Detroitas motoršovā Ford ieradies ar pikapa Ranger jaunās paaudzes modeli. Līdz ar jauno izskatu tas ieguvis arī jaunu 2,3 litru EcoBoost benzīna motoru.
Jaunās paaudzes modelis ieguvis jaunu motora pārsegu, bamperus no izturīga tērauda, jaunas formas diožu lukturus un radiatora resti, pamainīts arī miglas lukturu un aizmugures optikas izskats.
Agrāk Ranger tika piedāvāts komplektā ar dīzeļdzinēju, taču tagad (vismaz ASV tirgū) to piegādās ar jauno 2,3 litru EcoBoost benzīna dzinēju, kura jaudu ražotājs pagaidām neatklāj. Motors strādās pārī ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Bāzes versijā pikapam ir aizmugures piedziņa, bet pilnpiedziņa ir opciju sarakstā. Vēl prasīgākiem klientiem pieejama modifikācija FX4 Off-Road, kas atšķirsies ar papildu virsbūves un agregātu aizsardzību, modernizētu piekari un amortizatoriem. Vadītāja rīcībā būs Trail Control bezceļu kruīzkontrole un seši braukšanas režīmi dažādiem ceļa segumiem: Normal, Grass, Gravel and Snow, Mud and Ruts, Sand.
Ford Ranger pieejamo elektronisko palīgu sarakstā ir adaptīvā kruīzkontrole, brīdinājums par izbraukšanu no joslas, avārijas bremzēšanas sistēma, aklās zonas uzraugs, multimediju sistēma SYNC 3 ar Apple CarPlay, Android Auto un Wi-Fi atbalstu.
Ford Ranger ražošana Mičiganas rūpnīcā sāksies 2018.gada beigās.
Latvijas tirgū pašreizējās paaudzes “Ford Ranger" maksā, sākot no 21 220 eiro.
Nabagu pikaps ASV nēģeriem, Eiropai un citām trešajām valstīm.
Tur tādi mazi pikapi iet uz urā, kopā ar Navarām, hiluksiem.