Volkswagen parādījis dīzeļgeitas motora jauno versiju 32

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 30.aprīlis 2018 11:51

Vīnes motoru simpozijā Volkswagen izrādījis jaunākās tehnoloģijas, tostarp bēdīgi slavenā dīzeļgeitas motora EA288 jaunāko versiju.

Motoru attīstības nākotnes virzienu Volkswagen saista ar “maigajiem hibrīdiem”, kas turpmāk tiks apzīmēti ar papildinājumu Evo to nosaukumos.

Jau pieminētais EA288 divlitru turbo dīzelis tagad komplektēts ar 12 voltu starteri-ģeneratoru un litija-jonu akumulatoru, samazināta agregāta masa, samazināta berze starp detaļām un optimizēts darba process.

Volkswagen norādījis, ka dīzeļdzinēja atdeve pieaugusi par 9% un motora jauda dažādās versijās būs 136-204 Zs robežās. Pirmie jaunās konstrukcijas motoru saņems Audi modeļi, bet nākotnē – visi modeļi, VW koncerna kas radīti uz MQB platformas.

Vēl viens jaunums – EA211 1,5 litru litru benzīna turbo motors, kas tagad var strādāt arī ar dabasgāzi. Tāpat kā benzīna bāzes versija, tas attīsta 130 Zs (200 Nm), taču ir izdevīgāks ekspluatācijā, jo uz 100 km iztērē 3,5 kg gāzes. Konstruktori apgalvo, ka ar šādu motoru komplektēts VW Golf varēs nobraukt 490 km līdz nākamajai uzpildes reizei.

Savukārt VW Golf astotajai paaudzei (izstrādes procesā) paredzēts 48 voltu starteris-ģenerators, kas palīdzēs benzīna motoram. Šāda hibrīdtehnoloģija palielina motora jaudu starta brīdī un noslāpē dzinēju, kad automobilis ripo. Volkswagen aprēķinājis, ka degvielas ietaupījums sasniegs vidēji 0,3 litrus uz 100 km.

 
Visi komentāri
 
Conqueror 30.aprīlis 2018 14:06
5 19 Atbildēt

Vienalga, tāpat negribu dīzeli.

TDI 30.aprīlis 2018 15:24
18 4 Atbildēt

Es arī negribēju - tagad ir 2012.gada Golf un vairs nespļaudos -manuprāt, jaunam vai salīdzinoši dīzelim nav ne vainas

msh 1.maijs 2018 15:48
1 15 Atbildēt

Vispār jau otrādi - normālos dīzeļus ražoja pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados, kamēr tagad atraugas bez resursa un ar dārgām remontu izmaksām.

msh 2.maijs 2018 18:40
0 3 Atbildēt

Man patīk kā man benzīnnieku braucēji, vai autobusu braucēji, veseli 12 gabali, salika mīnusus Iedošu vienu salīdzinājumu - 20 gadus vecs 1.9 TDI ar sūkni - tādā vecumā pie kāda miljona nobraukuma mēdz iestāties izdiluma problēmas sūknim, un izbeigties sprauslas - pirmais pieklājīgajā veidā gan jau izmaksātu 200-300 eiras to sūkni saremontēt, otrais kādas 200 eiras par jauniem smidzinātājiem. Un salīdzinājumam - šīs desmitgades divlitrīgā huiņa, kur augtspiediena sūknis mēdz pat neizturēt mašīnas garantijas laiku un piedirst degvielas sistēmu ar sprauslām, krutajā, dīlera tipa variantā izmaksājot 2-3 štukas, tādā praktiskākā kreiso servisu variantā 1-2 štukas. Un tas ir tad, kad tā huiņa ir tikai 5-10 gadus veca, un tikai degvielas padeves sistēma...

taaneko 30.aprīlis 2018 21:50
7 11 Atbildēt

Kārtējais vācietis ar 70 k resursu?

taaneko 30.aprīlis 2018 21:50
1 8 Atbildēt
taaneko 30.aprīlis 2018 21:53
1 8 Atbildēt

Pērciet pērciet- moš paveiksies.

m.youtube.com/watch?t=5s&v=V-s55dhrlyw

Kanibaals 1.maijs 2018 10:07
9 0 Atbildēt

Ar krievu benzīnu neviens motors ilgi netur.

taaneko 1.maijs 2018 11:41
1 6 Atbildēt

Protams protams. Jautājums tikai- kāpēc daudzu citu Krievijā izplatītu un populāru zīmolu motori netiek pieminēti? Nekur netiek pieminēti!

