Volvo rūpnīcas bijusī sporta modeļu nodaļa Polestar uz Ženēvu atvedusi pašu spēkiem izstrādāto hibrīda kupeju Polestar 1, kas izgatavota uz Volvo SPA modulārās platformas un aprīkota ar 600 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu.
Polestar 1 spēka iekārta attīsta 600 Zs jaudu un 1000 Nm griezes momentu. Tās sastāvā darbojas divlitru benzīna turbo agregāts, kas piedzen priekšējos riteņus, kā arī divi elektromotori, kas griež aizmugures riteņus. Elektriskā ežīmā automobilis spēj veikt 150 km.
Ražotājs norādījis, ka vairums virsbūves paneļu izgatavoti no oglekļa šķiedras, kas ļāvis samazināt svaru par 230 kg un par 45% palielināt konstrukcijas izturību pret vērpi. Zināms, ka 4,50 m garā automobiļa masas sadalījums ir 52 pret 48 par labu aizmugures asij. Konstrukcijā iekļauta inovatīvā Öhlins CESi aktīvā piekare un vilkmes vektorēšanas sistēma.
Foto: iAuto.lv
Polestar 1 ražošana sāksies 2019.gadā. Tā plānota Ķīnas pilsētā Čendu, bet iegādāties šo automašīnu varēs tikai globālajā tīmeklī, iepriekš piekrītot kompleksam piedāvājumam, kurā iekļauta apdrošināšana, tehniskās apkopes un automobiļa mazgāšanas pakalpojums pret noteiktu summu, ko klients iemaksā katru mēnesi.
Salona durvju slēdzenes varēs atbloķēt ar mobilā tālruņa aplikācijas palīdzību, turklāt šo elektronisko atslēgu klients varēs nodot arī citiem lietotājiem.
Foto: iAuto.lv
Visi nākošie Polestar modeļi tiks aprīkoti ar elektriskās piedziņas spēka iekārtām. 2019.gadā plānots Polestar 2, kas tirgū centīsies konkurēt ar Tesla mazāko un cenu ziņā pieejamāko modeli Model 3, bet vēlāk saimei pievienosies elektriskās piedziņas krosovers Polestar 3.
Šovasar kļuva zināms par Volvo plāniem 2019.gadā pakāpeniski pārtraukt tikai ar benzīna vai dīzeļdzinējiem aprīkotu automašīnu ražošanu, turpmāk jaunos modeļus paredzot ar elektriskajiem vai hibrīda dzinējiem.
Reaģējot uz potenciālo pircēju ieteikumiem, ražotājs veicis izmaiņas nosacījumus un Polestar1 varēs nopirkt arī tradicionālā veidā par aptuveni 150 000 eiro