Krievijā pārdod Jo-mobiļus – par 5 miljoniem rubļu (+ FOTO) 5

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 6.jūlijs 2018 6:27

Krievijas automobiļu un speciālās tehnikas tirdzniecības portālā Avto.ru ievietots sludinājums, kurā piedāvā iegādāties bankrotējušās krievu kompānijas Jo-mobil (Ё-мобиль) prototipus.

Tās ir sešas automašīnas, kas izgatavotas laika periodā no 2010. līdz 2014.gadam. Pārdevējs no Minskas norādījis, ka automobiļu tehniskais stāvoklis ir dažāds, taču rezerves daļas ir un pirkumu var papildināt vai izveidot citu komplektāciju. Cena – pieci miljoni rubļu (aptuveni 68 000 eiro), gan ar piebildi, ka tā atkarīga no katra konkrētā eksemplāra tehniskā stāvokļa.

Attēlos redzami vismaz seši Jo-mobiļi: trīs krosoveri, krosa-kupeja, furgons un viens no četriem Crossback EV.

Jo-mobiļu projekts tika uzsākts 2010.gadā. 2011.gadā kompānija parādīja pirmo prototipu dizainu, iepazīstinot ar hečbeka un krosa-kupejas modeļu izskatu. Līdz 2011.gada vasarai kompānija bija savākusi 40 000 pieteikumus no potenciālajiem klientiem un 2012.gadā žurnālistiem tika dota iespēja izbraukt ar pirmajiem Jo-mobiļiem. Gadu vēlāk modeļi tika būtiski modernizēti, taču ražošana tā arī netika uzsākta.

Toreiz tika prognozēts, ka ar hibrīdiekārtām apgādātie automobiļi maksās aptuveni 450 000 rubļu (aptuveni 6000 eiro).

2014.gadā kompānija Jo-Avto (ё-АВТО) par vienu eiro pārdeva īpašuma tiesības uz Jo-mobiļa šasiju un virsbūvi kompānijai FGUP NAMI (ФГУП НАМИ). Tīri simboliskā cena tika noteikta sakarā ar to, ka projektu atzina par nerealizējamu – plānoto 350-500 tūkstošu rubļu vietā ražotājam par vienu Jo-mobili vajadzētu prasīt aptuveni vienu miljonu rubļu (13 550 eiro).

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 6.jūlijs 2018 10:05
8 1 Atbildēt

Tā taču Vates zeme. Tas pats, kas bija ar marusju.

Ilonam bija ne tikai ambīcijas. Viņš mācēja atrast komandu, investīcijas.

Bet krievi māk tikai tirgot gāzi. Ārzemju speciālistus pieaicināt grūti, pašu speciālisti emigrē uz silikona ieleju.... gāzinieki labāk nopirks jaunu jahtu, nekā kaut kam iedos naudu...

viencexperc 6.jūlijs 2018 10:02
6 1 Atbildēt

Nobankrotēja, jo bija daudz problēmu ar šasiju, dzinējs rietumu ražojuma ( bet tika solīts, ka 90 procenti būs krievu ražojums), bet cena cēlās katru mēnesi, kā krimas tilta uzbūvē... utt.

Citiem vārdiem sakot, vidusmēra krievam daudz izdevīgāk būtu nopirkt ķīniešu, indiešu vai irāņu ražojumus, jo tiem tehnoloģijas ir daudz augstākā līmenī. Pagājušogad Saūda Arābija prezentēja savu pirmo auto - meeya.

Arī potenciālais krievijas tirgus iekarotājs.

vaņa 6.jūlijs 2018 9:45
4 0 Atbildēt

sen nekas par jo-mobili nebija dzirdēts. Sākās jau viņiem braši - gandrīz kā Maskam ar Tesla, tak aplauzās pāris gados - naudu izlaupīja, īpašumus izsaimniekoja, tagad atliek pārdot to, kas palicis pāri

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti