No 45 595 eiro – Opel atklāj visātrākās Insignia cenu (+ foto) 18

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.decembris 2017 11:48

Vācijas autobūves kompānija Opel atklājusi Insignia saimes visātrākā modeļa Insignia GSi cenu. Saskaņā ar ražotāja informāciju, Vācijā šī modeļa bāzes cena ir 45 595 eiro.

45 595 eiro maksās Insignia GSi Grand Sport sedans, bet universāla Sports Tourer modifikācija ir par 1000 eiro dārgāka. Abi modeļi komplektēti ar Biturbo dīzeļdzinēju, kas attīsta 210 Zs un 480 Nm pie 1500 apgriezieniem minūtē. Vidējais degvielas patēriņš – 7,3 litri uz 100 km.

50 zirgspēku vairāk ir GSi versijai ar 2,0 litru benzīna turbo versijai, kas uz 100 km patērē vidēji 8,6 litrus degvielas. Ražotāja dati liecina, ka 400 Nm maksimālais griezes moments šim motoram pieejams 2500 – 4000 apgriezienu diapazonā, ar šādu agregātu komplektēts automobilis 100 km/h sasniedz 7,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Insignia GSi benzīna versija maksā vismaz 47 800 eiro (sedans).

Automobilis jau no rūpnīcas komplektēts ar Flexride šasiju, kas ir 10 mm zemāka nekā standarta modelim, adaptīvo pilnpiedziņu, sporta amortizatoriem, vilkmes vektorēšanas sistēmu un astoņu pakāpju automātisko kārbu, kurai ir ātrumu pārslēgšanas funkcija ar stūres lāpstiņām. Papildu trim braukšanas programmām (Standart, Sport, Tour) ir vēl arī Competition iestatījums, kas atslēdz vilkmes kontroli, sniedzot vairāk brīvības vadītājam.

Sportiskums GSi modelī uzsvērts ar lielām, hromētām gaisa ieplūdes lūkām priekšpusē un spoileru, kas nodrošina lielāku piespiedējspēku aizmugures asij, bet salonā par to atgādina AGR sertificētie ādas apdares integrētie sporta sēdekļi (izstrādāti speciāli GSi), ādas sporta stūre un alumīnija pedāļi.

Par piemaksu sēdekļiem var izvēlēties apsildes, ventilācijas un masāžas funkcijas, kā arī sānu atbalsta regulēšanu.

 
Visi komentāri
 
opel 5.decembris 2017 13:14
3 1 Atbildēt

skaists tomeer daaaargs

650 5.decembris 2017 13:15
1 0 Atbildēt

ai, atvainojos, neuzspēju izteikties

650 5.decembris 2017 13:14
2 0 Atbildēt

Ko neviens nekomentē? Kkāds pilnīgs suuds, vai kas te ir??

viencexperc 5.decembris 2017 15:02
6 3 Atbildēt

Sūds nevar būt apriori.

Es tādu nepirktu, bet aparāts labs. Lai gan redzot opel zīmi, mēslu vāģu un strādnieku auto mīļi rauc degunus ar vārdiem - "Fū opelis", jo reiz, tālajos 90 ajos, kad mammas viņiem atveda pirmās trenūzenes no Vācijas viņi ieraudzīja šausmīgo opel KADET.

650 5.decembris 2017 18:07
1 0 Atbildēt

pipelKadets nemaz tik slikts nebij, jo viņš taj savā laikā bija krietni labāks par savu tieši konkurentu LV- krievu žiguli.Bet inzignija ir manuprāt labs auto un beidzamo gadu opeļiem arī salons izskatās cilvēka cienīgi.Domāju, ka KauntrīTūrera versijā tāds būtu gerai labs, ja vel pneimopiekare vai vismaz opeļa parodija par to tam būtu.Bet, kiaStonics vienalga vinnētu- jo reku mums LV strīdā par gadaauto jau opels neeksistē kā tāds.

y 5.decembris 2017 20:32
0 0 Atbildēt

Tad omēr "experc brauc vaio nu ar vecu opeli, vai ar vecu voyageri, varbut abi lūžņi ir tavā ģimenē?

Škoda 5.decembris 2017 15:42
1 1 Atbildēt

Kāds tur GSi???

Divreiz lētākā Octavia 1.4 TSI ar Škoda Motorsport čipu ieskrienās stabili zem 7.0.

viencexperc 5.decembris 2017 15:52
5 3 Atbildēt

Atradis ar ko salīdzināt. Vienvietīgs mopēdauto protams, ka ieskriesies ātrāk par ģimenes sedanu.

Tu salīdzini vienādas klases auto. Ja gribi ar savu VAG grupas peramo bērnu, tad ņem kā paraugu Superb. Superbs būs aptuveni tāda paša izmēra kā insignia.

Škoda 5.decembris 2017 16:05
4 3 Atbildēt

expertiņ, abi auto ir vienā klasē. Salons Insignijai ir mazāks kā Octavia un bagāžas nodalījuma arī mazāks. Tas izmēru "lielums" ir panākts tikai tīri uz visrsbūves paneļu rēķina, it īpaši uz bamperiem. Toties daudz liekā svara un švaki dzinēji ir Opel raksturīga iezīme.

viencexperc 5.decembris 2017 16:18
1 0 Atbildēt

paņem lineālu un pamēri. Sevišķi iekšpusi.

Škoda 5.decembris 2017 17:47
3 0 Atbildēt

Ir darīts universālim. Nesen izmēģināju arī Talisman universāli, kas pēc garuma itkā ir vēl lielāks. Salonā un bagažnieka tieši tā pati bēda, vietas mazāk kā Octavia. Tieši tāpēc arī jaunais auto būs Octavia.

Abavnieks 5.decembris 2017 18:10
0 2 Atbildēt

Intereses pēc internetā apskatījos Octavia un Insignia dimensijas universāliem, 2017g. modeļiem! Tavs mērījums ir satriecošs - opelis par 30cm garāks un ar 15cm lielāku riteņu bāzi tomēr ir mazāks par škodu!?

RCI 5.decembris 2017 18:00
0 0 Atbildēt

pēc tavas kvalifikācijas Roll-Royce var izrādīties mazauto, tādēļ Škoda Octavia vismaz pagaidām visur skaitās kompaktā klase, bet Opel Insignia vidējā, savukārt, ko nu mēs tur katrs ar linealu mēram, tā ir katra paša darīšana un paša izdomāta klasifikācija

650 5.decembris 2017 18:15
2 0 Atbildēt

ielikt plānākus finiera sēdekļus bez polsterējuma un ar garāku pliku dēli galvasbalstu vietā- uzreiz divus liekus kartupeļmaisus varēs iestūķēt.Aizmugurēsēdētājus izsēdināt na-uj mežā, liekēži mums nevajag (c) maisiņš vajag??

Škoda 5.decembris 2017 18:09
0 0 Atbildēt

Klasifikators saka kautko pavisam citu:

www.autoasociacija.lv/lv/automasinu-klasifikators

Starpība ārējā garumā tikai 18,3 cm, iekšējos izmēros Octavia lielāka. Insignijas spicais purns drausmīgais aizmugurējais bampers un tikpat drausmīgais lielais bagažnieka vāks to starpību "apēd" ar krietnu rezervi. Nu vismaz universāļiem.

Abavnieks 5.decembris 2017 18:25
0 0 Atbildēt

Nu ja, nevajag salīdzināt vecus modeļus ar jauniem! Apskati labāk: www.automobiledimension.com/models/skoda/octavia-combi-2017

Octavia ir tikai 1cm garāka kā vecā Astra, kas ir klasi zemāks auto kā Insignia. Jaunās Astras universālis ir vēl 5cm lielāks kā saitā uzrādītais.

dsa 5.decembris 2017 19:40
0 6 Atbildēt

Pipec, tādu piķi atdot par kautkādu apšaubāmu Ascona pēcteci "sporta" versijā!!! Da viņu jebkurš BMW bāzes komplektācija izkodīs.

Par tādu naudu jau var normālu mazlietotu emku izcelt, par ierindas BMW nemaz nerunājot.

ak 7.decembris 2017 9:33
0 0 Atbildēt

Jā, bet dizains ir ļoti skaists. Subjektīvi, protams, bet Škoda ir klucis , bet šis ir auto. Pēc iekšējā interjera, un ārēja izskata, ja salīdzina. Uz dizaina rēķina nedaudz zaudē ietilpība, bet ne visi grib braukt ar kantainiem klučiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti