12 gadus nodzīvojis savā trešajā paaudzē, Jeep Wrangler sadūšojies jaunam modelim, kas tagad skatāms Ženēvas autoizstādē.
Jaunais modelis ir modernāks, drošāks, komfortablāks un efektīvāks, tajā pašā laikā saglabājot sev raksturīgās īpašības – rāmja konstrukciju, vienotos tiltus ar bloķētāju, nolaižamo vējstiklu un izņemamās durvis.
Motora pārsegs un durvis tagad ir no alumīnija, aizmugures durvis – no alumīnija un magnija, pats automobilis – garāks, augstāks un platāks. Konstrukcija ir daudz pārdomātāka un tagad, lai nolaistu vējstiklu, pietiek atskrūvēt četras skrūves, kas prasa 3-4 minūtes (agrāk 28 skrūves un 45-60 min). līdzīgi ar auduma jumtu – ja agrāk tā noņemšana prasīja ceturtdaļstundu, tad tagad pietiks ar 2-3 minūtēm.
Motoru piedāvājumā 3,2 litru V6 benzīna, 3,0 litru V6 dīzeļa, 2,0 litru četrcilindru benzīna turbo agregāti un hibrīdmodifikācija, kas pievienosies vēlāk.
Torpēda vienkārši briesmīga, pat meitene nespēj tās šausmas kompensēt.
Šādam jābūt bezceļu aperāta panelim:
Viss pa rokai, kārtīgi slēdži, nekādu pontu.
Kas tev tā par lauksaimniecības tehniku trešajām valstīm?
Es reiz braucu ar traktoru John Deere. Pat tam salons bija krutāks, un viss pa rokai. Lai ieslēgtu bloķētājus nevajag arhaistisku puļķīti.
Lūk, lai saprastu par ko runa.
Es esmu redzējis raudošu dīrātāja īpašnieku. Pat krutais salons nespēja kompensēt viņa beigtās superelektroniski vadāmās kārbas remonta izmaksas. Labi ka bija tālajā plača galā viens MTZ palicis, atvilka dīrātāju mājās un pabeidza sēt lauku.
Līdzīgus raudu stāstus varam lasīt arī wrangler forumos.