EK līdz 2030.gadam vēlas automašīnu oglekļa dioksīda izmešus samazināt par 30% 15

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 9.novembris 2017 7:48

Eiropas Komisija (EK) trešdien ierosināja līdz 2030.gadam samazināt vieglo automašīnu un mikroautobusu oglekļa dioksīda izmešu apjomu par 30% salīdzinājumā ar 2021.gada līmeni.

EK norāda, ka starpposma mērķis līdz 2025.gadam ir šo izmešu apjomu samazināt par 15%.

Komisija vēsta, ka tā izteikusi šādu ierosinājumu, lai nodrošinātu, ka Eiropas Savienība (ES) ievēro bloka kaitīgo izmešu samazināšanas mērķus saskaņā ar Parīzes klimata vienošanos un Eiropas automašīnu ražošanas nozare spēj saglabāt konkurētspēju pūliņos ražot videi draudzīgākus automobiļus.

ES klimata politikas un enerģētikas komisārs Migels Ariass Kanjete skaidro, ka šo ierosinājumu mērķis ir mainīt pašreizējās tendences Eiropas automobiļu nozarē, tostarp pārdoto zemo elektrisko automobiļu skaitu un faktu, ka darbavietas elektrisko automašīnu sektorā aizplūst uz citām pasaules valstīm, tai skaitā ASV.

Tāpat komisārs uzsver, ka šie mērķi palīdzēs atjaunot uzticību Eiropas autoražotājiem, kas nesen tika ierauti kaitīgo izmešu falsificēšanas skandālā.

Šo ierosinājumu vēl nepieciešams apstiprināt Eiropas Parlamentam un ES dalībvalstīm.

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 9.novembris 2017 10:22
6 0 Atbildēt

Ir daudz veidu, kā samazināt co izplūdes Eiropas teritorijā:.

1) Uztaisīt 500 megatonnu lielu kodollādiņu, un uzmest uz Islandes. Tādas jaudas lādiņš izsitīs caurumu zemes garozā, un iespējams, izbojās seismisko aktivitāti. Ir neliela varbūtība, ka Islandē pazudīs vulkānu izvirdumi un geizeri. Tas samazinās CO izplūdes.

2) Samazināt rūpniecības ražošanu. Priekš kam Eiropā vajag tik daudz rūpnīcu? Pilni plaukti ar produkciju. Pilnīgi pietiek samazināt par pusi. Tad rūpnīcas strādās ar mazāku jaudu, būs mazāk izplūdes gāzes, kā arī mazāk vajadzēs enerģiju, tāpēc arī elektrostacijas ( TES, AES) rstrādās ar mazāku jaudu. Samazināsies CO izplūdes.

viencexperc 9.novembris 2017 10:28
3 0 Atbildēt

Par pirmo.

Laikam, nedaudz pāršāvu greizi. Ja Islandē izsitīs caurumu, tad drīzākais, ka tajā vietā radīsies jauns - supervulkāns.

Vajadzētu vairākus 400-500 megatonnas lielus kodollādiņus nomest kaut kur ne Eiropā ( plāns taču CO samazināt Eiropā), un uzmest kaut kādā rindā, piemēram, Krievijā, vai

Atlantijas okeānā, zem ūdens, un radīt jaunu tektonisko lūzumu. Tad vulkāni radīsies tur, bet Islandē vulkānu nebūs.

rudens68 9.novembris 2017 23:55
1 0 Atbildēt

Redzēs, redzēs , bet ja tās co 2 prasības pieaugs tik strauji un reāli pildīs ,kontrolēs ,tad teorētiski auto atkal varēs atļauties tikai daži .

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 11

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti