Volkswagen parādījis dīzeļgeitas motora jauno versiju - iAuto

Volkswagen parādījis dīzeļgeitas motora jauno versiju 32

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.aprīlis 2018 11:51

Vīnes motoru simpozijā Volkswagen izrādījis jaunākās tehnoloģijas, tostarp bēdīgi slavenā dīzeļgeitas motora EA288 jaunāko versiju.

Motoru attīstības nākotnes virzienu Volkswagen saista ar “maigajiem hibrīdiem”, kas turpmāk tiks apzīmēti ar papildinājumu Evo to nosaukumos.

Jau pieminētais EA288 divlitru turbo dīzelis tagad komplektēts ar 12 voltu starteri-ģeneratoru un litija-jonu akumulatoru, samazināta agregāta masa, samazināta berze starp detaļām un optimizēts darba process.

Volkswagen norādījis, ka dīzeļdzinēja atdeve pieaugusi par 9% un motora jauda dažādās versijās būs 136-204 Zs robežās. Pirmie jaunās konstrukcijas motoru saņems Audi modeļi, bet nākotnē – visi modeļi, VW koncerna kas radīti uz MQB platformas.

Vēl viens jaunums – EA211 1,5 litru litru benzīna turbo motors, kas tagad var strādāt arī ar dabasgāzi. Tāpat kā benzīna bāzes versija, tas attīsta 130 Zs (200 Nm), taču ir izdevīgāks ekspluatācijā, jo uz 100 km iztērē 3,5 kg gāzes. Konstruktori apgalvo, ka ar šādu motoru komplektēts VW Golf varēs nobraukt 490 km līdz nākamajai uzpildes reizei.

Savukārt VW Golf astotajai paaudzei (izstrādes procesā) paredzēts 48 voltu starteris-ģenerators, kas palīdzēs benzīna motoram. Šāda hibrīdtehnoloģija palielina motora jaudu starta brīdī un noslāpē dzinēju, kad automobilis ripo. Volkswagen aprēķinājis, ka degvielas ietaupījums sasniegs vidēji 0,3 litrus uz 100 km.

 
32 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
TDI 30.aprīlis 2018 15:24
18 4 Atbildēt

Es arī negribēju - tagad ir 2012.gada Golf un vairs nespļaudos -manuprāt, jaunam vai salīdzinoši dīzelim nav ne vainas

pragmatiķis 2.maijs 2018 10:23
14 2 Atbildēt

Divlitru dīzeļdzinēja resurss ir vismaz 300 000 km. Pie regulāras eļļas un filtru nomaiņas 400 000 km.

Neviens cits dzinējs nestāv blakus. Hibrīdam jau trīsreiz visus akumulatorus nāksies nomainīt līdz tādam nobraukumam. Cik tas izmaksā un, kā tiek piesārņota vide?

Jānis 2.maijs 2018 10:58
11 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no braucēja un degvielas. Ja apkopi veic 1x 70k tad jā - dzinējs kalpos 70k

Man 2005.gada 2.5 TDI nobrauca 420k bez problēmām, pārdevu un tas vēl tagad brauc.

Tā ka nevajag ļaļa

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti