"Seat" kompānija publicējusi pirmo septiņvietīgā krosovera "Tarraco" attēlu. Modeļa nosaukums tika izvēlēts speciālā konkursā, kurā piedalījās 146 000 dalībnieku no 134 pasaules valstīm.
"Seat" kļūst par kārtējo autoražotāju, kurš spēlē paslēpes un sava jaunuma izskatu atklāj pa gabaliņam. Tieši tādēļ "Tarraco" izgaismots vien priekšējais kreisais stūris ar daļu radiatora restes, bufera un lukturu fragmentiem, kas gan ziņkārīgajiem neliedz izmantot bilžu apstrādes programmu un apskatīt dizaineru veikumu visā pilnībā.
"Seat Tarraco" ir kompānijas lielākais krosovers un ir izgatavots uz "Volkswagen" "MQB" platformas. Tas nozīmē, ka dienvidnieks, kas spāņu kompānijas piedāvājumā nostāsies virs "Ateca", dalīs tehniku ar citiem "VW" koncerna modeļiem, piemēram, čehu "Škoda Kodiaq".
Vācu "Autobild.de" ziņo, ka "Tarraco" tehniskie dati līdzināsies koncerna brāļiem ar vienu izņēmumu – "Tarraco" dīzeļdzinējs atbildīs visjaunākajiem – Eoro6 standartiem. 2020.gadā sekos "Plug-in" modifikācija ar "E-Golf 8" tehnisko bāzi.
Nosaukums "Tarraco" tika izvēlēts speciālā konkursā un par uzvarētāju nobalsoja gandrīz 52 000 dalībnieku. Finālam tika izvirzīti arī šādi nosaukumi: "Alboran", "Aranda" un "Avila", taču tie saņēma mazāk balsu. Un labi vien ir, jo tad no “A” burtiem "Seat" krosoveru piedāvājumā vairs nevarētu glābties (vēl ir "Ateca" un "Arona").
"Tarraco" ir Vidusjūras pilsētas Taragona senais nosaukums, kas tai dots jau Romas impērijas laikā.
Mediji vēsta, ka "Seat Tarraco" tirgū tiek gaidīts 2018.gada nogalē un maksās aptuveni 30 000 eiro.
.
Tas ir lai žurnaļugiem būtu par ko rakstīt. Ndomāju, ka pat SEAT fani ( ja tādi vispār ir) ar nepacietību gaida kad publicēs nākošo gabalu.
Nebūtu šādas bildes, tad iauto nebūtu tagad jauna raksta.