Novosibirskas kompānija VIP-Service savedusi kārtībā vienu no sportiskās kupejas Marussia eksemplāriem, kas bija saglabājies pēc Marussia Motors bankrota 2014.gadā.
Zināms, ka modelis B1-9 ar divkrāsu virsbūvi, kas tagad pieder Aleksandram Serdcovam, vēl 2013.gadā tika izmantots testiem un reklamēšanas pasākumiem, raksta Motor.ru, atsaucoties uz RCI News/Russian Car Industry informāciju.
Marussia B1 komplektēta ar 244 Zs jaudīgu Nissan 3,5 litru V6 atmosfērisko motoru un automātisko pārnesumkārbu. 100 km/h šāda kupeja var sasniegt piecās sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Pērnā gada novembrī kļuva zināms, ka Novosibirskas kompānija VIP-Service izpirkusi sešus Marussia Motors prototipus un nolēmusi tos saremontēt un pabeigt. Dažādā attīstības stadijā esošo automobiļu skaitā bija kupeja B1 un B2, B1 rodsters, B3 prototips (tikai karkass bez agregātiem), kā arī uz SsangYong Rexton bāzes radīts krosovers F2.
Iepriekš tika ziņots, ka Aleksandrs Serdcovs plāno izpirkt tiesības uz zīmolu Marussia Motors un noorganizēt Marussia automobiļu ražošanu Sibīrijā un Itālijā.
Kapēc pēdējā laikā tik daudz raksti par rosseju?
Redzi, ziņas var lasīt tā kā tev pašam labāk gribas - vai tad kāda no tām ziņām par RU ir tāda, ka tur dzīvojošajiem par to ir lepnums un prieks? - Bo Andersona aprakstītais AvtoVAZ - viens vienīgs kolhozs ar 1000 cilvēkiem, kas pilnīgi neko nedarīja, "vilka gumiju" un gaidīja algas dienu, raksts par Marussia, tā saucamo pirmo krievu superauto - viena vienīga izgāšanās un izlaupīta nauda, nelaimīgais Ivans Kalita - tas bija laiks, kad padomju autobūve izmisīgi centās izdzīvot un mēģināja ražot to, kas tai nekad pašu spēkiem nebija izdevies (vieglo automobili), rezultātā kārtējais Frankenšteins un tikai 12 eksemplāri.... Kur tad te ir tā lielā ģeržava?