iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Citroen C4 Cactus nomaina C4 hečbeku (+ FOTO) - iAuto

iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Citroen C4 Cactus nomaina C4 hečbeku (+ FOTO) 7

 

Foto: iAuto.lv

iAuto | 6.marts 2018 16:25

Citroen Ženēvas autoizstādē demonstrē modernizēto krosoveru C4 Cactus, kas kompānijas modeļu gammā nomainīs C4 hečbeku.

Ar modernizēto "Cactus" tiek saistītas lielas cerības, jo šajā automobiļu segmentā tas kļūs par "Citroen" galveno ieroci cīņā ar konkurentiem. Restailinga procesā "Cactus" zaudējis lielāko daļu no triecienus absorbējošā "Airbump" materiāla (tie atstāti tikai sliekšņiem), toties ticis pie inovatīvās "Progressive Hydraulic Cushions" piekares, kas automašīnas gaitu dara tik līganu, it kā pasažieri pārvietotos ar burvju paklāju, kas lido pa gaisu. Pavisam pievienotas 12 jaunas palīgsistēmas, tostarp ārkārtas bremzēšanas sistēma, brīdinājums par vadītāja nogurumu un parkošanās asistents. 

Dzinēju piedāvājumā iekļauts jauns benzīna 1,2 litru trīscilindru motors ar 130 Zs jaudu, kas strādā pārī ar sešu pakāpju mehānisko pārnesumkārbu, bet vasarā spēka agregātiem pievienosies 120 Zs jaudīgs dīzeļdzinējs, kas kombinēts ar automātisko pārnesumkārbu. "Cactus" pircējiem tiek piedāvāti arī iepriekš zināmie agregāti: 1,2 litru benzīna motors 80 un 110 Zs versijās, kā arī 1,6 litru dīzelis ar 100 Zs jaudu.

Modernizētais "C4 Cactus" tirdzniecībā gaidāms 2018.gada pavasarī.

 

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
(*) 7.marts 2018 9:18
3 2 Atbildēt

beidziet dramatizēt, nekā tur karsta nav, kārtējais autobūves augonis, pēc 3 gadiem nevienu tādu ielās nebūs, jo būs apmiruši ar elektroniku un sarūsējusi

eidis 7.marts 2018 11:42
2 0 Atbildēt

Ja ir tā hidrauliskā piekare, tad aparāts ir riktīgi ņamams. Kādreiz bija tāds - mīksta gaita un turas kā pielīmēts (klīda stāsti, ka pat vecās hidraulikas sistēmas spēja sabalansēt sevi tā lai varētu braukt pat uz 3 riteņiem).

Salaizt viņu arī diezgan grūti - mehānikas vietā tur ir hidraulika. Tik patēriņu gan tas hidrosūknis veicināja labprāt.

Hidroaktīvā piekare ir štelle.

GB12 6.marts 2018 22:20
2 1 Atbildēt

nesmuks. kacina man tas lukturu dizaina stils, ko iesāka Jeep, pēc tam, turpināja Citroen, tāgad pārņēmuši arī Škoda un Hyuundai. Cerams, tā mode drīz beigsies.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti