Audi rūpnīcā Beļģijā uzsākta kompānijas pirmā elektriskās piedziņas krosovera e-tron ražošana.
Pirmais eksemplārs ar Missano Red krāsas virsbūvi jau noripojis no konveijera un gaida nosūtīšanu klientam.
Audi e-tron apgādāts ar diviem elektromotoriem, kuru kopējā jauda ir 360 Zs. Sporta režīmā īslaicīgi pieejami 408 Zs. Ražotājs norādījis, ka enerģijas krājumu pietiek aptuveni 400 km, bet akumulatoru uzlāde pie strāvas ātrās uzlādes iekārtas prasīs vien 30 minūtes.
Automobilis apgādāts ar ļoti jaudīgu rekuperācijas sistēmu, kas atjauno enerģiju ar 300 Nm lielu griezes momentu un 220 kW lielu elektroenerģiju, kas ir vairāk nekā 70% no darbināmās pievadītās enerģijas. Līdz šim neviens ražošanas modelis nav sasniedzis šādu apjomu. Rekuperācijas līmeni vadītājs var regulēt pats ar stūres sviru palīdzību: vismazāk intensīvajā pakāpē automobiļa ripošana netiek ietekmēta, bet, izvēloties maksimālo pakāpi krosovers sāk intensīvi palēnināties, kolīdz atlaists akseleratora pedālis.
Jāpiezīmē, ka Audi e-tron būs pirmais sērijveida automobilis, kuram ekstru sarakstā iekļauti virtuālie atpakaļskata spoguļi – video kameras, kuru uztverto attēlu pārraida uz OLED displejiem, kas iemontēti nedaudz zemāk par sānu stikliem.
Audi e-tron oficiālā pirmizrāde notiks 17.septembrī, Sanfrancisko.
Atceramies, ka mersedess tikai prezentē savu elektro krosoveri, bet audi jau ražo.
( www.iauto.lv/zinas/pasaule...septembri-foto )
Bet atcerēsimies, ka abas kompānijas nesāka vienā laikā. Audi arī sāka par gadu ātrāk. Kā sāka? Nopirka no Teslas model X un to izjauca.
Tad mercedess izjauca Teslu. Par ko sanāca skandāls. jo Tesla bija paņemta nomā.
electrek.co/2017/12/02/me...-electric-suv/
Tāpēc pirms kāds sāks pļurkstēt un salīdzināt - kurš tad labāks, atcerēsimies, ka ja nebūtu teslas, nebūtu arī šo.
Kāda atskirība, kurš bija pirmais.
Redz, kad runa ir par vag un bmw tu saki, ka vini nekur autosportā nebrauc, un piemini visādus renus, citronu, fordus un tamlīdzīgas miskastes. Tagad redz tesla bija pirmā, nav svarīgi, ka vina bija pirmā, svarīgi ir tas, ka drīz vina galīgi vairs nebīs topa augšgalā starp pirktākajiem elektroauto.
Un tikmēr ford inženieri pat nespēj uztaisīt ieksdedzes dzinēju, savai civilajai sporta sērijai.
www.google.lv/amp/s/www.roa...gasket-issues/
Visos laikos konkurenti ir pirkusi un jaukuši arā cita konkurenta izstrādājumus, nav nepieciešams to visu “pagriest pasavam”, cik esmu pamanījis tu vienmēr to dari savos postos kad kaut, kas jāsalīdzina...