Bijušais "GM" vadītājs iesaka pirkt "Tesla" mašīnas, jo … drīz to nebūs 10

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 23.janvāris 2018 11:19

Bijušais koncerna „General Motors” vadītājs Bobs Lutcs paredz, ka drīz elektriskais "Model S" kļūs par kolekcionāru vidē pieprasītu preci tā iemesla dēļ, ka kompānija "Tesla" drīz pārstās eksistēt.

Intervijā izdevumam "Los Angeles Times" Bobs Lutcs paziņoja: “Pēc 25 gadiem “Model S” atcerēsies kā pirmo elektrisko mašīnu, kas labi izskatījās un arī ātri brauca. Un ļaudis teiks: „Cik žēl, ka viņi bankrotēja””.  Biznesmenis ieteicis kolekcionāriem šo automobili iegādāties, kamēr to vēl ražo.

Bobs Lutcs „Tesla Motors” kritizējis arī agrāk. Pērn viņš paziņoja, ka „Tesla” ir zaudējumus nesošs uzņēmums, kas diez vai izdzīvos līdz 2019.gadam. Lutcs uzskata, ka kompānija pārāk ātri notērē tās rīcībā esošos finanšu līdzekļus un pieteikšanās tikai gadu vai divus vēlāk gaidāmo vilcēja „Semi” un modeļa „Roadster” iegādei startēta ar nolūku iegūt papildu resursus.

Pagājušā gada nogalē līdzīgi izteicās arī "Bloomberg", rakstot, ka „Tesla” „dedzina” naudu ar ātrumu astoņi tūkstoši dolāru minūtē. Tas varot novest pie tā, ka kompānija iztērēs visus līdzekļus jau līdz 2018.gada augustam. Savukārt Lutcs atīmējis, ka "Model S" izmaksas pārsniedz peļņu, ko iegūst no to pārdošanas.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 23.janvāris 2018 11:31
15 1 Atbildēt

Kad lielie, bagātie autoražotāji sāks būvēt elektro auto ( normālus, nevis kā tagad), tad Teslai varētu būt problēmas.

Tas pats GM ražojums - chevrolet Bolt EV ( opel ampera) ir liels konkurents model 3. Ja gribētu pirkt elektroauto, es labāk izskatītu boltu, nevis teslu 3. Jo pirmais ir praktiskāks.

Tikai pagaidām, visi ir devuši labu handikapu TESLAI. Paies brītiņš, kamēr citi panāks. Bet tikmēr jau tesla būs brends, nevis kaut kāds startaps - eksperiments. ( jau ir)

otrsexperc 23.janvāris 2018 11:42
6 0 Atbildēt

BOLT EV

0-100km - 6,5 sec

distance - 300 km ( nedaudz vairāk)

TESLA model 3:

0-100km - 5,6 sec

distance - 300 km

Tesla ir nedaudz lētāka, ātrāka un ir autopilots. Bet Bolts iet nedaudz tālāk, bet praktiskāks ( ērtāks lietošanā, + priekšrocības no hečbeka virsbūves)

DALJNOBOJS 23.janvāris 2018 13:22
18 1 Atbildēt

Elīgi šaubos ka Tesla bankrotēs. Tesla manuprāt nav tik skopa un nemēģina šobrīd noraut peļņu no katras autiņa. kad sāks strādāt gigafacotory izmaksas būs mazākas un tad varēs pelnīt, atpelnīsiet arī izstrādnē ieliktie miljoni vai drīzāk miljardi. Tesla pelnīt sāks kaut kur 20 gados/

Citi ražotāji šaubos vai būs gatavi strādāt, bez peļņas lai radītu kautko tik foršu ka TESLA. Jā citi elekro auto ir konkurenti bet ko maksā viens TESLAS autopilots.

msh 23.janvāris 2018 17:15
1 0 Atbildēt

Te nav runa par skopumu, bet par kabatu dziļumu.

rudens68 23.janvāris 2018 20:18
1 0 Atbildēt

Nav skopa ? Varbūt . Bet kas par to maksā . Visi ir devīgi ar svešu naudu

BMW 23.janvāris 2018 11:45
0 2 Atbildēt

Amerikāņu mēsli. Nekādi nevaram tās Teslas izkost. Ceru, ka drīz nobankrotēs. Ideāli, ja visas autokompānijas nobankrotētu, tad varētu valdīt pa ceļiem. Velosipēdus un mopēdus mēs točna izkostu.

p.s. Vajag lai arī moču ražotāji nobanktrotē.

viencexperc 23.janvāris 2018 18:08
13 0 Atbildēt

Vēl kas. Aizmirsu pieminēt, tagad atcerējos.

Tesla strādā ar zaudējumiem nejau tikai tāpēc, ka pārdot maz auto. Viņi būvē fabrikas un superčērdžerus, kas arī maksā naudu. Turklāt, ASV uzlāde superčērdžeros Teslām, ir par velti ( uz kompānijas TESLA rēkina). Tāpēc ir tie zaudējumi.

Un galvenais TESLAs virzība ir tieši Liuon batereju ražošana. Vini cenšas kļūt par lielākajiem Lion ražotājiem pasaulē. Un pat ja GM taisnība, ka citi sāks ražot elektroauto, tad tik un tā Lion baterejas priekš elektroauto nāksies pirkt no Teslas. Un katrs pārdotais citas markas elektroauto nesis peļņu teslai.

Protams, ka ap 2022.o gadu kļūs interesants auto tirgus, un tas var Teslai nest triecienu ( ap šo laiku konkurentu elektroauto jau būs pārdošanā). Viegli nebūs, bet neticu, ka bankrotēs.

Lion batereju ražošana uz 2016,to gadu. Bet šeit nav attēlota lielā Teslas Gigarūpnīca, kura būs lielākā pasaulē. Jo uz 2016,to gadu tā vēl nebija gatava.

Ap 2020to gadu Ķīna jau kontrolēs 2/3 lion batereju tirgus. Arī tas dos triecienu Teslai.

kā redzam, Eiropa būs dibenā. Ķīniesi un Tesla regulēs visu tirgu. Gribēs izspiest Eiropas ražotājus, tirgos tiem dārgāk.

usaexperc 23.janvāris 2018 19:07
0 4 Atbildēt

Var mierīga atslābt. Eiropai pagaidām ir tik augstas sertifikācijas prasības, ka pat tesla spēj knapi iekļauties. Bet nu GM pats jau sen kā iet uz grunti, ko tas Bobs tur vispār var atļauties spriedelēt. Eiropa un Ķīna aizsūta uz štatiem pēdējos brāķus un uz tiem pat rindas veidojās.

WONDERWHY 24.janvāris 2018 13:22
0 0 Atbildēt

Eiropai tās EURO standartu prasības uz 2025.gadu ir tādas, ka piespiedu kārtā nebūs iespējams uzražot iekšdedzes dzinējus kas atbildīs tiem standartiem. Un diez vai elektroauto būs pat tik zaļi, lai spētu atbilst tiem standartiem.

Kanibaals 25.janvāris 2018 21:25
0 0 Atbildēt

Nokia vadītājs arī teica ka lietot Android ir kā čurāt biksēs kādu laiku esot silti. Nu Nokia ir silti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti