Kupejveidīgais BMW X2 pie dīleriem jau martā (+ FOTO) 14

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.februāris 2018 11:40

Vācijas autobūves kompānija BMW gatavojas papildināt modeļu piedāvājumu ar sportisko SUV X2. Dīleru centros tas nonāks martā un Vācijā maksās vismaz 39 200 eiro.

BMW X2 ir kompakts sportiskā stilā veidots krosovers ar kupejveida virsbūvi, kas izgatavots uz modeļa X1 bāzes.

Vizuāli to var atpazīt pēc zemākās jumta līnijas (pat 70 mm zemāka nekā X1), masīvā radiatora režģa, kas pretēji X1 platāko daļu ieguvis nevis augšpusē, bet apakšā.  Vēl viena atšķirības pazīme ir kompānijas logotips uz virsbūves aizmugurējās statnes, kas esot norāde uz bavāriešu klasiskajām kupejām  2000 CS un 3.0 CSL.

Ražotāja dati liecina, ka X2 ir 4360 mm garš, 1824 mm plats un 1526 mm augsts. Riteņu bāze – 2670 mm. Tādejādi X2 ir 69 mm garāks, 3 mm šaurāks un 86 mm zemāks par BMW mazāko krosoveru X1, savukārt riteņu bāzes izmērs abiem vienāds.

X2 bagāžas nodalījuma tilpums ir 470 litri, ko var palielināt līdz 1355, ja nolaiž aizmugures sēdekļa atzveltni.

Sākotnēji BMW X2 būs pieejams ar trīs dzinējiem – vienu benzīna un diviem dīzeļa agregātiem. Versija sDrive20i (no 39 200 eiro) komplektēta ar divlitru benzīna četrcilindru turbo agregātu, kas attīsta 192 ZS (280 Nm) un darbojas pārī ar septiņu pakāpju divsajūgu robotizēto pārnesumkārbu, bet dīzeļversijas xDrive20d (no 43 800 eiro) un xDrive25d (no 46 800 eiro) aprīkotas ar divlitru četrcilindru turbo dīzeļdzinēju, kas attīsta attiecīgi 190 (400 Nm) un 231 (450 Nm) Zs.

Abi agregāti kombinēti ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Benzīna versijai ir priekšējo riteņu piedziņu, bet abi dīzeļi komplektēti ar pilnpiedziņu. Ražotājs norādījis, ka X2 benzīna variants patērē vidēji 5,9 litrus uz 100 km, kamēr abu dīzeļu patēriņš neatšķiras un ir 4,8 litri uz 100 km. Vēlāk piedāvājumu papildinās trīscilindru benzīna motors ar 140 Zs, ko varēs kombinēt ar mehānisko vai robotizēto pārnesumkārbu, kā arī 150 Zs jaudīgs dīzeļdzinējs.

Krosovera bāzes versija aprīkota ar sporta piekari, kas ir par 10 mm zemāka par nekā X1, modifikācija M Sport un M Sport X – ar M Performance atsperēm, amortizatoriem un stingrāku piekari, bet par piemaksu varēs dabūt aktīvos Dynamic Damper Control amortizatorus, kas pielāgojas ikvienām ceļa seguma izmaiņām. Šajā gadījumā krosovera klīrens samazināsies vēl par 10 mm – no 182 līdz 172 mm.

Krosovers būs pieejams trīs eksterjera versijās: bāzes (melnas sliekšņu uzlikas, 17 collu riteņu diski), M Sport (aerodinamikas elementu komplekts, 19 vai 20 collu riteņi), M Sport X (sudrabkrāsas dekoratīvā uzlika priekšējam buferim, 19 vai 20 collu riteņi).

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
LMT 5.februāris 2018 19:06
55 0 Atbildēt

Sānos ar pielipināta BMW zīme, lai redz, ka nav golfs!

GTD2 5.februāris 2018 12:46
46 0 Atbildēt

nesaprotu priekš,kam bmw vajag tāds ķēms

zilītis 6.februāris 2018 10:56
46 0 Atbildēt

es gan labāk pirktu zilīšu auto

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 5

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti