Mercedes uzsāk jaunās G-klases ražošanu (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 20.maijs 2018 13:25

Vācijas autobūves kompānija Mercedes-Benz uzsākusi G-klases apvidus auto jaunās paaudzes modeļa ražošanu. Jau kopš 1979.gada tas notiek rūpnīcā, kas atrodas Austrijas pilsētā Grācā.

Jaunās paaudzes modelis savu pirmizrādi nosvinēja gada sākumā, Detroitas autoizstādē. Vācu apvidnieka pamatā joprojām ir rāmja konstrukcija, taču tagad tiek izmantota neatkarīgā balstiekārta ar divām šķērssvirām un bez papildu balstrāmja. Jaunā G-klases pieaugusi izmēros, bet klīrenss palielinājies līdz 241 mm.

Motortelpā atrodas četru litru V8 agregāts ar divām turbīnām. Tas attīsta 422 Zs jaudu un 610 Nm  griezes momentu un strādā komplektā ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu, piegādājot vilkmi abās asīm attiecībā 40% un 60% par labu aizmugurei.

Salons kļuvis vēl komfortablāks uz jau pieminēto gabarītu rēķina, kā arī tādēļ, ka tagad jau rūpnīcas ādas sēdekļiem būs apsilde (priekšējiem), komforta galvas balsti un atmiņas funkcija. Par ventilācijas un masāžas funkcijās nāksies piemaksāt, tāpat kā par digitālo Widescreen instrumentu paneli ar diviem “kopā saplūstošiem” 12,3 collu ekrāniem.

Vēl ekskluzīvākas tehnikas cienītājiem būs jāpagaida G-klases AMG modifikācija, ko komplektēs ar 5,5 litru V8, kas attīsta 585 Zs un 850 Nm, ka ir par 14 Zs un 90 Nm vairāk nekā iepriekšējās paaudzes modelim. 100 km/h Mercedes G63 varēs sasniegt 4,5 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs elektroniski ierobežots līdz 220 vai 240 km/h, ja piemaksāts par papildaprīkojumā iekļauto piedāvājumu.

Saskaņā ar vācu mediju informāciju, jaunais G-klases modelis tur maksās vismaz 107 041 eiro – par 350 vairāk nekā iepriekšējā paaudze.

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
o-ho 21.maijs 2018 13:59
6 1 Atbildēt

Mercedes salons tev nav komfortabls??? - pats ar Rolls-Royce pārvietojies vai?

GTD2 20.maijs 2018 13:54
2 9 Atbildēt

Aizvien vairāk attālinās no 1979 gada veiksmes stāsta ,kad tiešām viņš bija izturīgs džips ar labu caurgājamību, tagad uz tā modeļa lauriem taisa parodiju priekš biezajiem

E.B. 21.maijs 2018 0:53
2 8 Atbildēt

Un atkal tās debīlās eņğes uz pakaļējām durvīm.Vai tiešām nevarēja izdomāt kko jaunu efektīvāku lai to rezerves riteni noturētu.Kam ir vai ir bijis sapratīs par ko runăju.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti