Līdz 250 km/h; "Audi" laiž klajā "A6 Avant" universālu (+ FOTO) 32

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 11.aprīlis 2018 8:21

Jaunais Audi A6 Avant apvieno dinamisku dizainu ar pirmšķirīgu lietojamību, kā arī lielisku pielāgojamību ikdienai.

Automobiļa aizmugure veidota efektīgā dizainā, vienlaicīgi nodrošinot elastīgu bagāžas nodalījuma konceptu ar 565 līdz 1680 litru ietilpību. Automašīnas piedziņa un piekare ir izstrādāta koncentrējoties uz komfortu un sportiskumu, savukārt standarta aprīkojumā pieejamā daļējā hibrīda sistēma palielina efektivitāti. Dinamiskā visu riteņu stūrēšana uzlabo jaunā modeļa manevrēšanas spējas un izveicību uz ceļa. Pilnībā digitālā MMI skārienjūtīgā operētājsistēma autovadītājam un pasažieriem piedāvā augstu ērtību līmeni.

Estētika un funkcionalitāte – eksterjers
Pievilcīgu universāļu nosaukums ir Avant – jaunais A6 Avant turpina piepildīt Audi zīmola ambīcijas. Ar asām līnijām, plašām virsmām un modelim raksturīgo zema profila aizmugurējo stiklu eksterjera dizains atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu. Pateicoties tā garajai priekšai un viegli ieslīpajai jumta līnijai, A6 Avant izstaro eleganci, sportiskumu un izsmalcinātību.

Auto priekšpusē uzmanību pievērš platā un zemā „Singleframe” reste, bet iegarenais siluets un trapeces formas logu virsmas dominē sānu skatā. Jumta mala pagarina siluetu un pastiprina sportisko A6 Avant izskatu.

Aicinošs – virsbūves dizains, plašums un bagāžas nodalījums
Jaunais Audi A6 Avant ir 4,94 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,47 metrus augsts. Tā interjers ir vēl lielāks nekā iepriekšējam modelim. Tas pārspēj konkurentus ar plašu vietu elkoņiem gan priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar vietu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem. Neskatoties uz sportiskajām līnijām, jaunais A6 Avant saglabā iepriekšējā modeļa plašo bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījums nodrošina 1050 milimetru iekraušanas platumu un 565 litru tilpumu, taču tas tiek palielināts līdz 1680 litriem, kad tiek noliektas sēdekļu atzveltnes.

Drošība pirmajā vietā – apgaismes tehnoloģijas un autovadītāja asistenta sistēmas
A6 Avant aprīkots ar daudzpusīgu drošības sistēmu pakotni, tostarp apgaismes tehnoloģiju, vadītāja asistentu sistēmām un pasīvās drošības sistēmu. LED priekšējās gaismas ir iekļautas Audi A6 Avant standarta aprīkojumā. Kopā ir pieejamas trīs versijas, no kurām HD Matrix LED ir papildaprīkojuma augstākā izvēle.

Domājot par autovadītājiem un gājējiem, Audi A6 Avant nodrošina plašu autovadītāja asistentu sistēmu klāstu, kas sadalīts „City” un „Tour” pakotnēs. Papildu standarta ārkārtas bremzēšanas asistentam „Audi Pre sense front”, autovadītāja asistentu sistēmas nodrošina arī adaptīvo kruīza palīgu ar sašaurināta ceļa asistentu. Tas atbalsta garenisku un sānisku kontroli intensīvā satiksmē līdz pat pilnīgai automašīnas apturēšanai un braukšanas ātrumam līdz 250 km/h, autovadītājiem palīdzot ar paātrināšanos un bremzēšanu.

Lai asistenta funkcija būtu pēc iespējas efektīvāka, adaptīvais kruīza palīgs ņem vērā ātruma ierobežojumus, līkumus, apkārtceļus un, ja aktivizēta navigācija, arī pagriezienus kā daļu no kruīza kontroles funkcijas.

Ārkārtas asistents pastiprina drošību, atpazīstot brīžus, kuros autovadītājs nespēj rīkoties, un sniedzot vizuālus, akustiskus vai taktilus brīdinājumus. Ja autovadītājs nereaģē, tad sistēma pārņem vadību, ieslēdz avārijas signālu un automātiski apstādina A6, paliekot savā joslā.

Efektivitāte un jauda – visi dzinēji ar daļējo hibrīda tehnoloģiju
Visi dzinēji standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējo hibrīda sistēmu, kas vēl vairāk uzlabo komfortu un efektivitāti, un var samazināt degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos. Siksnas piedziņas ģeneratora starteris, kas ir MHEV sistēmas pamatā, bremzēšanas laikā spēj atgūt līdz pat 12kW ar 48V sistēmu un novada elektroenerģiju atsevišķā litija jonu akumulatorā. Ar izslēgtu dzinēju jaunais Audi A6 Avant spēj braukt ātrumā no 55 līdz 160 km/h, bet „Start-stop” sistēma ieslēdzas jau pie 22 km/h.

Izveicīga un komfortabla kā vēl nekad – Audi A6 Avant piekare
Standarta aprīkojuma progresīvās stūrēšanas lietošana ir ārkārtīgi komfortabla. Pateicoties jau tā sportiskajai stūres mehānisma zobratu attiecībai, tā ar stūres leņķa palielināšanos kļūst vēl precīzāka. Audi izvēles komplektācijā piedāvā dinamisko visu riteņu stūrēšanu, kas padara A6 Avant ārkārtīgi manevrētspējīgu. Ātrumā līdz 60 km/h aizmugurējie riteņi spēj pagriezties līdz pat pieciem grādiem pretējā virzienā. Tas samazina apgriešanās apli pat par vienu metru - līdz 11,1 metram. Novietojot automašīnu stāvvietā, manevrējot vai braucot pilsētas satiksmē - ikdienas situācijās Jūs nejutīsiet Audi A6 Avant izmēru.

Klientiem tiek piedāvāta četru piekares variantu izvēle - standarta tērauda atsperu piekare, sporta piekare, piekare ar amortizatoru kontroli un adaptīvā gaisa piekare arī ar kontrolējamiem amortizatoriem. Papildus amortizatoriem un gaisa atsperēm, elektroniskās šasijas platforma (ECP) arī kontrolē dinamisko visu riteņu stūrēšanu un uzlaboto sporta diferenciāli, kas aktīvi pēc nepieciešamības sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem ātras līkumu izbraukšanas brīžos.

Intuitīva un loģiska - MMI skārienjūtīgā operētājsistēma
Gandrīz visas funkcijas autovadītājs var izpildīt uz diviem lieliem ekrāniem jaunā Audi A6 Avant MMI skārienjūtīgajā vadības konceptā. Autovadītājs kontrolē izklaides un informācijas sistēmu un navigāciju augšējā ekrānā, kura izmērs ir 10,1 collas pa diagonāli, ja ir uzstādīta „MMI Navigatio plus” sistēma.
Zemāk novietotais 8,6 collu ekrāns tiek izmantots klimata kontrolei, komforta funkcijām un teksta ievadei. Pateicoties tās taktilajai un akustiskajai reakcijai, MMI skārienjūtīgā tehnoloģija ir ātra un uzticama. MMI izvēlnes struktūra ir loģiska un izvietojums atgādina viedtālruni.

Standarta personalizācija piedāvā līdz pat septiņiem individuāliem profiliem, ļaujot saglabāt līdz pat 400 uzstādījumiem.

Gādīga un precīza - navigācija un „Audi Connect”
„MMI Navigation plus” informācijas un izklaides sistēma ir augstākā līmeņa aprīkojums, ko klienti var pievienot Audi A6 Avant komplektācijai. Šīs sistēmas datu pārraides modulis atbalsta „LTE Advanced” standartu un integrē Wi-Fi pieejas punktu. Navigācijas sistēma atpazīst autovadītāja uzstādījumus, balstoties uz iepriekšējiem ceļojumiem, un no šīs informācijas ģenerē noderīgus ieteikumus. „Audi Connect” portfelis piedāvā vairākus tiešsaistes pakalpojumus, tostarp „Car-to-X„ pakalpojumus. Izvēles „Audi Connect” sistēma atslēdz un aizslēdz jauno A6 Avant, izmantojot „Android” viedtelefonu, savukārt „myAudi” aplikācija savieno automašīnu ar tās īpašnieka viedtālruni.

 

 
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pirmā valsts 11.aprīlis 2018 10:47
16 0 Atbildēt

Ja šis ir trešo valstu strādnieku sapnis, tad kas gan ir pirmo valstu? Pilnīgi vai nezinu ko iesākt un par ko sapņot... Tad jau sanāk, ka vācija tāda trešā valsts ar strādniekiem vien ir :|

Man gan vairāk sķiet, ka te kādam ir problēmas ar pašnovērtējumu un veselo saprātu .

viencexperc 11.aprīlis 2018 9:19
13 16 Atbildēt

Trešo valstu strādnieku sapnis.

Jau tagad tādi braukā pa mūsu Latviju tūkstošiem. Pēc gadiem desmit, tāds būs jau katram apsargam, celtniekam un kolhozniekam.

Andrejs 11.aprīlis 2018 9:34
12 0 Atbildēt

Grūtgalvīt, runa iet par šodienu nevis laiku pēc 10 gadiem.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti