Volkswagen parādījis dīzeļgeitas motora jauno versiju 32

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.aprīlis 2018 11:51

Vīnes motoru simpozijā Volkswagen izrādījis jaunākās tehnoloģijas, tostarp bēdīgi slavenā dīzeļgeitas motora EA288 jaunāko versiju.

Motoru attīstības nākotnes virzienu Volkswagen saista ar “maigajiem hibrīdiem”, kas turpmāk tiks apzīmēti ar papildinājumu Evo to nosaukumos.

Jau pieminētais EA288 divlitru turbo dīzelis tagad komplektēts ar 12 voltu starteri-ģeneratoru un litija-jonu akumulatoru, samazināta agregāta masa, samazināta berze starp detaļām un optimizēts darba process.

Volkswagen norādījis, ka dīzeļdzinēja atdeve pieaugusi par 9% un motora jauda dažādās versijās būs 136-204 Zs robežās. Pirmie jaunās konstrukcijas motoru saņems Audi modeļi, bet nākotnē – visi modeļi, VW koncerna kas radīti uz MQB platformas.

Vēl viens jaunums – EA211 1,5 litru litru benzīna turbo motors, kas tagad var strādāt arī ar dabasgāzi. Tāpat kā benzīna bāzes versija, tas attīsta 130 Zs (200 Nm), taču ir izdevīgāks ekspluatācijā, jo uz 100 km iztērē 3,5 kg gāzes. Konstruktori apgalvo, ka ar šādu motoru komplektēts VW Golf varēs nobraukt 490 km līdz nākamajai uzpildes reizei.

Savukārt VW Golf astotajai paaudzei (izstrādes procesā) paredzēts 48 voltu starteris-ģenerators, kas palīdzēs benzīna motoram. Šāda hibrīdtehnoloģija palielina motora jaudu starta brīdī un noslāpē dzinēju, kad automobilis ripo. Volkswagen aprēķinājis, ka degvielas ietaupījums sasniegs vidēji 0,3 litrus uz 100 km.

 
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
TDI 30.aprīlis 2018 15:24
18 4 Atbildēt

Es arī negribēju - tagad ir 2012.gada Golf un vairs nespļaudos -manuprāt, jaunam vai salīdzinoši dīzelim nav ne vainas

pragmatiķis 2.maijs 2018 10:23
14 2 Atbildēt

Divlitru dīzeļdzinēja resurss ir vismaz 300 000 km. Pie regulāras eļļas un filtru nomaiņas 400 000 km.

Neviens cits dzinējs nestāv blakus. Hibrīdam jau trīsreiz visus akumulatorus nāksies nomainīt līdz tādam nobraukumam. Cik tas izmaksā un, kā tiek piesārņota vide?

Jānis 2.maijs 2018 10:58
11 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no braucēja un degvielas. Ja apkopi veic 1x 70k tad jā - dzinējs kalpos 70k

Man 2005.gada 2.5 TDI nobrauca 420k bez problēmām, pārdevu un tas vēl tagad brauc.

Tā ka nevajag ļaļa

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eksplozija uzpildes stacijā (+ VIDEO)

Video novērošanas ierīces fiksējušas momentu, kad Krievijas pilsētā Čeļabinskā eksplodē degvielas vedēja piekabe. Vēlāk uguns pārmetas arī uz automašīnu, kas pildās blakus. Negadījumā cietis viens cilvēks. Lasīt vairāk

 

Pārbiedējot pasažierus, Parīzē automatizēts metro vilciens neapstājas trīs stacijās 6

Parīzē automatizēts metro vilciens bez vadītāja otrdienas vakarā patraucies garām trim pieturām pilsētas centrā, manāmi satraucot pasažierus. Lasīt vairāk

 

Briest jauns rekords - Tesla Model S acīmredzot 20 sekundes ātrāks par Porsche Taycan (+ VIDEO) 1

Tesla Model S gatavojas atņemt Porsche Taycan nesen uzstādīto Nirburgringas apļa rekordu. Pašlaik modernizētais Model S trenējas minētajā trasē, taču vācu jau mediji ziņo, ka amerikāņu elektromobilis esot ievērojami ātrāks. Lasīt vairāk

 

Elektrisks vācu kravas auto par nepilniem 29 000 eiro (+ FOTO) 10

Minhenes kompānija Evum Motors plāno uzsākt daudzfunkcionāla elektriskās piedziņas kravas auto ražošanu. Vācijā tas maksās vismaz 28 900 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti