagaidītu autovadītāju, lai norādītu - aktivizēts manuālais vai pilnībā automatizētais „I.D. Pilot” režīms, kā arī, lai palīdzētu autovadītājam, sniedzot vizuālas norādes interaktīvu gaismas signālu veidā, piemēram, navigācijai vai bīstamās situācijās.

Tāpat jaunums I.D. CROZZ II ir projicējošais head-up displejs, kurā autovadītājs saņem visu braukšanai nepieciešamo informāciju, tostarp ātrumu un vizuālās navigācijas norādes. Informācija tiek projicēta virtuālu attēlu veidā, kas izvietoti 7 līdz 15 metrus automašīnai priekšā.

Grupas ietvaros uzņēmums Volkswagen AG līdz 2025. gadam tirgū laidīs vairāk nekā 30 jaunus elektriskos automobiļus. Volkswagen zīmola modeļi - I.D., I.D. BUZZ un I.D. CROZZ - ir trīs no svarīgākajiem sērijveida modeļiem, kas nonāks tirgū. Volkswagen zīmola valdes priekšsēdētājs Herberts Dīss norāda: „Jau 2020. gadā, kad mūsu inovatīvie elektriskā klāsta automobiļi nonāks tirgū, mēs plānojam pārdot 100 000 pilnībā elektriskas Volkswagen auto vienības. Taču tas ir tikai sākums. Līdz 2025. gadam, saskaņā ar mūsu prognozēm, I.D. modeļu tirdzniecības apjoms gadā var pieaugt desmitkārtīgi un sasniegt vienu miljonu automašīnu.” Viņš gan uzsver, ka turpmākie elektriskie auto paplašinās modeļu klāstu, nevis nomainīs modeļus, kas pieejami šodien.

Tehniskie dati

Izmēri
Garums: 4625 mm; platums: 1891 mm; augstums: 1609 mm; riteņu bāze: 2773 mm
Diski/riepas: 245/45 R 21

Interjers/ bagāžas nodalījuma tilpums
Pārveidojams „Open Space”
Bagāžnieka tilpums (ar četriem cilvēkiem): 515 litri

Piedziņas sistēma/distance/veiktspēja
Priekšējais elektriskais dzinējs: 75 kW (102 ZS); 140 Nm
Aizmugurējais elektriskais dzinējs: 150 kW (204 ZS); 310 Nm
Kopējā jauda: 225 kW (306 ZS)
Akumulatora enerģijas kapacitāte: 83 kWh
Distance (ES; NEDC): 500km
Uzlādes jauda: 150 kW (DC)
Uzlādes laiks līdz 80% SOC: aptuveni 30min
Maksimālais ātrums: 180 km/h

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 12.septembris 2017 9:45
1 1 Atbildēt

Tā kā tas ir folksvāgens, realitātē - bāzes versija būs ar nobraukumu 100 km, piemaksājot 50 000, būs solītie 500. Bet piemaksājot vēl 10 000, salons būs elektrisks, nevis ar manuāliem kloķīšiem.

viencexperc 12.septembris 2017 9:46
1 1 Atbildēt

VW ID būs pasaulē pirmais elektromobīlis ar manuālo spoguļu un krēslu regulēšanu un logu atvēršanu. A nē. Pirmais bija UP.

msh 12.septembris 2017 23:20
1 0 Atbildēt

Paskaties labāk uz teslu - samaksā mazāk, lieto lielu aķi, bet nespēj izmantot to pilnīgi...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti