Toyota, Ford, Volkswagen - nosaukti pasaulē pieprasītākie auto modeļi 6

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.augusts 2018 10:57

Izdevums focus2move apkopojis statistiku par 2018.gada pirmo pusgadu.

Saskaņā ar šo pētījumu pasaulē pieprasītākais auto modelis joprojām ir Toyota Corolla, kas neraugoties uz 0,4 procentu kritumu salīdzinājumā ar pērnā gada rezultātu, joprojām saglabā 1.vietu ar 610 661 eksemplāriem.

Otro vietu ieņem Ford F-Series pikaps ar 536 461 eksemplāriem (+3,2%), bet trešais ir Eiropas visvairāk pirktais auto modelis Volkswagen Golf, kas atradis 441 948 pircēju (+0,8%).

Aiz pirmā trijnieka izvietojušies Honda Civic (424 688;  +7,2%), Toyota RAV4 (408 703; +7,5%) un  Volkswagen Tiguan (405 085; +16,3%), kam seko Volkswagen Polo (375 795;  +8,3%), Honda CR-V (337 802;  -4,0%) un Toyota Camry (337 107; +6,3%).

Desmitnieku noslēdz Chevrolet Silverado (323 107; +8,9%).

Pavisam 2018.gada pirmajā pusgadā realizēti 48 miljoni jaunu vieglo automobiļu, kas ir par 3,2 procentiem vairāk nekā līdzīgā laika posmā pērn. Līdz ar to pārdošanas apjomi globālajā tirgū turpina augt jau devīto gadu pēc kārtas.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Arnijs 23.augusts 2018 8:03
3 0 Atbildēt

N ir, ir tie fordi un vispaŗ GM auto miskastes, atvainojos braucējiem, bet tā ir! Tā pat, kā tie visi reņi, citroeni utt., protams cilvēks kuram NAV ar ko salīdzināt domā, ka Tur vis forši, bet patiesībā tas auto ir uztaisīts tik lēts un nekvalitatīvs, ka neko labu, bez zemas cenas es tur nesaskatu.

Par japāniem, , kā kuru. Toyota/Lexus noteikti nav jāmet miskastē pēc piecu gadu lietošanas, tajā pašā laikā mazda un kaut, vai tas pats mondeo, pēc 5. gadiem būs jau paguris un neglīts.

Arnijs 22.augusts 2018 20:08
3 2 Atbildēt

Kāds šeit sakars ar kvalitāti?

Raks'ta taču pieminēti ford un pat chevrolet, kas ir top nekvalitatīvāko auto sarakstā!

viencexperc 22.augusts 2018 23:28
2 4 Atbildēt

Ķīnā ir 70 lieli auto ražotāji. Konkurence tur ļoti asa, tāpēc vienam modelim savākt lielus pārdošanas apjomus, ir ļoti grūti.

Drīzāk jau Indiešu Maruti var iekļauties topā. Tur Maruti ir līderis, konkurence ne tik asa. Pirktāko autokompāniju sarakstā, Maruti ieņem 14.vietu. Apsteidzot MAZDA, FIAT, Skoda...

...

Bet, ja ņemam realitāti, tad Ķīnā NEVIENA autokompānija nevar ražot automašīnas ķīnas tirgum nepiedaloties ķīnas kompānijai. Piemēram Toyotas ražo kompānija GAC - Toyota ( kur gan GA, gan Toyotai irr 50 procentu akciju ).

Ja Ķīnā pārdeva 192 000 toyotu corollu, tad var uzskatīt, ka gan Toyota notirgoja 192 000, gan GAC notirgoja 192 000 automašīnu.

p.s.

VW ķīnā ražo -SAIC+VW, tāpēc arī 150 000 Ķīnas Tiguanu saražo SAIC.

p.s.s.

Šis likums drīzumā tiks atcelts, tāpēc Tesla savu jauno gigafabriku Ķīnā nedalīs ne ar vienu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 7

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti