Novosibirskā atjaunots viens no krievu Marussia varenauto (+ FOTO) 4

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 5.jūnijs 2018 11:13

Novosibirskas kompānija VIP-Service savedusi kārtībā vienu no sportiskās kupejas Marussia eksemplāriem, kas bija saglabājies pēc Marussia Motors bankrota 2014.gadā.

Zināms, ka modelis B1-9 ar divkrāsu virsbūvi, kas tagad pieder Aleksandram Serdcovam, vēl 2013.gadā tika izmantots testiem un reklamēšanas pasākumiem, raksta Motor.ru, atsaucoties uz RCI News/Russian Car Industry informāciju.

Marussia B1 komplektēta ar 244 Zs jaudīgu Nissan 3,5 litru V6 atmosfērisko motoru un automātisko pārnesumkārbu. 100 km/h šāda kupeja var sasniegt piecās sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h.

Pērnā gada novembrī kļuva zināms, ka Novosibirskas kompānija VIP-Service izpirkusi sešus Marussia Motors prototipus un nolēmusi tos saremontēt un pabeigt. Dažādā attīstības stadijā esošo automobiļu skaitā bija kupeja B1 un B2, B1 rodsters, B3 prototips (tikai karkass bez agregātiem), kā arī uz SsangYong Rexton bāzes radīts krosovers F2.

Iepriekš tika ziņots, ka Aleksandrs Serdcovs plāno izpirkt tiesības uz zīmolu Marussia Motors un noorganizēt Marussia automobiļu ražošanu Sibīrijā un Itālijā.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Dabasgāze 5.jūnijs 2018 12:07
7 0 Atbildēt

Redzi, ziņas var lasīt tā kā tev pašam labāk gribas - vai tad kāda no tām ziņām par RU ir tāda, ka tur dzīvojošajiem par to ir lepnums un prieks? - Bo Andersona aprakstītais AvtoVAZ - viens vienīgs kolhozs ar 1000 cilvēkiem, kas pilnīgi neko nedarīja, "vilka gumiju" un gaidīja algas dienu, raksts par Marussia, tā saucamo pirmo krievu superauto - viena vienīga izgāšanās un izlaupīta nauda, nelaimīgais Ivans Kalita - tas bija laiks, kad padomju autobūve izmisīgi centās izdzīvot un mēģināja ražot to, kas tai nekad pašu spēkiem nebija izdevies (vieglo automobili), rezultātā kārtējais Frankenšteins un tikai 12 eksemplāri.... Kur tad te ir tā lielā ģeržava?

viencexperc 5.jūnijs 2018 21:11
6 0 Atbildēt

To "dzeržavu" var salīdzināt ar Spāniju. Tām iekšzemes kopprodukts aptuveni vienāds.

Bet Spānijas Seat tiek pirkts nedaudz labāk par ladu. Pirmais pieder VW, otrais renault. Un pirmajā valstī ir atvērtais tirgus, kur var pirkt jebkuru valstu produkciju, otrā valstī uz importētiem auto lieli nodokļi un cilvēki NEVAR nopirkt citu valstu auto.

gāze 5.jūnijs 2018 11:29
5 0 Atbildēt

Kapēc pēdējā laikā tik daudz raksti par rosseju?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Landrover Discovery Sport "gardāks" par Evoque? (+VIDEO)

Lētākā ieejas biļete britu apvidus automašīnu Land Rover pasaulē agrāk saucās Freelander. Taču pirms pieciem gadiem Land Rover nolēma aizstāt Freelander ar pavisam citu modeli un nosaukt to par Discovery Sport. Lasīt vairāk

 

Jauno Hyundai i20 jau var pasūtīt 3

Eiropā pasūtīšanai kļuvis pieejams Hyundai i20.Vācijas tirgū tas, piemēram, maksā 13 990 eiro, bet samazinātās PVN likmes dēļ šobrīd pat 13 637 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Seat Leon izaicina VW Golf 8 (+VIDEO) 8

Vai jaunais spāņu kompaktklases hečbeks Seat Leon ir gatavs “sadot pa degunu” arī VW Golf 8 un Škoda Octavia? Lasīt vairāk

 

Lexus Baltic par LC saimes jaunumiem (+ FOTO) 3

Lexus vēsturē 2020. gads būs LC modeļa gads ar diviem nozīmīgiem jaunumiem. Pirmkārt, veiktspēju uzlabojošie atjauninājumi 2021. gada Lexus LC automobilim un, otrkārt, šī segmenta papildinājums – pievilcīgs kabriolets ar mīksto jumtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti