Katrs pārdotais Ferrari kompānijai atnes 69 000 eiro - iAuto

Katrs pārdotais Ferrari kompānijai atnes 69 000 eiro 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.augusts 2018 15:50

Profesora Ferdinanda Dudenheffera veiktais pētījums par 2018.gada pirmajiem sešiem mēnešiem liecina, ka Ferrari kļuvusi par šogad veiksmīgāko marku, uz katru pārdoto eksemplāru nopelnot 69 000 eiro.

Pētījumā norādīts, ka pelnošākā vācu marka ir Porsche, kas par katru pārdoto automobili nopelna aptuveni 17 000 eiro, bet Audi, BMW un Mercedes nopelna aptuveni 9000 eiro.

Ir ražotāji, kas pelna mazāk, piemēram, katrs pārdotais Maserati ienes aptuveni 5000 eiro, bet Jaguar Land Rover grupai šis rādītājs ir vien 800 eiro.

Taču arī tas vēl nav viss – pētījums atklājis, ka dažas kompānijas strādā ar ievērojamiem zaudējumiem. Tā Bentley katrs pārdotais automobilis izmaksā 17 000 eiro, kas saistīts ar šī brīža ieguldījumiem elektriskās piedziņas tehnoloģiju un modeļu izstrādē, bet Tesla uz katru pārdoto auto zaudē 11 000 eiro.

Pērn līdzīgu pētījumu veica Bloomberg, kas ieguva līdzīgu rezultātu – pelnošākie uzņēmumi bija Ferrari un Porsche.

 

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 8.augusts 2018 21:32
1 1 Atbildēt

Tas bija par veironu. Zaudējumi bija rekordlieli, bet šīrons jau plusos. Tur jau ir tā sāls, ka pirmie modeļi nav tik ienesīgi, jo to radīšanā ir iztērēti lieli resursi. Katrs nākošais jau iet uz vecā konveijera, platformas, utt.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti