"Audi" atteiksies no savas pašreizējās dizaina filozofijas un pārstās ražot auto modeļus, kas līdzīgi viens otram kā divas ūdens piles.
Vācijas autobūves kompānija nolēmusi mainīt līdz šim piekopto dizaina stratēģiju un ražot viens otram tik līdzīgus modeļus, ka atšķirt tos var vienīgi pēc izmēriem. Šāds paņēmiens jau radījis zobgalības mediju vidē - piemēram, bijušais "BMW" dizaineris Kriss Bengls to salīdzina ar „dažāda garuma cīsiņiem”, bet izdevums "Autocar" – ar „krievu matrjoškām”.
"Audi" vadītājs Ruperts Štadlers skaidro, ka šāda stratēģija bija vajadzīga, lai veicinātu markas atpazīstamību jaunajos tirgos, taču tagad pienācis laiks izmaiņām un mēs varēsim veidot katram modelim savu individuālo stilu.
Viņam piebalso ražotāja dizaina nodaļas vadītājs Marks Lihte, atzīstot, ka tagad ir „vairāk vietas manevriem” un katram modelim jāveido savs stils, kas pircēja uzmanību saistīs vairāku gadu garumā. Lihte paredz, ka līdz ar elektromobiļu nostiprināšanos tirgū dizaina jomā gaidāmas lielas pārmaiņas – dizaineriem būs vairāk vietas savu ideju izpausmei, tādēļ tuvākās nākotnes automobiļi izcelsies ar īsām pārkarēm un zemiem motora pārsegiem.
Tas joks, vai kas?
Vai tad tiešām mani uzklausīja?
Pat neticu savām acīm.
Ja vēl to pašu izdarīs arī Volvo, BMW... un ja audi ieviesīs bāzes versijās ne kolhoznieku komplektāciju, ... un VW beigs ražot spaiņus, un BMW vairs nedegs un gopņiki pārsēdīsies uz dažādu marku auto, man pat nebūs vairs ko rakstīt! Nāksies iet pensijā.
Ā, pareizi, kādu laiku tie vienvietīgie sedani un krosoveri tik un tā paliks.