Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Citroen C4 Cactus nomaina C4 hečbeku (+ FOTO) 7

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.marts 2018 16:25

Citroen Ženēvas autoizstādē demonstrē modernizēto krosoveru C4 Cactus, kas kompānijas modeļu gammā nomainīs C4 hečbeku.

Ar modernizēto "Cactus" tiek saistītas lielas cerības, jo šajā automobiļu segmentā tas kļūs par "Citroen" galveno ieroci cīņā ar konkurentiem. Restailinga procesā "Cactus" zaudējis lielāko daļu no triecienus absorbējošā "Airbump" materiāla (tie atstāti tikai sliekšņiem), toties ticis pie inovatīvās "Progressive Hydraulic Cushions" piekares, kas automašīnas gaitu dara tik līganu, it kā pasažieri pārvietotos ar burvju paklāju, kas lido pa gaisu. Pavisam pievienotas 12 jaunas palīgsistēmas, tostarp ārkārtas bremzēšanas sistēma, brīdinājums par vadītāja nogurumu un parkošanās asistents. 

Dzinēju piedāvājumā iekļauts jauns benzīna 1,2 litru trīscilindru motors ar 130 Zs jaudu, kas strādā pārī ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, bet vasarā spēka agregātiem pievienosies 120 Zs jaudīgs dīzeļdzinējs, kas kombinēts ar automātisko pārnesumkārbu. "Cactus" pircējiem tiek piedāvāti arī iepriekš zināmie agregāti: 1,2 litru benzīna motors 80 un 110 Zs versijās, kā arī 1,6 litru dīzelis ar 100 Zs jaudu.

Modernizētais "C4 Cactus" tirdzniecībā gaidāms 2018.gada pavasarī.

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
(*) 7.marts 2018 9:18
3 2 Atbildēt

beidziet dramatizēt, nekā tur karsta nav, kārtējais autobūves augonis, pēc 3 gadiem nevienu tādu ielās nebūs, jo būs apmiruši ar elektroniku un sarūsējusi

eidis 7.marts 2018 11:42
2 0 Atbildēt

Ja ir tā hidrauliskā piekare, tad aparāts ir riktīgi ņamams. Kādreiz bija tāds - mīksta gaita un turas kā pielīmēts (klīda stāsti, ka pat vecās hidraulikas sistēmas spēja sabalansēt sevi tā lai varētu braukt pat uz 3 riteņiem).

Salaizt viņu arī diezgan grūti - mehānikas vietā tur ir hidraulika. Tik patēriņu gan tas hidrosūknis veicināja labprāt.

Hidroaktīvā piekare ir štelle.

GB12 6.marts 2018 22:20
2 1 Atbildēt

nesmuks. kacina man tas lukturu dizaina stils, ko iesāka Jeep, pēc tam, turpināja Citroen, tāgad pārņēmuši arī Škoda un Hyuundai. Cerams, tā mode drīz beigsies.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

OCTA turpmāk būs obligāta visiem transportlīdzekļiem, ja nav pārtraukta to reģistrācija 70

Latvijas Republikas Saeima šī gada 14.novembrī pieņēmusi, un Valsts prezidents izsludinājis grozījumus Sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas (OCTA) likumā, kas paredz vairākas būtiskas izmaiņas. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 4

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 6

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 

Tesla slikti, Honda – labi: vācu TÜV atklāj, kas ir labākais 20

Ja jūs esat Honda Jazz īpašnieks, tad varat priecāties – jūsu auto nelūzīs un kalpos uzticami vismaz pirmos 2-3 gadus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti