Jaunais Audi A6 Avant apvieno dinamisku dizainu ar pirmšķirīgu lietojamību, kā arī lielisku pielāgojamību ikdienai.
Automobiļa aizmugure veidota efektīgā dizainā, vienlaicīgi nodrošinot elastīgu bagāžas nodalījuma konceptu ar 565 līdz 1680 litru ietilpību. Automašīnas piedziņa un piekare ir izstrādāta koncentrējoties uz komfortu un sportiskumu, savukārt standarta aprīkojumā pieejamā daļējā hibrīda sistēma palielina efektivitāti. Dinamiskā visu riteņu stūrēšana uzlabo jaunā modeļa manevrēšanas spējas un izveicību uz ceļa. Pilnībā digitālā MMI skārienjūtīgā operētājsistēma autovadītājam un pasažieriem piedāvā augstu ērtību līmeni.
Estētika un funkcionalitāte – eksterjers
Pievilcīgu universāļu nosaukums ir Avant – jaunais A6 Avant turpina piepildīt Audi zīmola ambīcijas. Ar asām līnijām, plašām virsmām un modelim raksturīgo zema profila aizmugurējo stiklu eksterjera dizains atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu. Pateicoties tā garajai priekšai un viegli ieslīpajai jumta līnijai, A6 Avant izstaro eleganci, sportiskumu un izsmalcinātību.
Auto priekšpusē uzmanību pievērš platā un zemā „Singleframe” reste, bet iegarenais siluets un trapeces formas logu virsmas dominē sānu skatā. Jumta mala pagarina siluetu un pastiprina sportisko A6 Avant izskatu.
Aicinošs – virsbūves dizains, plašums un bagāžas nodalījums
Jaunais Audi A6 Avant ir 4,94 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,47 metrus augsts. Tā interjers ir vēl lielāks nekā iepriekšējam modelim. Tas pārspēj konkurentus ar plašu vietu elkoņiem gan priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar vietu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem. Neskatoties uz sportiskajām līnijām, jaunais A6 Avant saglabā iepriekšējā modeļa plašo bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījums nodrošina 1050 milimetru iekraušanas platumu un 565 litru tilpumu, taču tas tiek palielināts līdz 1680 litriem, kad tiek noliektas sēdekļu atzveltnes.
Drošība pirmajā vietā – apgaismes tehnoloģijas un autovadītāja asistenta sistēmas
A6 Avant aprīkots ar daudzpusīgu drošības sistēmu pakotni, tostarp apgaismes tehnoloģiju, vadītāja asistentu sistēmām un pasīvās drošības sistēmu. LED priekšējās gaismas ir iekļautas Audi A6 Avant standarta aprīkojumā. Kopā ir pieejamas trīs versijas, no kurām HD Matrix LED ir papildaprīkojuma augstākā izvēle.
Domājot par autovadītājiem un gājējiem, Audi A6 Avant nodrošina plašu autovadītāja asistentu sistēmu klāstu, kas sadalīts „City” un „Tour” pakotnēs. Papildu standarta ārkārtas bremzēšanas asistentam „Audi Pre sense front”, autovadītāja asistentu sistēmas nodrošina arī adaptīvo kruīza palīgu ar sašaurināta ceļa asistentu. Tas atbalsta garenisku un sānisku kontroli intensīvā satiksmē līdz pat pilnīgai automašīnas apturēšanai un braukšanas ātrumam līdz 250 km/h, autovadītājiem palīdzot ar paātrināšanos un bremzēšanu.
Lai asistenta funkcija būtu pēc iespējas efektīvāka, adaptīvais kruīza palīgs ņem vērā ātruma ierobežojumus, līkumus, apkārtceļus un, ja aktivizēta navigācija, arī pagriezienus kā daļu no kruīza kontroles funkcijas.
Ārkārtas asistents pastiprina drošību, atpazīstot brīžus, kuros autovadītājs nespēj rīkoties, un sniedzot vizuālus, akustiskus vai taktilus brīdinājumus. Ja autovadītājs nereaģē, tad sistēma pārņem vadību, ieslēdz avārijas signālu un automātiski apstādina A6, paliekot savā joslā.
Efektivitāte un jauda – visi dzinēji ar daļējo hibrīda tehnoloģiju
Visi dzinēji standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējo hibrīda sistēmu, kas vēl vairāk uzlabo komfortu un efektivitāti, un var samazināt degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos. Siksnas piedziņas ģeneratora starteris, kas ir MHEV sistēmas pamatā, bremzēšanas laikā spēj atgūt līdz pat 12kW ar 48V sistēmu un novada elektroenerģiju atsevišķā litija jonu akumulatorā. Ar izslēgtu dzinēju jaunais Audi A6 Avant spēj braukt ātrumā no 55 līdz 160 km/h, bet „Start-stop” sistēma ieslēdzas jau pie 22 km/h.
Izveicīga un komfortabla kā vēl nekad – Audi A6 Avant piekare
Standarta aprīkojuma progresīvās stūrēšanas lietošana ir ārkārtīgi komfortabla. Pateicoties jau tā sportiskajai stūres mehānisma zobratu attiecībai, tā ar stūres leņķa palielināšanos kļūst vēl precīzāka. Audi izvēles komplektācijā piedāvā dinamisko visu riteņu stūrēšanu, kas padara A6 Avant ārkārtīgi manevrētspējīgu. Ātrumā līdz 60 km/h aizmugurējie riteņi spēj pagriezties līdz pat pieciem grādiem pretējā virzienā. Tas samazina apgriešanās apli pat par vienu metru - līdz 11,1 metram. Novietojot automašīnu stāvvietā, manevrējot vai braucot pilsētas satiksmē - ikdienas situācijās Jūs nejutīsiet Audi A6 Avant izmēru.
Klientiem tiek piedāvāta četru piekares variantu izvēle - standarta tērauda atsperu piekare, sporta piekare, piekare ar amortizatoru kontroli un adaptīvā gaisa piekare arī ar kontrolējamiem amortizatoriem. Papildus amortizatoriem un gaisa atsperēm, elektroniskās šasijas platforma (ECP) arī kontrolē dinamisko visu riteņu stūrēšanu un uzlaboto sporta diferenciāli, kas aktīvi pēc nepieciešamības sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem ātras līkumu izbraukšanas brīžos.
Intuitīva un loģiska - MMI skārienjūtīgā operētājsistēma
Gandrīz visas funkcijas autovadītājs var izpildīt uz diviem lieliem ekrāniem jaunā Audi A6 Avant MMI skārienjūtīgajā vadības konceptā. Autovadītājs kontrolē izklaides un informācijas sistēmu un navigāciju augšējā ekrānā, kura izmērs ir 10,1 collas pa diagonāli, ja ir uzstādīta „MMI Navigatio plus” sistēma.
Zemāk novietotais 8,6 collu ekrāns tiek izmantots klimata kontrolei, komforta funkcijām un teksta ievadei. Pateicoties tās taktilajai un akustiskajai reakcijai, MMI skārienjūtīgā tehnoloģija ir ātra un uzticama. MMI izvēlnes struktūra ir loģiska un izvietojums atgādina viedtālruni.
Standarta personalizācija piedāvā līdz pat septiņiem individuāliem profiliem, ļaujot saglabāt līdz pat 400 uzstādījumiem.
Gādīga un precīza - navigācija un „Audi Connect”
„MMI Navigation plus” informācijas un izklaides sistēma ir augstākā līmeņa aprīkojums, ko klienti var pievienot Audi A6 Avant komplektācijai. Šīs sistēmas datu pārraides modulis atbalsta „LTE Advanced” standartu un integrē Wi-Fi pieejas punktu. Navigācijas sistēma atpazīst autovadītāja uzstādījumus, balstoties uz iepriekšējiem ceļojumiem, un no šīs informācijas ģenerē noderīgus ieteikumus. „Audi Connect” portfelis piedāvā vairākus tiešsaistes pakalpojumus, tostarp „Car-to-X„ pakalpojumus. Izvēles „Audi Connect” sistēma atslēdz un aizslēdz jauno A6 Avant, izmantojot „Android” viedtelefonu, savukārt „myAudi” aplikācija savieno automašīnu ar tās īpašnieka viedtālruni.
Trešo valstu strādnieku sapnis.
Jau tagad tādi braukā pa mūsu Latviju tūkstošiem. Pēc gadiem desmit, tāds būs jau katram apsargam, celtniekam un kolhozniekam.
Grūtgalvīt, runa iet par šodienu nevis laiku pēc 10 gadiem.
Ja šis ir trešo valstu strādnieku sapnis, tad kas gan ir pirmo valstu? Pilnīgi vai nezinu ko iesākt un par ko sapņot... Tad jau sanāk, ka vācija tāda trešā valsts ar strādniekiem vien ir :|
Man gan vairāk sķiet, ka te kādam ir problēmas ar pašnovērtējumu un veselo saprātu .
A tev kā liekas kāpēc Vācijai ir tirdzniecības pārpalikums?
Vācijā ir mazākās algas R-Eiropā un tas nodrošina sekojošo:
- ļoti labu cenu eksportam (te arī ir tas pārpalikums);
- ļoti sliktu tirgu importam (jo zema pirktspēja. Francijas vīndari ir "sajūsmā" par šo lielisko tirgu tieši Eiropas vidū);
- ļoti vājus privātos uzkrājumu rādītājus (Kipras pensionāriem uzkrātā pensija ir ~ 3x lielāka).
Tā, ka uzskatīt, ka tur strādnieki ir bagāti, nav nekāda pamata.
Francijas vīndari aiz sajūsmas lauž savas mucas nevis tāpēc ka friči nevarētu atļauties nopirkt viņķeli, bet gan tāpēc ka vācijā dzīvo vai nu friči, kas dzer pamatā alu, vai arī turki, kas alkoholu vispār nelieto - un tā nu franču vīndariem huj.
Jebkurā gadījumā - neaizmirsti ka viens no iemesliem kāpēc škoda ir jūtami lētāka par fofāgenu, ir algas.
Nop. Vāči ar Reinas krastos kkādus vīniņus darina un garšīgi čāpstina dzerot. Franču vīni ir luxus.
Turki dzer ka prieks. Gan Vācijā, gan Turcijā. Tā mullu padarīšana tur ap 10%. Neaizmirsti, ka Ataturks revolūcijas rezultātā Turciju pasludināja pirmkārt par sekulāru valsti.
Vācijā ir mazākās algas R-Eiropā! R-Eiropā! CZ ir A-Eiropa. Un tāpēc ir starpība arī tur. Un tāpēc vāči atvaļinājmos brauc uz CZ, ne IT
Var jau būt ka kādi vācu pensionāri dzer tos vīnus, bet tad jautājums - vai vācijā ir kāds liels vīna festivāls? Es zinu tikai alus festivālu
Turcija ir sekulāra valsts, bet turki ir musulmaņi. Ja tev liekas ka šī kombinācija strādā tāpat kā sekulārā francija, tad tu maldies, jo nezini kas par zvēru ir islams. Turki turcijā varētu dzert ka prieks kafiju vai limonādi - kāds varbūt bišķi pa kluso kaut ko iedzer, bet pie tā ka erdogans un viņa partija, islamisti, tiek ievēlēti jau padsmit gadus, man nav nekādu šaubu par to, kāda ir tautas attieksme šajā sakarā.
Turki un kā izrādās, arī ēģiptieši un marokāņi, gluži labprāt sadzeras. Tas stāsts, ka kautkas viņiem neļauj, ir priekš tūristiem, televīzijas un vēl dieszinkam. Novērots tieši!
Islams ir tieši tikpat dažāds kā kristietība
Nav ne dažāds islams, ne dažāda kristietība - ir tikai dažādi noteikumu ievērošanas līmeņi. Tas ka praksē vaļīgākos režīmos viņi atļaujas ko tādu [islams vispār ir ar noslieci novest savus cilvēkus uz visādām pārmērībām], neko īpašu nenozīmē - šodien šie dzīvo zem iecietīgas vadības un mēdz iedzert, rītdien varu sagrābs kādi islāmisti, vedīs džihādistus džihādā un iedzērājiem skrūvēs galvas nost.
si jau ir klasika, gribi izlikties gudrakais bet beigas izklausies atkal pec loha un idiota, izdoma kaut ko jaunu
šitais īpaši ar japāņiem, korejiešiem, asv īpaši nekonkurē, jo ir galvas tiesu pārāks, protams cenā arī pārāks,
nezinu kuri 3 valstu stradnieki var atpogād 100 tūkst.par auto. bet pēc desmit gadiem protams ,ka viņš būs populārs otreizējā tirgū, jo diemžēl, mašīnas, kurām ir liels resurss nav daudz tā kā alternatīvas īpaši nav,un cilvēku lietotus vai pareizāk sakot nolietotus auto kurus jau kāds ir nobraucis nepērk jau aiz labas dzīves