Audi uzsāk sava pirmā elektriskā krosovera ražošanu 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.septembris 2018 14:04

Audi rūpnīcā Beļģijā uzsākta kompānijas pirmā elektriskās piedziņas krosovera e-tron ražošana.

Pirmais eksemplārs ar Missano Red krāsas virsbūvi jau noripojis no konveijera un gaida nosūtīšanu klientam.

Audi e-tron apgādāts ar diviem elektromotoriem, kuru kopējā jauda ir 360 Zs. Sporta režīmā īslaicīgi pieejami 408 Zs. Ražotājs norādījis, ka enerģijas krājumu pietiek aptuveni 400 km, bet akumulatoru uzlāde pie strāvas ātrās uzlādes iekārtas prasīs vien 30 minūtes.

Automobilis apgādāts ar ļoti jaudīgu rekuperācijas sistēmu, kas atjauno enerģiju ar 300 Nm lielu griezes momentu un 220 kW lielu elektroenerģiju, kas ir vairāk nekā 70% no darbināmās pievadītās enerģijas. Līdz šim neviens ražošanas modelis nav sasniedzis šādu apjomu. Rekuperācijas līmeni vadītājs var regulēt pats ar stūres sviru palīdzību: vismazāk intensīvajā pakāpē automobiļa ripošana netiek ietekmēta, bet, izvēloties maksimālo pakāpi krosovers sāk intensīvi palēnināties, kolīdz atlaists akseleratora pedālis.  

Jāpiezīmē, ka Audi e-tron būs pirmais sērijveida automobilis, kuram ekstru sarakstā iekļauti virtuālie atpakaļskata spoguļi – video kameras, kuru uztverto attēlu pārraida uz OLED displejiem, kas iemontēti nedaudz zemāk par sānu stikliem.

Audi e-tron oficiālā pirmizrāde notiks 17.septembrī, Sanfrancisko.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 3.septembris 2018 22:05
3 2 Atbildēt

Atceramies, ka mersedess tikai prezentē savu elektro krosoveri, bet audi jau ražo.

( www.iauto.lv/zinas/pasaule...septembri-foto )

Bet atcerēsimies, ka abas kompānijas nesāka vienā laikā. Audi arī sāka par gadu ātrāk. Kā sāka? Nopirka no Teslas model X un to izjauca.

Tad mercedess izjauca Teslu. Par ko sanāca skandāls. jo Tesla bija paņemta nomā.

electrek.co/2017/12/02/me...-electric-suv/

Tāpēc pirms kāds sāks pļurkstēt un salīdzināt - kurš tad labāks, atcerēsimies, ka ja nebūtu teslas, nebūtu arī šo.

Pēča 4.septembris 2018 10:35
2 0 Atbildēt

Kāda atskirība, kurš bija pirmais.

Redz, kad runa ir par vag un bmw tu saki, ka vini nekur autosportā nebrauc, un piemini visādus renus, citronu, fordus un tamlīdzīgas miskastes. Tagad redz tesla bija pirmā, nav svarīgi, ka vina bija pirmā, svarīgi ir tas, ka drīz vina galīgi vairs nebīs topa augšgalā starp pirktākajiem elektroauto.

Un tikmēr ford inženieri pat nespēj uztaisīt ieksdedzes dzinēju, savai civilajai sporta sērijai.

www.google.lv/amp/s/www.roa...gasket-issues/

Visos laikos konkurenti ir pirkusi un jaukuši arā cita konkurenta izstrādājumus, nav nepieciešams to visu “pagriest pasavam”, cik esmu pamanījis tu vienmēr to dari savos postos kad kaut, kas jāsalīdzina...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti