Katrs pārdotais Ferrari kompānijai atnes 69 000 eiro 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.augusts 2018 15:50

Profesora Ferdinanda Dudenheffera veiktais pētījums par 2018.gada pirmajiem sešiem mēnešiem liecina, ka Ferrari kļuvusi par šogad veiksmīgāko marku, uz katru pārdoto eksemplāru nopelnot 69 000 eiro.

Pētījumā norādīts, ka pelnošākā vācu marka ir Porsche, kas par katru pārdoto automobili nopelna aptuveni 17 000 eiro, bet Audi, BMW un Mercedes nopelna aptuveni 9000 eiro.

Ir ražotāji, kas pelna mazāk, piemēram, katrs pārdotais Maserati ienes aptuveni 5000 eiro, bet Jaguar Land Rover grupai šis rādītājs ir vien 800 eiro.

Taču arī tas vēl nav viss – pētījums atklājis, ka dažas kompānijas strādā ar ievērojamiem zaudējumiem. Tā Bentley katrs pārdotais automobilis izmaksā 17 000 eiro, kas saistīts ar šī brīža ieguldījumiem elektriskās piedziņas tehnoloģiju un modeļu izstrādē, bet Tesla uz katru pārdoto auto zaudē 11 000 eiro.

Pērn līdzīgu pētījumu veica Bloomberg, kas ieguva līdzīgu rezultātu – pelnošākie uzņēmumi bija Ferrari un Porsche.

 

 

 
Visi komentāri
 
Conqueror 8.augusts 2018 18:22
0 0 Atbildēt

Bet ir jau arī liels darbs jāiegulda lai uzprojektētu labu auto

B 8.augusts 2018 21:21
0 0 Atbildēt

Kādēļ nav Bugatti pieminēts? - saka, ka to ražojot tikai prestižam un zaudējumi esot milzīgi - gan neatceros cik...

viencexperc 8.augusts 2018 21:32
1 1 Atbildēt

Tas bija par veironu. Zaudējumi bija rekordlieli, bet šīrons jau plusos. Tur jau ir tā sāls, ka pirmie modeļi nav tik ienesīgi, jo to radīšanā ir iztērēti lieli resursi. Katrs nākošais jau iet uz vecā konveijera, platformas, utt.

Conqueror 9.augusts 2018 21:51
0 0 Atbildēt

Kāpēc nav pieminēts Koenigegg? Tie vispār ir katrs modelis labi ja 25 gabali. Un pārdod par miljoniem. Tur peļna no katra auto ir vēl lielāka par ferrari

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti