BMW X7 būs lielāks par Cadillac Escalade – BMW parāda savu krosoveru flagmani (+ FOTO) 15

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 17.oktobris 2018 11:25

Vācijas autobūves kompānija BMW publicējusi attēlus un informāciju par savu krosoveru flagmani – septiņvietīgo X7, kas tiek pozicionēts kā Mercedes-Benz GLS, Range Rover un Cadillac Escalade konkurents.

BMW X7 garums ir 5151 mm, ka ir vairāk nekā Mercedes-Benz GLS un Cadillac Escalade, bet par 48 mm mazāk nekā Range Rover pagarinātajai modifikācijai, savukārt savu mazāko brāli X5 bavāriešu flagmanis pēc šiem parametriem apsteidz visai būtiski esot 229 mm garāks un piedāvājot par 130 mm garāku riteņu bāzi.

X7 izgatavots uz modulārās platformas CLAR un apveltīts ar pneimopiekari jau bāzes versijā. Klīrensu varēs regulāt 80 mm diapazonā, nospiežot pogu centrālajā konsolē vai izmantojot BMW Display Key atslēgu.

Automobilis piedāvā izcilu komfortu, kas tikai nedaudz atpaliek no tā, ko sniedz septītās sērijas sedans. X7 ir trīs sēdekļu rindas, taču trešās sēdekļu rindas divvietīgā dīvāna vietā pircējs varēs izvēlēties arī komfortablāku variantu sešiem braucējiem ar diviem sēdekļiem katrā rindā.

Bagāžas nodalījumā ietilpst 326 litri, ar nolaistām trešās sēdekļu rindas atzveltnēm – 730, bet atsakoties arī no otrās sēdekļu rindas, iegūst 2120 litru plašu bagāžas telpu.

X7 salonā Live Cockpit Professional sistēma ar diviem 12,3 collu digitālajiem displejiem, kas paklausa balss pavēlēm (izsauc ar komandu Hey, BMW vai OK, BMW), ļaujot pārvaldīt, piemēram, klimatkontroli vai izmainīt komforta apgaismojuma iestatījumus. Iekārtas pamatā ir BMW 7,0 operētājsistēma, kas tiek atjaunota caur internet un tiks pastāvīgi modernizēta un uzlabota.

Jau bāzes versijā X7 aprīkots ar diožu lukturiem, četru zonu klimatkontroli, panorāmas jumtu un sēdekļu elektroregulāciju. Par piemaksu pieejama piecu zonu klimatkontrole, vēl lielākas platības Sky Lounge panorāmas jumts, Bowers&Wilkins 20 skaļruņu stereo sistēma,  Professional multimediji aizmugures pasažieriem, BMW Laserligt lukturi, kas izgaismo ceļu 600 m attālumā.

Ekstru sarakstā arī visu riteņu piestūrēšana ar aktīvajiem šķērsstabilizatoriem, kā arī Off-Road pakete ar xSand, xGravel, xRocks un xSnow režīmiem, kas maina pārnesumkārbas, akseleratora, pilnpiedziņas sistēmas un klīrensa iestatījumus.

Elektronisko palīgu sarakstā aktīvā kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju, joslas uzturēšanas palīgs, pārkārtošanās asistents, sistēma, kas brīdina par šķēršļiem tuvojoties krustojumiem un transport, kas tuvojas no sāniem. Arsenālā arī palīgs, kas automātiski apstādinās mašīnu, ja braucot atpakaļgaitā aizmugurē parādīsies kāds šķērslis.  

Eiropas tirgū X7 būs pieejams tikai ar rindas sešcilindru dzinējiem. Spēcīgākais no tiem būs 400 Zs (760 Nm) dīzelis versijā M50d, kas 100 km/h ļauj sasniegt 5,4 sekundēs. Otrs dīzeļdzinējs ir 265 Zs (620 Nm) jaudīgais agregāts versijai xDrive 30d, kas 100 km/h sasniedz 5,4 sekundēs. Vēl ir benzīna motors versijai xDrive 40i ar 340 Zs (450 Nm), bet Plug-in hibrīdmodifikācija pievienosies vēlāk. Visi agregāti tiek komplektēti ar Steptronic astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedzinu, savukārt sportiskā versija X7 M50d papildu vēl ar M Sport elektronisko diferenciāļa bloķētāju aizmugures asij.

Citiem tirgiem X7 komplektēs arī ar V8 Biturbo motoru, kas attīsta 462 Zs. V12 motors BMW milzenim, vismaz pagaidām, netiek solīts.  

 
15 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 17.oktobris 2018 17:50
565 4 Atbildēt

estakāde nevar kļūt par nabagauto, jo nabagi viņu nevarēs atļauties nopirkt. Varbūt paša auto cena būs tāda pati kā kaut kāds nabagu ņedoprēmiums, bet degvielas izmaksas!!! Ceļa nodoklis!

Tas taču galvenais nabagu "prēmiumu" arguments, kāpēc nepērk ko lielāku. Nu oficialā versija ir - "Man tik lielu nevajag... ", bet īstā versija - pārāk plāns maks, bet grib izskatīties kruti.

viencexperc 17.oktobris 2018 20:47
503 4 Atbildēt

Liels auto vienmer ies komfortablāk par sīku, kurš visu laiku kratās, lēkā, trīc un vibrē. Šī iemesla dēļ ar sīku sūdu var braukt daudz lēnāk, bet rodas sajūta, ka auto brauc ātri. Ar lielu auto parasti otrādi - ātrumu nejūt. Tās ir citas braukšanas sajūtas. Sevišķi kad auto ieskrienas - rodas iespaids ka tu lido, nevis spainī kraties no kalna lejā. Jā, liels, smags lempis lēnāk ieskriesies, lēnāk bremzēs, bet tie tādi blakusefekti pie kuriem pierod. Un vēl daži sīkumi, kā tas ka liels auto būs ērtāks, praktiskāks un DROŠĀKS sadursmē.

viencexperc 17.oktobris 2018 17:41
309 38 Atbildēt

BMW tikai 2018 gadā uztaisīja normāla izmēra auto. Arī panelis nav nabagustilā taisīts. Ko nevar teikt par pašu salona apšuvumu. Ir cilvēki, kuriem patiks tas zilais salons un lielie vaigi priekšā, bet tas nav gluži BMW fanu stilā taisīts. Īstam BMWistam patīk mazs sūds, kurā var paberzēties ar blakussēdētāju, uztaisīt batlu par elkoņturi.

Un vēl kāda nianse - nevar saprast kontingentu, kuram šis auto ir taisīts. Gopņiki trenusķs nevars atļauties, bet normals cilvēks diezin vai gribēs izskatīties kā goņiks.

Tāpec auto pircēji būs tādi paši strādnieki kā Q7 pircēji, kuri kaut kur vai nu nozaga, vai mantoja vai atrada lielu naudu. It kā gopņiks, bet naudas uzradās vairāk.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Zemais starts no mājas sienas - avārija Buļļu ielā (+ FOTO) 5

Šodien Rīgā, Buļļu ielā, iedzīvotājus un autobraucējus šodien pārsteidza neparasts skats - mašīna, kas dīvainā veidā ar pakaļējiem riteņiem bija pieslējusies pie 40. nama ārējās sienas. Lasīt vairāk

 

Toyota laidīs klajā elektroauto, kas mazāks par Smart (+ FOTO) 2

Tokijas autoizstādē Toyota nodemonstrēs divvietīgu elektromobili BEV, kas drīzumā nonāks uz konveijera parastā un komerciālā versijā. Lasīt vairāk

 

PAPILDINĀTS 18.10 ar Jūrmalas domes atbildi; Jūrmalā uz neregulētas gājēju pārejas pār 4 joslām sabrauc bērnu 132

Šodien (15.oktobrī) uz Lienes ielas gājēju pārejas pie Jāņa Pliekšāna ielas tika sabraukts bērns. Lasīt vairāk

 

Bremzēt vai apbraukt? (+ VIDEO) 47

Vadītājs izlemj priekšā izbraukušo automobili apbraukt, taču no avārijas izvairīties nespēj. Tagad viņš jautā, kurš vainīgs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti