Audi ekspozīcijā Ženēves izstādē apmeklētāju uzmanību saista A6 sedans – modelis, kas nu jau iegājis savā astotajā paaudzē.
Jaunais modelis ir sportiskāks un daudzveidīgāks, drošāks, modernāks un labāk vadāms. Tas aprīkots ar pilnpiedziņu un dinamisko visu riteņu stūrēšanas tehnoloģiju, kas sekmē noturību līkumos un samazina apgriešanās leņķi par 1,1 m salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli.
Vadītājam palīdzēs ne tikai pilnībā digitālie mērinstrumenti un jaunā MMI operētājsistēma ar skārienjutīgo ekrānu un balss vadības funkcija, bet arī jaunās palīgsistēmas, kuru skaitā stāvvietas, garāžas asistents un braukšanas asistents. Pēdējā sistēma palīdz noturēt automobili savā joslā, arī piestūrējot riteņus, kad tas vajadzīgs, kā arī palīdz izbraukt šauras un bīstamas vietas, piemēram, ceļu remonta zonas.
Eiropas tirgū Audi A6 tiks piedāvāts ar diviem 3,0 litru motoriem. Benzīna versija attīsta 340 ZS, dīzelis - 286 ZS. Abi dzinēji ir aprīkoti ar daļējā hibrīda tehnoloģiju (MHEV) un atbilst visiem komforta un efektivitātes standartiem.
Jauno Audi A6 ražos Nekarsulmas rūpnīcā Vācijā un tirgū to var gaidīt no 2018.gada jūnija.
Audi A6 pašreizējā paaudze ir apritē kopš 2011.gada, bet modernizētais modelis – no 2016.gada. Latvijā A6 sedana cena sākas no 40 300 eiro.
Tas mērinstrumentu panelis gan ir pilnīga stilu kakafonija.
Viņiem tiešām vienīgais dizaineris ir lineāls un cirkulis?
A ko?
Gribēji, lai ir kā visos kroplajos japāņos, katra poga savādāka izmērā, galvenais, ka krēslu apsildes un spoguļu regulēšanas knopkas 2018 gada auto ir tādas pašas, kā pirsm 30mit gadiem