Slinkais 1.maijs 2018 10:42
1 6 Atbildēt

nevajag dramatizēt. gan jau vilks līdz 100k

Jānis 2.maijs 2018 10:58
11 0 Atbildēt

Viss atkarīgs no braucēja un degvielas. Ja apkopi veic 1x 70k tad jā - dzinējs kalpos 70k

Man 2005.gada 2.5 TDI nobrauca 420k bez problēmām, pārdevu un tas vēl tagad brauc.

Tā ka nevajag ļaļa

2.5 tdi 2.maijs 2018 12:09
3 0 Atbildēt

2001.gada 2.5 tdi 333k domājams ka tikpat notīts, iet bez problēmām. Skati varētu iziet arī iekļaujoties jaunajās normās par izmešiem.

taaneko 2.maijs 2018 20:52
0 3 Atbildēt

Jančuk! Vai tavuprāt pastāv atšķirība starp motoru, kas izstrādāts 1999 gadā un motoru, kas projektēts 2012 gadā?

msh 5.maijs 2018 23:52
0 0 Atbildēt

Ir, bet neliela - 1999. gadā jau sūdus projektēja - fofāgena grupas gadījumā - 2.5 V6, 1.9 PD - uzticamie deviņdesmito gadu ķīseļi ir astoņdesmito gadu produkts, kam deviņdesmitajos vienīgi uzlika modernākas vadības, citas turbīnas, cēla jaudu un uz atsevišķiem mezgliem izveica ražošanas ekonomiju.

Pļurkt 1.maijs 2018 7:49
0 0 Atbildēt

"starteris-ģenerators"

Kārtējais jaunvārds?? Varētu jau arī lietot NORMĀLUS tehniskos terminus latviešu valodā, kādus lietoja vismaz pēdējo 100 gadu laikā!

jel apgaismo 1.maijs 2018 8:03
0 0 Atbildēt

nudien interesanti - kā tad ir pareizi? Ir dzirdēts, ka maigā hibrīda (mild hybrid) vietā lieto "daļējs hibrīds", bet starteris-ģenerators?

Pļurkt 1.maijs 2018 15:23
0 0 Atbildēt

Ielūkojies tehniskajā literatūrā, nevis spaidi gugli!

Pilni bibliotētku plaukti ar nodzeltējušām grāmatām, tai skaitā tehnisko literatūru. Aizej ekskursijā un apgaismosies pats!

šahs un mats 1.maijs 2018 16:53
9 1 Atbildēt

nekas tāds nav jādara - tā tehnoloģija tiek saukta par starteri-ģeneratoru un nekā citādi - Pļurkt izgulies un rīt viss būs labi

Pļurkt 1.maijs 2018 17:44
0 15 Atbildēt

Aizteci vien uz bibliotēku un paskaties!

Dalbajob - pediņ izgulies un rīt bibliotēkas būs atvērtas.

650 1.maijs 2018 18:18
0 0 Atbildēt

Starteris-ģenerators ir vnk papudasu iztulkojums no frāzes "dual purpose starter-generator". Latviski runājot būtu jāsaka "divfunkciju starterģenerators".

Pļurkt 1.maijs 2018 19:59
1 8 Atbildēt

Tā ir ka visādi filologi - žurnaļugas lien tulkot tehniskos terminus. Šīs vietnes redaktoriem ar laikam no tehnikas ir tik pat daudz sajēgas kā manai vecaimātei.

Šim agregātam ir vismaz 100 gadu lietots nosaukums

= dino-starteris =

Vēl pirmskara aparātiem tādus lika, tā ka nav nekādas vajadzības no pirksta izzīst kaut kādu jaunvārdu, kas robežojas ar pilnīgu analfabētismu vismaz tehniskajos terminos.

----

Tāda tipa pērļu ir ka biezs: "šeibe", "ģenerātors", "apvalks" (riepas nozīmē), "ļeguška", "DZELZS" (pēdējais ir vispār PIZDZEC)...

to Pļurkt 2.maijs 2018 12:18
0 0 Atbildēt

Esi pacēlis sevi profesora līmenī, tik laikam diploma nav. Tavi argumenti nav par kapeiku labāki - tikpat labi "Dino" šodien ir suņu barības veikals, bet no "startera" tu pats pirms šmakaukas neatsakies. Vienā lietā gan es tev piekrītu - terminos un nosaukumos ir liels haoss - agrāk visi izlīdzējās ar tjagām, piļņikiem, suportiem utt, tagad jāzina latviskie nosaukumi. Jautājums tikai, vai kāds tos vispār ir apkopojis un publicējis. Starp citu, starteris-ģenerators tiek lietots AutoBild Latvija - nu negribas tā žurnāla veidotājus saukt par muļķiem un nejēgām

Pļurkt 2.maijs 2018 14:57
0 0 Atbildēt

tukotājam.

Redzi es esmu vismaz pāris tehniskās grāmatiņas izlasījis latviešu valodā. Patrāpījās arī kāda pirmskara, bet pamatā krietni vien nodzeltējušas pēckara laiku.

Tieši tajās nodzeltējušajās (un pirmskara) vēl cilvēkiem nebija piedzītas pilnas smadzenes ar rusicismiem vai anglicismiem, un termini bija visam kam un vienādi! Nevis kā pašlaik - kā un kas žurnaļugam ienāks galviņā.

----

Neraudi - kaut kāds jau diplomiņš tehniskā lauciņā ir, tā ka droši sarullē atpakaļ visu kas tev tur izrullējās ārā!

qwerty 2.maijs 2018 11:02
5 0 Atbildēt

Nez cik zemu ir jākrīt, lai būtu šāds naids pret dzīvi un visu apkātējo?

Gan jau ka atbildēt nespēsi bez rupjību lietošanas, kas jau vien norāda uz līmeni.

Pļurkt 2.maijs 2018 14:51
0 0 Atbildēt

to qwerty

Redzi - NORMĀLIEM cilvēkiem atbildu arī normāli, bet dalbajobiem, kas mūzdien līdīs lai apdirstu, tai skaitā ar svešiem nikiem, atbildes stils vienmēr būs ass.

pragmatiķis 2.maijs 2018 10:23
14 2 Atbildēt

Divlitru dīzeļdzinēja resurss ir vismaz 300 000 km. Pie regulāras eļļas un filtru nomaiņas 400 000 km.

Neviens cits dzinējs nestāv blakus. Hibrīdam jau trīsreiz visus akumulatorus nāksies nomainīt līdz tādam nobraukumam. Cik tas izmaksā un, kā tiek piesārņota vide?

taaneko 2.maijs 2018 13:21
0 2 Atbildēt

Biji miegā? Komā? Iesaldēts? Aizmirsti! tādi resursi pēdējos gados konstruētajiem motoriem ir tikai tiem ražotājiem, kuru ražošanā izmantotās tehnoloģijas ir bezcerīgi novecojušas. Speciāli pieliku video, kurām paskaidrots, no kā un kā tiek taisīts mūsdienīgs, moderns motors.

X 2.maijs 2018 21:52
3 0 Atbildēt

Ko Tu tur stāsti?

Pašam ir bijis kaut viens hibrīds?

Man lexus GS430h nobraukums bija nedaudz virs 370k un baterijas nebija mainītas un darbojās teicami! Takā nevajag te muldēt par hibrīdiem, ok nezinu, kā ir citiem, bet lexuam un toyotai ar to viss ir kārtībā.

taaneko 2.maijs 2018 13:05
1 1 Atbildēt

Tieši tā izskatās degradācija. Var stundām spriest par terminiem, (kaut gan kas ar to domāts visiem ir skaidrs) bet galīgi nepievērst uzmanību tam, ka cilindri šim dīzelim ir no alumīnija. Nu profesori- cik liela ir alumīnija nodilumizturība, stiepes deformācijām, kusšanas temperatūru un temperatūras deformacijām?

Pļurkt 2.maijs 2018 15:01
0 0 Atbildēt

Cilindri un cilindru bloks ir pat ļo atšķirīgas lietas!

Es saprotu ka sieviete nespēj atšķirt bulktskrūvi no uzgriežņa...

taaneko 2.maijs 2018 19:31
0 0 Atbildēt

Nu gudrs bez gala. cilindri ir tie kuros staigā virzuļi un kuros notiek degmaisijuma sadegšana. Cilindru bloks ir tas pie lā visu pieskrūvē un kurš pa lielambnepieciešams lai būtu kur ieliet dzesēšanas šķidrumu.

Es runāju par alumīnija cilindriem. Noskaties video. Dīzeļi ar alumīnija cilindriem.

Pļurkt 2.maijs 2018 16:48
0 1 Atbildēt

to Pļurkt 2.maijs 2018 12:18

0 0 Atbildēt

Esi pacēlis sevi profesora līmenī, tik laikam diploma nav. Tavi argumenti nav par kapeiku labāki - tikpat labi "Dino" šodien ir suņu barības veikals, bet no "startera" tu pats pirms šmakaukas neatsakies. Vienā lietā gan es tev piekrītu - terminos un nosaukumos ir liels haoss - agrāk visi izlīdzējās ar tjagām, piļņikiem, suportiem utt, tagad jāzina latviskie nosaukumi. Jautājums tikai, vai kāds tos vispār ir apkopojis un publicējis. Starp citu, starteris-ģenerators tiek lietots AutoBild Latvija - nu negribas tā žurnāla veidotājus saukt par muļķiem un nejēgām

---------------------

Tie nav argumenti!!

Arī Tevis pieminētajiem AutoBild Latvija ir dižpērles tehniskajos nosaukumos.

Mūsdienu "jaunatnei" ir slinkums aizčāpot uz bibliotēku un paskatīties kā kāds termins saucas NORMĀLĀ latviešu valodā, kuru lieto jau vismaz pēdējos 100 gadus! Tā vietā iebaksta gugles tulkotājā un uzskata ka lieta darīta.

Līdz ar to sākas valodniecības jaunvārdu pērles!!!

+++

Tuppapīrs – tualetes papīrs, tupamajā tualetē

Vakaroni – vakardienas izvārītie makaroni, kas pieņēmuši plastmasīgu konsistenci

Apsēklinācijs – nācijas apmēra sekss

Slimnierce – ātrās apkalpes dziedinātava

Kokosspalva – koka spalvas pildspalva ar kokosa garšu

Bļinzupa – uz plīts un grīdas izlijusi zupa

Spirds – veca alkoholiķa sirds, kas spirtu pumpē vairāk nekā asinis

Donoreja – gaitenis pa, kuru pastaigājas tikai donori

Aizputra – ilglietošanas putra(vēlams lietot nostāvējušos)

Minimālūdens – karstais ūdens pudelēs

Blurka – neliela izmēra burka, kurā ievietota vēl mazāka izmēra burka

Zapters – ledusskapja nodalījums priekš svaigām ogām

Baiba – viegls pārsteigums dzemdību namā...

Kādu laiciņu atpakaļ tika izstrādāta jauna definīcija digitālajai kamerai. Jaunā definīcija ir ciparējais kustattēlu attēlņēmējs

„Uz grīdas ir bļinzupa!”

„spiedpogu plakandēlis.”

Ja tavs draugs saka, vai tavā mājā ir skanda, tad turpmāk tev tas būs jāsaprot kā skaļrunis. !!

Garšo vājpiens? Turpmāk tev būs jāsaka „vājkējš.”

+++++

Turpināt ar šitāda veida glupībām???

====

Ir pēdējo 100 gadu laikā lietots vārds dinostarteris, tad kāda mārrutka pēc ir jāsagudro kaut kas jauns??

Lai starp pacaniem krutāks būtu!

spoki.tvnet.lv/joki/Pakastuv...un-citi/750564

spoki.tvnet.lv/vesture/Brinu...-valoda/681470

spoki.tvnet.lv/joki/Jaunvardi/32748

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti