Volkswagen nomaina Amarok pikapa jaudīgākās modifikācijas motoru ar jaunu V6 TDI agregātu, kas attīstīs 258 Zs.
Jaunais sešcilindru motors attīsta 258 Zs, turklāt, izmantojot Overboost funkciju, īslaicīgi pieejami vēl 14 Zs. Maksimālais griezes moments tagad sasniedz 580 Nm (agrāk 550 Nm).
Jaunais motors pieejams Highline un Aventura komplektācijās kombinācijā ar pilnpiedziņu un astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu. Visdāsnāk aprīkotā Aventura saņem arī jaunus 20 collu riteņu diskus, salona griestus melnā krāsā un pirmoreiz - virsbūves krāsu “pāva zaļā” tonī.
Aventura modifikācijas atšķirības pazīmes ir arī papildaprīkojuma sarakstā iekļautais kravas kastes pārsegs un piekares detaļu aizsargi priekšā un aizmugurē. Visas nosauktās detaļas būs krāsotas sudrabkrāsā.
Jaunā Amarok versija dīleru salonos ieradīsies jūnijā. Vācijā tā maksās no 51 384 eiro.
VW fani varbūt priecājas, lai gan paši braukā ar golfiem un passatiem, bet patiesībā tas amoraks nevienam nav vajadzīgs.
Cik viņu pērk Eiropā? 1000 eksemplārus notirgoja?
Galvenais pikapu tirgus ir ASV.
Bet Stefans Jacobijs, kuršā ir VW grupas ASV direktors, pat teica, ka lai tas atmaksātos, vajag notirgot vismaz 100 000 eksemplārus. Bet VW ir ļoti tālu līdz šim skaitlim. Turklāt VW grib ieiet ASv tirgū tad, kad ir kompakto pikapu noriets.
Strauji sarūk to tirgus daļa.
Tā ka, tas viss amoraka projekts ir kārtējais aerton vai veirons. Parādīt VW grupas "varenību". Lai visi redz, ko viņi māk, bet peļņa tik un tā rausies no golfiem, pasatiem un golfu krosoveriem.