Līdz 250 km/h; "Audi" laiž klajā "A6 Avant" universālu (+ FOTO) 32

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 11.aprīlis 2018 8:21

Jaunais Audi A6 Avant apvieno dinamisku dizainu ar pirmšķirīgu lietojamību, kā arī lielisku pielāgojamību ikdienai.

Automobiļa aizmugure veidota efektīgā dizainā, vienlaicīgi nodrošinot elastīgu bagāžas nodalījuma konceptu ar 565 līdz 1680 litru ietilpību. Automašīnas piedziņa un piekare ir izstrādāta koncentrējoties uz komfortu un sportiskumu, savukārt standarta aprīkojumā pieejamā daļējā hibrīda sistēma palielina efektivitāti. Dinamiskā visu riteņu stūrēšana uzlabo jaunā modeļa manevrēšanas spējas un izveicību uz ceļa. Pilnībā digitālā MMI skārienjūtīgā operētājsistēma autovadītājam un pasažieriem piedāvā augstu ērtību līmeni.

Estētika un funkcionalitāte – eksterjers
Pievilcīgu universāļu nosaukums ir Avant – jaunais A6 Avant turpina piepildīt Audi zīmola ambīcijas. Ar asām līnijām, plašām virsmām un modelim raksturīgo zema profila aizmugurējo stiklu eksterjera dizains atspoguļo zīmola jauno dizaina valodu. Pateicoties tā garajai priekšai un viegli ieslīpajai jumta līnijai, A6 Avant izstaro eleganci, sportiskumu un izsmalcinātību.

Auto priekšpusē uzmanību pievērš platā un zemā „Singleframe” reste, bet iegarenais siluets un trapeces formas logu virsmas dominē sānu skatā. Jumta mala pagarina siluetu un pastiprina sportisko A6 Avant izskatu.

Aicinošs – virsbūves dizains, plašums un bagāžas nodalījums
Jaunais Audi A6 Avant ir 4,94 metrus garš, 1,89 metrus plats un 1,47 metrus augsts. Tā interjers ir vēl lielāks nekā iepriekšējam modelim. Tas pārspēj konkurentus ar plašu vietu elkoņiem gan priekšā, gan aizmugurē, kā arī ar vietu aizmugurē sēdošo pasažieru ceļgaliem. Neskatoties uz sportiskajām līnijām, jaunais A6 Avant saglabā iepriekšējā modeļa plašo bagāžas nodalījuma ietilpību. Bagāžas nodalījums nodrošina 1050 milimetru iekraušanas platumu un 565 litru tilpumu, taču tas tiek palielināts līdz 1680 litriem, kad tiek noliektas sēdekļu atzveltnes.

Drošība pirmajā vietā – apgaismes tehnoloģijas un autovadītāja asistenta sistēmas
A6 Avant aprīkots ar daudzpusīgu drošības sistēmu pakotni, tostarp apgaismes tehnoloģiju, vadītāja asistentu sistēmām un pasīvās drošības sistēmu. LED priekšējās gaismas ir iekļautas Audi A6 Avant standarta aprīkojumā. Kopā ir pieejamas trīs versijas, no kurām HD Matrix LED ir papildaprīkojuma augstākā izvēle.

Domājot par autovadītājiem un gājējiem, Audi A6 Avant nodrošina plašu autovadītāja asistentu sistēmu klāstu, kas sadalīts „City” un „Tour” pakotnēs. Papildu standarta ārkārtas bremzēšanas asistentam „Audi Pre sense front”, autovadītāja asistentu sistēmas nodrošina arī adaptīvo kruīza palīgu ar sašaurināta ceļa asistentu. Tas atbalsta garenisku un sānisku kontroli intensīvā satiksmē līdz pat pilnīgai automašīnas apturēšanai un braukšanas ātrumam līdz 250 km/h, autovadītājiem palīdzot ar paātrināšanos un bremzēšanu.

Lai asistenta funkcija būtu pēc iespējas efektīvāka, adaptīvais kruīza palīgs ņem vērā ātruma ierobežojumus, līkumus, apkārtceļus un, ja aktivizēta navigācija, arī pagriezienus kā daļu no kruīza kontroles funkcijas.

