"Seat" kompānija publicējusi pirmo septiņvietīgā krosovera "Tarraco" attēlu. Modeļa nosaukums tika izvēlēts speciālā konkursā, kurā piedalījās 146 000 dalībnieku no 134 pasaules valstīm.
"Seat" kļūst par kārtējo autoražotāju, kurš spēlē paslēpes un sava jaunuma izskatu atklāj pa gabaliņam. Tieši tādēļ "Tarraco" izgaismots vien priekšējais kreisais stūris ar daļu radiatora restes, bufera un lukturu fragmentiem, kas gan ziņkārīgajiem neliedz izmantot bilžu apstrādes programmu un apskatīt dizaineru veikumu visā pilnībā.
"Seat Tarraco" ir kompānijas lielākais krosovers un ir izgatavots uz "Volkswagen" "MQB" platformas. Tas nozīmē, ka dienvidnieks, kas spāņu kompānijas piedāvājumā nostāsies virs "Ateca", dalīs tehniku ar citiem "VW" koncerna modeļiem, piemēram, čehu "Škoda Kodiaq".
Vācu "Autobild.de" ziņo, ka "Tarraco" tehniskie dati līdzināsies koncerna brāļiem ar vienu izņēmumu – "Tarraco" dīzeļdzinējs atbildīs visjaunākajiem – Eoro6 standartiem. 2020.gadā sekos "Plug-in" modifikācija ar "E-Golf 8" tehnisko bāzi.
Nosaukums "Tarraco" tika izvēlēts speciālā konkursā un par uzvarētāju nobalsoja gandrīz 52 000 dalībnieku. Finālam tika izvirzīti arī šādi nosaukumi: "Alboran", "Aranda" un "Avila", taču tie saņēma mazāk balsu. Un labi vien ir, jo tad no “A” burtiem "Seat" krosoveru piedāvājumā vairs nevarētu glābties (vēl ir "Ateca" un "Arona").
"Tarraco" ir Vidusjūras pilsētas Taragona senais nosaukums, kas tai dots jau Romas impērijas laikā.
Mediji vēsta, ka "Seat Tarraco" tirgū tiek gaidīts 2018.gada nogalē un maksās aptuveni 30 000 eiro.
.
Varbūt, paies vēl 10 gadi, kad eiropa radīs pirmo pilna izmēra krosoveri. Citādi vieni kompakti un puskompakti, kaut ar 7 vietām.
bet kapeec jagaida desmit gadu vw ir touareg; q7; cayenne, domaju ,ka lielakus jau tocna nevajag, ju tas jau buutu mikroautobuss, bet ja vajag ko lielaku apvidam tad japek buhanka
es taču to arī rakstu. Visi tavi nosauktie ir vidēji. Neviena paša liela.
bet priekš kam vajag lielāku, tas jau būs mikroautobuss, lai gan tāda niša droši vien ir brīva ka kāds ražotu modernizētu buhanku, savādāk žļe noskatīties kā mežinieki un citi moca tos pašus ve transporterus pa bezceļiem vēl velkājot piekabes, bet privātam gan laikam tāds autobuss lieks