Bijušais koncerna „General Motors” vadītājs Bobs Lutcs paredz, ka drīz elektriskais "Model S" kļūs par kolekcionāru vidē pieprasītu preci tā iemesla dēļ, ka kompānija "Tesla" drīz pārstās eksistēt.
Intervijā izdevumam "Los Angeles Times" Bobs Lutcs paziņoja: “Pēc 25 gadiem “Model S” atcerēsies kā pirmo elektrisko mašīnu, kas labi izskatījās un arī ātri brauca. Un ļaudis teiks: „Cik žēl, ka viņi bankrotēja””. Biznesmenis ieteicis kolekcionāriem šo automobili iegādāties, kamēr to vēl ražo.
Bobs Lutcs „Tesla Motors” kritizējis arī agrāk. Pērn viņš paziņoja, ka „Tesla” ir zaudējumus nesošs uzņēmums, kas diez vai izdzīvos līdz 2019.gadam. Lutcs uzskata, ka kompānija pārāk ātri notērē tās rīcībā esošos finanšu līdzekļus un pieteikšanās tikai gadu vai divus vēlāk gaidāmo vilcēja „Semi” un modeļa „Roadster” iegādei startēta ar nolūku iegūt papildu resursus.
Pagājušā gada nogalē līdzīgi izteicās arī "Bloomberg", rakstot, ka „Tesla” „dedzina” naudu ar ātrumu astoņi tūkstoši dolāru minūtē. Tas varot novest pie tā, ka kompānija iztērēs visus līdzekļus jau līdz 2018.gada augustam. Savukārt Lutcs atīmējis, ka "Model S" izmaksas pārsniedz peļņu, ko iegūst no to pārdošanas.
Kad lielie, bagātie autoražotāji sāks būvēt elektro auto ( normālus, nevis kā tagad), tad Teslai varētu būt problēmas.
Tas pats GM ražojums - chevrolet Bolt EV ( opel ampera) ir liels konkurents model 3. Ja gribētu pirkt elektroauto, es labāk izskatītu boltu, nevis teslu 3. Jo pirmais ir praktiskāks.
Tikai pagaidām, visi ir devuši labu handikapu TESLAI. Paies brītiņš, kamēr citi panāks. Bet tikmēr jau tesla būs brends, nevis kaut kāds startaps - eksperiments. ( jau ir)
BOLT EV
0-100km - 6,5 sec
distance - 300 km ( nedaudz vairāk)
TESLA model 3:
0-100km - 5,6 sec
distance - 300 km
Tesla ir nedaudz lētāka, ātrāka un ir autopilots. Bet Bolts iet nedaudz tālāk, bet praktiskāks ( ērtāks lietošanā, + priekšrocības no hečbeka virsbūves)
Elīgi šaubos ka Tesla bankrotēs. Tesla manuprāt nav tik skopa un nemēģina šobrīd noraut peļņu no katras autiņa. kad sāks strādāt gigafacotory izmaksas būs mazākas un tad varēs pelnīt, atpelnīsiet arī izstrādnē ieliktie miljoni vai drīzāk miljardi. Tesla pelnīt sāks kaut kur 20 gados/
Citi ražotāji šaubos vai būs gatavi strādāt, bez peļņas lai radītu kautko tik foršu ka TESLA. Jā citi elekro auto ir konkurenti bet ko maksā viens TESLAS autopilots.
Te nav runa par skopumu, bet par kabatu dziļumu.
Nav skopa ? Varbūt . Bet kas par to maksā . Visi ir devīgi ar svešu naudu