Ārkārtas asistents pastiprina drošību, atpazīstot brīžus, kuros autovadītājs nespēj rīkoties, un sniedzot vizuālus, akustiskus vai taktilus brīdinājumus. Ja autovadītājs nereaģē, tad sistēma pārņem vadību, ieslēdz avārijas signālu un automātiski apstādina A6, paliekot savā joslā.

Efektivitāte un jauda – visi dzinēji ar daļējo hibrīda tehnoloģiju
Visi dzinēji standarta komplektācijā aprīkoti ar daļējo hibrīda sistēmu, kas vēl vairāk uzlabo komfortu un efektivitāti, un var samazināt degvielas patēriņu reālos braukšanas apstākļos. Siksnas piedziņas ģeneratora starteris, kas ir MHEV sistēmas pamatā, bremzēšanas laikā spēj atgūt līdz pat 12kW ar 48V sistēmu un novada elektroenerģiju atsevišķā litija jonu akumulatorā. Ar izslēgtu dzinēju jaunais Audi A6 Avant spēj braukt ātrumā no 55 līdz 160 km/h, bet „Start-stop” sistēma ieslēdzas jau pie 22 km/h.

Izveicīga un komfortabla kā vēl nekad – Audi A6 Avant piekare
Standarta aprīkojuma progresīvās stūrēšanas lietošana ir ārkārtīgi komfortabla. Pateicoties jau tā sportiskajai stūres mehānisma zobratu attiecībai, tā ar stūres leņķa palielināšanos kļūst vēl precīzāka. Audi izvēles komplektācijā piedāvā dinamisko visu riteņu stūrēšanu, kas padara A6 Avant ārkārtīgi manevrētspējīgu. Ātrumā līdz 60 km/h aizmugurējie riteņi spēj pagriezties līdz pat pieciem grādiem pretējā virzienā. Tas samazina apgriešanās apli pat par vienu metru - līdz 11,1 metram. Novietojot automašīnu stāvvietā, manevrējot vai braucot pilsētas satiksmē - ikdienas situācijās Jūs nejutīsiet Audi A6 Avant izmēru.

Klientiem tiek piedāvāta četru piekares variantu izvēle - standarta tērauda atsperu piekare, sporta piekare, piekare ar amortizatoru kontroli un adaptīvā gaisa piekare arī ar kontrolējamiem amortizatoriem. Papildus amortizatoriem un gaisa atsperēm, elektroniskās šasijas platforma (ECP) arī kontrolē dinamisko visu riteņu stūrēšanu un uzlaboto sporta diferenciāli, kas aktīvi pēc nepieciešamības sadala piedziņas jaudu starp aizmugurējiem riteņiem ātras līkumu izbraukšanas brīžos.

Intuitīva un loģiska - MMI skārienjūtīgā operētājsistēma
Gandrīz visas funkcijas autovadītājs var izpildīt uz diviem lieliem ekrāniem jaunā Audi A6 Avant MMI skārienjūtīgajā vadības konceptā. Autovadītājs kontrolē izklaides un informācijas sistēmu un navigāciju augšējā ekrānā, kura izmērs ir 10,1 collas pa diagonāli, ja ir uzstādīta „MMI Navigatio plus” sistēma.
Zemāk novietotais 8,6 collu ekrāns tiek izmantots klimata kontrolei, komforta funkcijām un teksta ievadei. Pateicoties tās taktilajai un akustiskajai reakcijai, MMI skārienjūtīgā tehnoloģija ir ātra un uzticama. MMI izvēlnes struktūra ir loģiska un izvietojums atgādina viedtālruni.

Standarta personalizācija piedāvā līdz pat septiņiem individuāliem profiliem, ļaujot saglabāt līdz pat 400 uzstādījumiem.

Gādīga un precīza - navigācija un „Audi Connect”
„MMI Navigation plus” informācijas un izklaides sistēma ir augstākā līmeņa aprīkojums, ko klienti var pievienot Audi A6 Avant komplektācijai. Šīs sistēmas datu pārraides modulis atbalsta „LTE Advanced” standartu un integrē Wi-Fi pieejas punktu. Navigācijas sistēma atpazīst autovadītāja uzstādījumus, balstoties uz iepriekšējiem ceļojumiem, un no šīs informācijas ģenerē noderīgus ieteikumus. „Audi Connect” portfelis piedāvā vairākus tiešsaistes pakalpojumus, tostarp „Car-to-X„ pakalpojumus. Izvēles „Audi Connect” sistēma atslēdz un aizslēdz jauno A6 Avant, izmantojot „Android” viedtelefonu, savukārt „myAudi” aplikācija savieno automašīnu ar tās īpašnieka viedtālruni.

 

 
Visi komentāri
 
viencexperc 11.aprīlis 2018 9:19
13 16 Atbildēt

Trešo valstu strādnieku sapnis.

Jau tagad tādi braukā pa mūsu Latviju tūkstošiem. Pēc gadiem desmit, tāds būs jau katram apsargam, celtniekam un kolhozniekam.

Andrejs 11.aprīlis 2018 9:34
12 0 Atbildēt

Grūtgalvīt, runa iet par šodienu nevis laiku pēc 10 gadiem.

Pirmā valsts 11.aprīlis 2018 10:47
16 0 Atbildēt

Ja šis ir trešo valstu strādnieku sapnis, tad kas gan ir pirmo valstu? Pilnīgi vai nezinu ko iesākt un par ko sapņot... Tad jau sanāk, ka vācija tāda trešā valsts ar strādniekiem vien ir :|

Man gan vairāk sķiet, ka te kādam ir problēmas ar pašnovērtējumu un veselo saprātu .

eidis 11.aprīlis 2018 13:47
2 1 Atbildēt

A tev kā liekas kāpēc Vācijai ir tirdzniecības pārpalikums?

Vācijā ir mazākās algas R-Eiropā un tas nodrošina sekojošo:

- ļoti labu cenu eksportam (te arī ir tas pārpalikums);

- ļoti sliktu tirgu importam (jo zema pirktspēja. Francijas vīndari ir "sajūsmā" par šo lielisko tirgu tieši Eiropas vidū);

- ļoti vājus privātos uzkrājumu rādītājus (Kipras pensionāriem uzkrātā pensija ir ~ 3x lielāka).

Tā, ka uzskatīt, ka tur strādnieki ir bagāti, nav nekāda pamata.

msh 12.aprīlis 2018 0:49
0 0 Atbildēt

Francijas vīndari aiz sajūsmas lauž savas mucas nevis tāpēc ka friči nevarētu atļauties nopirkt viņķeli, bet gan tāpēc ka vācijā dzīvo vai nu friči, kas dzer pamatā alu, vai arī turki, kas alkoholu vispār nelieto - un tā nu franču vīndariem huj.

Jebkurā gadījumā - neaizmirsti ka viens no iemesliem kāpēc škoda ir jūtami lētāka par fofāgenu, ir algas.

eidis 12.aprīlis 2018 14:23
0 0 Atbildēt

Nop. Vāči ar Reinas krastos kkādus vīniņus darina un garšīgi čāpstina dzerot. Franču vīni ir luxus.

Turki dzer ka prieks. Gan Vācijā, gan Turcijā. Tā mullu padarīšana tur ap 10%. Neaizmirsti, ka Ataturks revolūcijas rezultātā Turciju pasludināja pirmkārt par sekulāru valsti.

Vācijā ir mazākās algas R-Eiropā! R-Eiropā! CZ ir A-Eiropa. Un tāpēc ir starpība arī tur. Un tāpēc vāči atvaļinājmos brauc uz CZ, ne IT

msh 12.aprīlis 2018 18:58
0 0 Atbildēt

Var jau būt ka kādi vācu pensionāri dzer tos vīnus, bet tad jautājums - vai vācijā ir kāds liels vīna festivāls? Es zinu tikai alus festivālu

Turcija ir sekulāra valsts, bet turki ir musulmaņi. Ja tev liekas ka šī kombinācija strādā tāpat kā sekulārā francija, tad tu maldies, jo nezini kas par zvēru ir islams. Turki turcijā varētu dzert ka prieks kafiju vai limonādi - kāds varbūt bišķi pa kluso kaut ko iedzer, bet pie tā ka erdogans un viņa partija, islamisti, tiek ievēlēti jau padsmit gadus, man nav nekādu šaubu par to, kāda ir tautas attieksme šajā sakarā.

eidis 12.aprīlis 2018 19:52
0 0 Atbildēt

Turki un kā izrādās, arī ēģiptieši un marokāņi, gluži labprāt sadzeras. Tas stāsts, ka kautkas viņiem neļauj, ir priekš tūristiem, televīzijas un vēl dieszinkam. Novērots tieši!

Islams ir tieši tikpat dažāds kā kristietība

msh 12.aprīlis 2018 20:11
0 0 Atbildēt

Nav ne dažāds islams, ne dažāda kristietība - ir tikai dažādi noteikumu ievērošanas līmeņi. Tas ka praksē vaļīgākos režīmos viņi atļaujas ko tādu [islams vispār ir ar noslieci novest savus cilvēkus uz visādām pārmērībām], neko īpašu nenozīmē - šodien šie dzīvo zem iecietīgas vadības un mēdz iedzert, rītdien varu sagrābs kādi islāmisti, vedīs džihādistus džihādā un iedzērājiem skrūvēs galvas nost.

jucis 11.aprīlis 2018 11:01
3 1 Atbildēt

si jau ir klasika, gribi izlikties gudrakais bet beigas izklausies atkal pec loha un idiota, izdoma kaut ko jaunu

GTD2 11.aprīlis 2018 17:52
0 0 Atbildēt

šitais īpaši ar japāņiem, korejiešiem, asv īpaši nekonkurē, jo ir galvas tiesu pārāks, protams cenā arī pārāks,

GTD2 11.aprīlis 2018 17:54
1 0 Atbildēt

nezinu kuri 3 valstu stradnieki var atpogād 100 tūkst.par auto. bet pēc desmit gadiem protams ,ka viņš būs populārs otreizējā tirgū, jo diemžēl, mašīnas, kurām ir liels resurss nav daudz tā kā alternatīvas īpaši nav,un cilvēku lietotus vai pareizāk sakot nolietotus auto kurus jau kāds ir nobraucis nepērk jau aiz labas dzīves

Opis 11.aprīlis 2018 9:25
10 0 Atbildēt

Kārtējais vāciešu sitiens tiešajā trāpījumā pa muti japāņu, korejiešu un, protams, burgeru stūmēju valsts ASV autoražotājiem!

eidis 11.aprīlis 2018 13:51
3 0 Atbildēt

Manjau liekas, ka vnk kopija iepriekšējam modelim, kas viņus (īpaši VAG) pastūma tuvāk kapam.

Diemžēl vācu (un īpaši VAG) lieliskā pieeja progresam (tiek lietots kā sinonīms vārdam "samudrīt .... bez vajadzības"), viņiem nekad neļaus atbilstošā segmentā (cena un kategorija) apdzīt japānus un īpaši korejiešus ne tik.

msh 12.aprīlis 2018 0:59
1 0 Atbildēt

Par to otro tev zināmā mērā varētu piekrist, tikai tu jauc cēloņus ar sekām. Vācu autobūve šodien atrodas tur, kur tā atrodas, pateicoties šķībaču konkurencei - jo japāņu nacionālā specialitāte ir pa lēto salipināt kaut kādus lētus sūdus, kas kaut cik kalpo, vienalga, vai tās ir mašīnas, motocikli, elektronika, velosipēdi - kamēr vācieši māk vai nu uzražot dārgu un kvalitatīvu izstrādājumu, vai lētu sūdu, bet jākonkurē ar cenu ar tiem, kam lēto sūdu ražošana labi padodas - un tā nu pirms 30 gadiem pircējam bija izvēle starp kvalitatīvu un dārgu vācieti, vai lētu japāņu sūdu, bet šodien - starp nekvalitatīvu, ne pārāk dārgu bet interesantu vācu sūdu, vai garlaicīgu japāņu sūdu, kurš par šiem 30 gadiem praktiski nav progresējis.

Bet nu vismaz eiropas autobūve kaut kādā veidā ir pielāgojusies japāņu sūdu konkurencei - 40 gadus atpakaļ japāņi ar saviem masveidā štancētajiem lētajiem motocikliem pa lielam eiropas motociklu industriju jau piebeidza. Ja šie nebūtu pielāgojušies, pa lielam šodien nebūtu izvēles - vai nu kaut kāda mazda, vai honda, vai bitsumišī....

eidis 12.aprīlis 2018 15:38
0 0 Atbildēt

Nop. Tu jauc cēloņus ar sekām. Japāņi sāka ražot labi iztrādātus un unificētus (kas arī ir pamatā to cenai) auto. Vācieši ar savu "client first" pieeju nonāca sprukās- nācās būtiski samazināt cenu un izveidot kautkādu stāstu par Uberallesu. Daži stāstam tic...... Daži salīdzina nesalīdzināmas cenu grupas.....

Bet mērot cenā, vācieši ražo pilnīgus sūdus salīdzinājumā ar japāņiem un korejiešiem. Un kvalitātes nav (jo individuālus komplektus piestrādāt nav resursu)

Jucis 12.aprīlis 2018 16:30
0 0 Atbildēt

Pats brauc ar japani vai korejieti?

msh 12.aprīlis 2018 19:17
0 0 Atbildēt

Par to "labi izstrādātus" es tev varu piekrist - viss ir precīzi sarēķināts uz ekonomiju, diemžēl ne uz kvalitāti. Kā tas dabā izpaužas, pie mums ir redzams ļoti labi - deviņdesmito gadu japāņi principā jau ir no ceļiem pazuduši. Par to unifikāciju - nu to tev mamma ieborēja.

Tāds mazs piemērs no citas tēmas - vari salīdzināt www.rohloff.de un bike.shimano.com/en-EU/product...s7000s700.html - pirmajā ir redzams kvalitatīvs vācu produkts, kas tiek salikts ar rokām un maksā nepilnu štuku eiru, bet resurss un izturība ir vienkārši graujoši. Otrajā ir krutākais, ko japāņu [vispār pēdiņās jāliek, jo japānā viņiem ir tikai projektētāji] masveida sūdu štancētājs spēj piedāvāt - maksā kādas 300 eiras, darbojas sūdīgāk, izturība daudz švakāka, resurss arī daudz mazāks - bet tā kā ir daudz lētāks, tad tik štancē un cilvēki pat pērk - jā, arī man saimniecībā ir pāris shimano rumbas - tieši tā paša iemesla dēļ - cenas. Tā tas notiek vai notika arī citās jomās - autobūvē tāda situācija bija pirms 30 gadiem; vairs nav jo autobūvē nevar liela vācu firma ieņemt mazu nišas pozīciju un turpināt ražot kvalitatīvu un dārgu produktu.

eidis 12.aprīlis 2018 19:57
0 0 Atbildēt

Es domāju viss ir godīgi - katrs pērk tādu resursu, kādu var patērēt. Velo ir daudz lielāks diapazons patēriņam (salīdzini pilsētas kruizeri ar kārtīgu downhilleri), kas arī paskaidro milzu atšķirības. Auto tādu drāmu legālā veidā panākt irneiespējami. Līdz ar to stāsti par 275X izturīgāku verķi neiztur nepieciešamības kritiku. Turklāt tā nemaz nav. Dzīves sākuma galā VAG ir daudz biežāks servisa viesis kā Honda. Pārbaudīts. Beigu galā (tas ir kur????) nezinu

msh 12.aprīlis 2018 20:31
0 0 Atbildēt

Katrs pērk tādu resursu, kādu var patērēt, vai tomēr - kādu var atļauties? Rohloff Speedhub - 14 robu rumba, kurai ražotājs garantē ka tā izturēs divu 80 kilo smagu pasaules klases velobraucēju spēku uz tandēma [ar zobratu zobu skaita ierobežojumu], reālā dzīvē ne viens vien pasaules apceļotājs ir bez problēmām nobraucis vismaz 100k km, un firma vismaz 8 gadus pēc izlaišanas apgalvoja ka neviena viņu rumba nav noplīsusi, apkope ir ik pēc dažām štukām izliet no rumbas 50 gramus eļļas, un ieliet jaunu eļļu vietā, pārslēdzējs ir uztaisīts ērts un praktisks, un izturīgs, un rumba slēdzas uz augšu zem slodzes visos robos, vienīgi starp 7 un 8 jāatmetas. Salīdzinājumam šķībaču izstrādājumi - ražotājs negarantē NEKO, trešo personu tehniskas infas lapās 7 un 8 robu rumbu lietotājiem ieteikts kalnā braucot kājās necelties, jo tā var salauzt mehānismu [par 11 robu rumbām vienkārši infas nav, jo tas veidojums ir diezgan nesens], apkope notiek izjaucot rumbu [izņemot vienpadsmitniecīti, tā gan ir ar eļļu], ja gribas slēgties uz augšu nepārtraucot mīties, tas ir labi jāiemācās, pārslēdzēji idejiski arī ir tizlāki, jo ir parastais variants, kur roba pozīciju nosaka pārslēdzējs, nevis rumba, kā rohloff, tātad neprecīzi noregulēta trose noved rumbu kaut kādās kreisās nepozīcijās. Un jā, man pašam ir shimano septiņniecīte, jo tā maksāja tikai sotaku + pārslēdzējs, un par rohloff speedhub es varu tikai sapņot...

Auto "tādu drāmu legālā veidā panākt ir neiespējami" ??? WTF? Atver acis - mīcoties pa dižo pilsētu varbūt tā liekas, bet izbraucot kaut kur vismaz 100 km no tās, paliek uzkrītoši - apkārt ir 20-30 gadus veci VAGmobīļi, vecuma grupa, kādi šķībači vairs neeksistē.

Par to ka tagad ir tā tevis nosauktā problēma, protams - mēs jau noskaidrojām, kāpēc - jo fofāgenam ir jākonkurē cenas ziņā ar japāņiem, kas, pirmkārt, ir precīzi aprēķināti uz ekonomiju, otrkārt, izmanto aizvēsturiskas tehnoloģijas, treškārt, vispār par to unifikāciju tev ir zināma taisnība - respektīvi, šķībači piedāvā viduvējas, garlaicīgas kastītes, kuras tāpēc var štancēt masveidā pa lēto. Uzskatāms piemērs šai dabas parādībai - civiks it kā konkurē ar golfu, bet reāli tikai ar golfa apakšgalu - jo golfu var nokomplektēt ar 300 zs motoru un pilnpiedziņu, kamēr vienīgais veids kā no civika izdabūt ko tādu - uz CR-V šasijas uzmetināt civika virsbūvi un tā septiņdesmito gadu 2.0 16v uzlikt turbīnu...

eidis 13.aprīlis 2018 11:57
0 0 Atbildēt

Nu es jau saku - pērk to, kam piemērots resurss un var atļauties. Saucas equilibrium.

Citāc "WTF? Atver acis - mīcoties pa dižo pilsētu varbūt tā liekas, bet izbraucot kaut kur vismaz 100 km no tās, paliek uzkrītoši - apkārt ir 20-30 gadus veci VAGmobīļi, vecuma grupa, kādi šķībači vairs neeksistē." Tas tāpēc, ka "vācu kvalitāte" skan uz katra stūra. Neviens gan nevar paskaidrot kas tas tāds. Citās mentālās ietekmes zonās (piem. Skandināvijā vai Holandē) laukos ir tikpat veci amerikāņi un japāņi.

Tas civiks par konkrēto $$$$ skaitu būs apgādāts ar visu cilvēka cienīgai dzīvei, atšķirībā no Golpa, kuram būs 1 taburete un 1 logtīrītājs. Civikam atbilstoša komplektācijā Golps maksā +20%. Un jā Golpu var uzkomplektēt superīgi, bet tad vņš maksā kā Benley un līdz ar to ŠĀDS AUTO DABĀ (t.i. reāli pārdots un braukā pa ielu) NEEKSISTĒ. Tikai salonā , lai demonstrētu uberlles tumsonīgiem ļautiņiem, kas murmulē mantru "vācu kvalitāte" (lai ko tas arī nozīmētu).

msh 14.aprīlis 2018 0:35
0 0 Atbildēt

Vai tas ka visi murmulē "vācu kvalitāte" ir cēlonis tam ka tie sķībači sapūst, un piecpadsmit gadus vecs šķībaču mašīnas izstrādājums lielākoties ir ar problēmām iziet apskati, jo caurs kā siets? Honda, piemēram, man ir iemācījusi ka šķībaču mašīnas izstrādājumā sapūt var pilnīgi JEBKAS - es biju uz pakaļas savulaik ieraugot 15 gadus vecu eksemplāru, kam metāla lūkā bija izrūsējis caurums... Par svarīgākām virsbūves vietām nerunājot - tās mizas noteikti klausoties "vācu kvalitāte" murmulēšanu nodomā "bļad, es neesmu vācu mašīna, jāsapūst!" - un tā nu visādiem foršiem mašīnu izstrādājumiem 15 gadu vecumā mēdz draudēt amartu glāžu iebraukšana haubē... Tevis nosauktajā holandē dēļ "mentālās ietekmes" nav ziemas un sāls, bet sviedriem vienkārši patīk jeņķu tačkas, un jā, tās vispār satur vairāk metāla un citu materiālu nekā japāņu mašīnu izstrādājumi.

Civiks var būt ar kaut ko apgādāts ķeksīša pēc, un tiesi par to tu arī dziedi - ka aprīkojuma lapā ir daudzi ķeksīši - "bāzes aprīkojumā ir daudzi ķeksīši - JES, japonamaķ rullz!" Tas jau nekas ka tas aprīkojums dabā bik atšķiras ar izpildījumu un kvalitāti. Man nav bijusi iespēja iedziļināties kā tā atšķirība knibuļos atšķiras šodien, bet es zinu kā tas atšķīrās agrāk - teiksim, deviņdesmitajos gados šķībačiem mēdza būt bāzītē elektriskie logi, un tu uzreiz skaļi bļauj "jess, bāzītē ir elektriskie logi, japonamaķ 4ever!" un tas nekas, ka tur kaut kādi ķep ļep ķīniešu fabrikās salipināti slēdži, automātika strādā nofiksējot slēdzi, un tas viss ir šausmīgi nekvalitatīvs. Toties tāda gada fofāgenam, jā, piemaksājot, bet tu dabūji kvalitatīvus logus ar kvalitatīviem slēdžiem, automātiku kas izveikta elektroniski, nevis kaut kādiem bimetāla fiksatoriem slēdzī utt. Bet nu atgriezīsimies pie tā jaunā civika - tā golfa komplektācija, kas it kā atbilst civikam, atkal, būs līdzvērtīga tikai uz papīra. Teiksim, tāda nesvarīga lieta kā piekare - tu atkal priecājies - piekare civikam ir bāzītē, riteņi ir piesaistīti mašīnai un nekur neaizmūk, jā uz papīra abas mašīnas ir vienādas. Bet dabā golfam aizmugurē ir neatkarīgā piekare, kamēr civiks ir līdzvērtīgs manam 29 gadus vecajam golfam... Un par to aprīkošanu un eksistēšanu dabā - hondām mūžīgi ir bijušas problēmas ar paātrinājumu un adekvātiem motoriem - es redzu ka šībrīža Type R komplektējas ar kaut ko līdzīgu kā Golf R - bet kā tur ir dabā - rīgā kāds tāds maz ir? Gan jau uz pirkstiem saskaitāmi, jo noteikti maksā kā divi civiki, bet tiem kas fano par šķībačiem, kvalitāti nevajag, bet tikai ķeksīti, kā tev - kāpēc pirkt Type R, kas atšķiras ar jaudīgāku motoru, ja ķeksītis "motors" ir arī bāzītē...

as 11.aprīlis 2018 9:28
1 0 Atbildēt

Kas ar dzinējiem? Hibrīdi visi tsk dīzeļi? Kādi CO2 un cieto daļiņu rā'ditāji?

iJuris 11.aprīlis 2018 12:51
0 0 Atbildēt

Es gaidu kad viss būs skārienjūtīgs, arī stūre un pedāļi, nu labi tie ir skārienjūtīgi, bet es gribu planšeti pie kājām.

Neviena vārda par dinamiku, jaudas raksturlīkni, bremžu tipu un izmēriem, apkopju un pēc garantijas remontu izmaksām, aizmugures stūrēšanas sistēmas izturību utt. Smuki iepakots un pērc pērc pērc. Nav jau neglīts, bet es nevaru iedomāties šo ar quatro sistēmu braucam pa grants ceļa trepi.

eidis 11.aprīlis 2018 13:52
1 0 Atbildēt

VAG style. Jaunais modelis = iepriekšejais + sūdīga planšete. Pofig, ka traucē, bet galvenais ka ir un cenu lapā +4500EUR par to. Atteikties nav iespējams

driveris 11.aprīlis 2018 13:56
1 1 Atbildēt

Cik ir lietots, tad VAG-iem tās planšetes ir vienas no labākajām. Opelim, tur ir pilnīgs otstojs.

eidis 11.aprīlis 2018 14:11
1 0 Atbildēt

Opelim nav jāpiemaksā. Līdz ar to gandrīz vienalga. Bet aizvākt jau varētu.

Biznesa ideja: uzņēmus, kas amputē ārā tās planšetes un aizstāj Bosch vienreizējos izgudrojumus ar normāliem risinājumiem.

Uzstrādājot labu gaumi planšetes aizstāšanai ar kloķīšiem, varētu arī aiziet.

Gustavs 11.aprīlis 2018 18:40
3 0 Atbildēt

Ar so auto neviens pa to suda grants trepi nebrauks, kada Tev vel Tur izturiba? Nesaprotu, kadel pāki iedomājas, ka tagadējam quatro ir kāds sakars ar zemes celu?

650 11.aprīlis 2018 14:42
4 1 Atbildēt

Nee, nu opelim hondai un nisānam točen itin viss ir par velti. Ieskaitot tos trīstaktu motorus ar 69zs un krāmutirgus plastmasu pribambasus gan iekš gan ār pusē.

jucis 11.aprīlis 2018 21:21
3 0 Atbildēt

tiesi ta, visi sie auto isteniba ir absoluti vienadas garlaicigas fwd miskastes un vienigais veids ka pievilinat pirceju ir piedavat vinam izdevigakus lizinga nosacijumus un vairak podzinas, ekranus un diodes neka konkurentam, tas ari viss!

savukart tie kas perk MB vai piemeram BMW jau zin ko pirks vienkarsi tapec, ka viens ir sportisks un otrs komfortabls un tas ari nosaka izveli! un audi ir tiem kas grib kaut ko pa vidu

650 12.aprīlis 2018 1:21
2 0 Atbildēt

Ko tur tik dziļi līst- šodien runas par braukšanas īpašībām nav modē.Labāk lai tie teorijas Zinātāji nosauc kaut 1-2gab tādas uz šo dienu "modernas" aktīvās drošības vai vadītāja ērtību palīgierīces,kuras šīs aprakstā minētās markas lietotājiem nebūtu bijušas brīvi pieejamas jau sen aizmirstiem gadus 6-7 veciem modeļiem.Izņemot tur kkādus skārienjūtīgos displejus vai tamlīdzīgus funkcionāli apšaubāmus pribambasus.Kurus vnk prasta vispārējā tehnikas progresa dēļ šodien var pievienot jebkuram hlamam, kliba zirga vilktu pajūgu ieskaitot.

Kvatra 12.aprīlis 2018 8:46
1 0 Atbildēt

Skaists

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti