Bijušais "GM" vadītājs iesaka pirkt "Tesla" mašīnas, jo … drīz to nebūs 10

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.janvāris 2018 11:19

Bijušais koncerna „General Motors” vadītājs Bobs Lutcs paredz, ka drīz elektriskais "Model S" kļūs par kolekcionāru vidē pieprasītu preci tā iemesla dēļ, ka kompānija "Tesla" drīz pārstās eksistēt.

Intervijā izdevumam "Los Angeles Times" Bobs Lutcs paziņoja: “Pēc 25 gadiem “Model S” atcerēsies kā pirmo elektrisko mašīnu, kas labi izskatījās un arī ātri brauca. Un ļaudis teiks: „Cik žēl, ka viņi bankrotēja””.  Biznesmenis ieteicis kolekcionāriem šo automobili iegādāties, kamēr to vēl ražo.

Bobs Lutcs „Tesla Motors” kritizējis arī agrāk. Pērn viņš paziņoja, ka „Tesla” ir zaudējumus nesošs uzņēmums, kas diez vai izdzīvos līdz 2019.gadam. Lutcs uzskata, ka kompānija pārāk ātri notērē tās rīcībā esošos finanšu līdzekļus un pieteikšanās tikai gadu vai divus vēlāk gaidāmo vilcēja „Semi” un modeļa „Roadster” iegādei startēta ar nolūku iegūt papildu resursus.

Pagājušā gada nogalē līdzīgi izteicās arī "Bloomberg", rakstot, ka „Tesla” „dedzina” naudu ar ātrumu astoņi tūkstoši dolāru minūtē. Tas varot novest pie tā, ka kompānija iztērēs visus līdzekļus jau līdz 2018.gada augustam. Savukārt Lutcs atīmējis, ka "Model S" izmaksas pārsniedz peļņu, ko iegūst no to pārdošanas.

 

 

 

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DALJNOBOJS 23.janvāris 2018 13:22
18 1 Atbildēt

Elīgi šaubos ka Tesla bankrotēs. Tesla manuprāt nav tik skopa un nemēģina šobrīd noraut peļņu no katras autiņa. kad sāks strādāt gigafacotory izmaksas būs mazākas un tad varēs pelnīt, atpelnīsiet arī izstrādnē ieliktie miljoni vai drīzāk miljardi. Tesla pelnīt sāks kaut kur 20 gados/

Citi ražotāji šaubos vai būs gatavi strādāt, bez peļņas lai radītu kautko tik foršu ka TESLA. Jā citi elekro auto ir konkurenti bet ko maksā viens TESLAS autopilots.

viencexperc 23.janvāris 2018 11:31
15 1 Atbildēt

Kad lielie, bagātie autoražotāji sāks būvēt elektro auto ( normālus, nevis kā tagad), tad Teslai varētu būt problēmas.

Tas pats GM ražojums - chevrolet Bolt EV ( opel ampera) ir liels konkurents model 3. Ja gribētu pirkt elektroauto, es labāk izskatītu boltu, nevis teslu 3. Jo pirmais ir praktiskāks.

Tikai pagaidām, visi ir devuši labu handikapu TESLAI. Paies brītiņš, kamēr citi panāks. Bet tikmēr jau tesla būs brends, nevis kaut kāds startaps - eksperiments. ( jau ir)

viencexperc 23.janvāris 2018 18:08
13 0 Atbildēt

Vēl kas. Aizmirsu pieminēt, tagad atcerējos.

Tesla strādā ar zaudējumiem nejau tikai tāpēc, ka pārdot maz auto. Viņi būvē fabrikas un superčērdžerus, kas arī maksā naudu. Turklāt, ASV uzlāde superčērdžeros Teslām, ir par velti ( uz kompānijas TESLA rēkina). Tāpēc ir tie zaudējumi.

Un galvenais TESLAs virzība ir tieši Liuon batereju ražošana. Vini cenšas kļūt par lielākajiem Lion ražotājiem pasaulē. Un pat ja GM taisnība, ka citi sāks ražot elektroauto, tad tik un tā Lion baterejas priekš elektroauto nāksies pirkt no Teslas. Un katrs pārdotais citas markas elektroauto nesis peļņu teslai.

Protams, ka ap 2022.o gadu kļūs interesants auto tirgus, un tas var Teslai nest triecienu ( ap šo laiku konkurentu elektroauto jau būs pārdošanā). Viegli nebūs, bet neticu, ka bankrotēs.

Lion batereju ražošana uz 2016,to gadu. Bet šeit nav attēlota lielā Teslas Gigarūpnīca, kura būs lielākā pasaulē. Jo uz 2016,to gadu tā vēl nebija gatava.

Ap 2020to gadu Ķīna jau kontrolēs 2/3 lion batereju tirgus. Arī tas dos triecienu Teslai.

kā redzam, Eiropa būs dibenā. Ķīniesi un Tesla regulēs visu tirgu. Gribēs izspiest Eiropas ražotājus, tirgos tiem dārgāk.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

24 posmos, kur pērn veiktā virsmas apstrāde ir ar defektiem, uzņēmēji ir noslaucījuši atdalījušās šķembas; nepieciešamības gadījumā slaucīšana notiks atkārtoti

Ceļu būvniecības uzņēmumi, kas pērn veikuši virsmas apstrādes darbus uz valsts autoceļiem, turpina šķembu slaucīšanu posmos, kur pagājušajā gadā veiktajos darbos ir parādījušies defekti, kā rezultātā šķembas atdalās no seguma. Lasīt vairāk

 

EuroNCAP veic pirmos drošības testus 2021.gadā (+ VIDEO)

EuroNCAP drošības testu organizācija veikusi pirmos testus šogad, aicinot uz pārbaudēm Cupra Formentor, Polestar 2, Renault Arkana un Lexus UX 300e. Lasīt vairāk

 

"airBaltic" izmēģinās pārrobežu ceļošanai paredzēto risinājumu "IATA Travel Pass"

Latvijas nacionālā lidsabiedrība "airBaltic" paudusi atbalstu Starptautiskās Gaisa satiksmes asociācijas (IATA) pārrobežu ceļošanai paredzētā risinājuma "Travel Pass" ieviešanai un plāno to izmēģināt savā darbībā, aģentūru LETA informēja "airBaltic". Lasīt vairāk

 

K.Ģirģens rosina samazināt pieļaujamo alkohola normu transportlīdzekļu vadīšanai līdz nulles promilēm 74

Saeimas deputāts Kaspars Ģirģens rosina pilnībā atteikties no normas, kas atļauj transportlīdzekļa vadīšanu jebkādā alkohola reibumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti