Bijušais "GM" vadītājs iesaka pirkt "Tesla" mašīnas, jo … drīz to nebūs - iAuto

Bijušais "GM" vadītājs iesaka pirkt "Tesla" mašīnas, jo … drīz to nebūs 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.janvāris 2018 11:19

Bijušais koncerna „General Motors” vadītājs Bobs Lutcs paredz, ka drīz elektriskais "Model S" kļūs par kolekcionāru vidē pieprasītu preci tā iemesla dēļ, ka kompānija "Tesla" drīz pārstās eksistēt.

Intervijā izdevumam "Los Angeles Times" Bobs Lutcs paziņoja: “Pēc 25 gadiem “Model S” atcerēsies kā pirmo elektrisko mašīnu, kas labi izskatījās un arī ātri brauca. Un ļaudis teiks: „Cik žēl, ka viņi bankrotēja””.  Biznesmenis ieteicis kolekcionāriem šo automobili iegādāties, kamēr to vēl ražo.

Bobs Lutcs „Tesla Motors” kritizējis arī agrāk. Pērn viņš paziņoja, ka „Tesla” ir zaudējumus nesošs uzņēmums, kas diez vai izdzīvos līdz 2019.gadam. Lutcs uzskata, ka kompānija pārāk ātri notērē tās rīcībā esošos finanšu līdzekļus un pieteikšanās tikai gadu vai divus vēlāk gaidāmo vilcēja „Semi” un modeļa „Roadster” iegādei startēta ar nolūku iegūt papildu resursus.

Pagājušā gada nogalē līdzīgi izteicās arī "Bloomberg", rakstot, ka „Tesla” „dedzina” naudu ar ātrumu astoņi tūkstoši dolāru minūtē. Tas varot novest pie tā, ka kompānija iztērēs visus līdzekļus jau līdz 2018.gada augustam. Savukārt Lutcs atīmējis, ka "Model S" izmaksas pārsniedz peļņu, ko iegūst no to pārdošanas.

 

 

 

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DALJNOBOJS 23.janvāris 2018 13:22
18 1 Atbildēt

Elīgi šaubos ka Tesla bankrotēs. Tesla manuprāt nav tik skopa un nemēģina šobrīd noraut peļņu no katras autiņa. kad sāks strādāt gigafacotory izmaksas būs mazākas un tad varēs pelnīt, atpelnīsiet arī izstrādnē ieliktie miljoni vai drīzāk miljardi. Tesla pelnīt sāks kaut kur 20 gados/

Citi ražotāji šaubos vai būs gatavi strādāt, bez peļņas lai radītu kautko tik foršu ka TESLA. Jā citi elekro auto ir konkurenti bet ko maksā viens TESLAS autopilots.

viencexperc 23.janvāris 2018 11:31
15 1 Atbildēt

Kad lielie, bagātie autoražotāji sāks būvēt elektro auto ( normālus, nevis kā tagad), tad Teslai varētu būt problēmas.

Tas pats GM ražojums - chevrolet Bolt EV ( opel ampera) ir liels konkurents model 3. Ja gribētu pirkt elektroauto, es labāk izskatītu boltu, nevis teslu 3. Jo pirmais ir praktiskāks.

Tikai pagaidām, visi ir devuši labu handikapu TESLAI. Paies brītiņš, kamēr citi panāks. Bet tikmēr jau tesla būs brends, nevis kaut kāds startaps - eksperiments. ( jau ir)

viencexperc 23.janvāris 2018 18:08
13 0 Atbildēt

Vēl kas. Aizmirsu pieminēt, tagad atcerējos.

Tesla strādā ar zaudējumiem nejau tikai tāpēc, ka pārdot maz auto. Viņi būvē fabrikas un superčērdžerus, kas arī maksā naudu. Turklāt, ASV uzlāde superčērdžeros Teslām, ir par velti ( uz kompānijas TESLA rēkina). Tāpēc ir tie zaudējumi.

Un galvenais TESLAs virzība ir tieši Liuon batereju ražošana. Vini cenšas kļūt par lielākajiem Lion ražotājiem pasaulē. Un pat ja GM taisnība, ka citi sāks ražot elektroauto, tad tik un tā Lion baterejas priekš elektroauto nāksies pirkt no Teslas. Un katrs pārdotais citas markas elektroauto nesis peļņu teslai.

Protams, ka ap 2022.o gadu kļūs interesants auto tirgus, un tas var Teslai nest triecienu ( ap šo laiku konkurentu elektroauto jau būs pārdošanā). Viegli nebūs, bet neticu, ka bankrotēs.

Lion batereju ražošana uz 2016,to gadu. Bet šeit nav attēlota lielā Teslas Gigarūpnīca, kura būs lielākā pasaulē. Jo uz 2016,to gadu tā vēl nebija gatava.

Ap 2020to gadu Ķīna jau kontrolēs 2/3 lion batereju tirgus. Arī tas dos triecienu Teslai.

kā redzam, Eiropa būs dibenā. Ķīniesi un Tesla regulēs visu tirgu. Gribēs izspiest Eiropas ražotājus, tirgos tiem dārgāk.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti