BMW X7 būs lielāks par Cadillac Escalade – BMW parāda savu krosoveru flagmani (+ FOTO) 15

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 17.oktobris 2018 11:25

Vācijas autobūves kompānija BMW publicējusi attēlus un informāciju par savu krosoveru flagmani – septiņvietīgo X7, kas tiek pozicionēts kā Mercedes-Benz GLS, Range Rover un Cadillac Escalade konkurents.

BMW X7 garums ir 5151 mm, ka ir vairāk nekā Mercedes-Benz GLS un Cadillac Escalade, bet par 48 mm mazāk nekā Range Rover pagarinātajai modifikācijai, savukārt savu mazāko brāli X5 bavāriešu flagmanis pēc šiem parametriem apsteidz visai būtiski esot 229 mm garāks un piedāvājot par 130 mm garāku riteņu bāzi.

X7 izgatavots uz modulārās platformas CLAR un apveltīts ar pneimopiekari jau bāzes versijā. Klīrensu varēs regulāt 80 mm diapazonā, nospiežot pogu centrālajā konsolē vai izmantojot BMW Display Key atslēgu.

Automobilis piedāvā izcilu komfortu, kas tikai nedaudz atpaliek no tā, ko sniedz septītās sērijas sedans. X7 ir trīs sēdekļu rindas, taču trešās sēdekļu rindas divvietīgā dīvāna vietā pircējs varēs izvēlēties arī komfortablāku variantu sešiem braucējiem ar diviem sēdekļiem katrā rindā.

Bagāžas nodalījumā ietilpst 326 litri, ar nolaistām trešās sēdekļu rindas atzveltnēm – 730, bet atsakoties arī no otrās sēdekļu rindas, iegūst 2120 litru plašu bagāžas telpu.

X7 salonā Live Cockpit Professional sistēma ar diviem 12,3 collu digitālajiem displejiem, kas paklausa balss pavēlēm (izsauc ar komandu Hey, BMW vai OK, BMW), ļaujot pārvaldīt, piemēram, klimatkontroli vai izmainīt komforta apgaismojuma iestatījumus. Iekārtas pamatā ir BMW 7,0 operētājsistēma, kas tiek atjaunota caur internet un tiks pastāvīgi modernizēta un uzlabota.

Jau bāzes versijā X7 aprīkots ar diožu lukturiem, četru zonu klimatkontroli, panorāmas jumtu un sēdekļu elektroregulāciju. Par piemaksu pieejama piecu zonu klimatkontrole, vēl lielākas platības Sky Lounge panorāmas jumts, Bowers&Wilkins 20 skaļruņu stereo sistēma,  Professional multimediji aizmugures pasažieriem, BMW Laserligt lukturi, kas izgaismo ceļu 600 m attālumā.

Ekstru sarakstā arī visu riteņu piestūrēšana ar aktīvajiem šķērsstabilizatoriem, kā arī Off-Road pakete ar xSand, xGravel, xRocks un xSnow režīmiem, kas maina pārnesumkārbas, akseleratora, pilnpiedziņas sistēmas un klīrensa iestatījumus.

Elektronisko palīgu sarakstā aktīvā kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju, joslas uzturēšanas palīgs, pārkārtošanās asistents, sistēma, kas brīdina par šķēršļiem tuvojoties krustojumiem un transport, kas tuvojas no sāniem. Arsenālā arī palīgs, kas automātiski apstādinās mašīnu, ja braucot atpakaļgaitā aizmugurē parādīsies kāds šķērslis.  

Eiropas tirgū X7 būs pieejams tikai ar rindas sešcilindru dzinējiem. Spēcīgākais no tiem būs 400 Zs (760 Nm) dīzelis versijā M50d, kas 100 km/h ļauj sasniegt 5,4 sekundēs. Otrs dīzeļdzinējs ir 265 Zs (620 Nm) jaudīgais agregāts versijai xDrive 30d, kas 100 km/h sasniedz 5,4 sekundēs. Vēl ir benzīna motors versijai xDrive 40i ar 340 Zs (450 Nm), bet Plug-in hibrīdmodifikācija pievienosies vēlāk. Visi agregāti tiek komplektēti ar Steptronic astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedzinu, savukārt sportiskā versija X7 M50d papildu vēl ar M Sport elektronisko diferenciāļa bloķētāju aizmugures asij.

Citiem tirgiem X7 komplektēs arī ar V8 Biturbo motoru, kas attīsta 462 Zs. V12 motors BMW milzenim, vismaz pagaidām, netiek solīts.  

 
Visi komentāri
 
usaexperc 17.oktobris 2018 11:50
116 55 Atbildēt

To estakādi pieminēja tikai lai ielīstu amerikāņiem pakaļā. Reāli estakāde varētu konkurēt tikai uz X7 piekabes statusu. Tas ir totāls arhaisms:

Janka 17.oktobris 2018 11:59
3 0 Atbildēt

Man vislābāk patika 7-tā minūte. Ar to atradumu salonā un žestu vien pietikai, lai saprastu auto īpašnieka sapni. Nu tagad to var piepildīt - X7.

Resnais 17.oktobris 2018 18:03
6 4 Atbildēt

Cerams, ka tas resnais tupēs būrī un nenotestēs x7... jo citādi sanāks tāds pats rezultāts. Resnais nav braucis ar lieliem džipiem, tie visi ir lempīgi un ar sliktam bremzēm. Kaut vai tas pats land kruizaks vai xc90...

viencexperc 17.oktobris 2018 20:55
0 4 Atbildēt

iesaku tev pārāk netecināt biksēs - tas ir domāts ASV tirgum.

Eiropai ir radīti x3 un X1.

Un ja X6 notirgo ap 17 000, tad šitos pirks vēl mazāk.

s 17.oktobris 2018 15:54
8 0 Atbildēt

Ko viencexperc tagad arīs, visi tādi nabagauto, beigās escalāde pati kļūst par nabagauto.

Lai gan escalāde vēl ir ciešama, nav vismaz tas neglītasi un grabošais fords.

viencexperc 17.oktobris 2018 17:50
565 4 Atbildēt

estakāde nevar kļūt par nabagauto, jo nabagi viņu nevarēs atļauties nopirkt. Varbūt paša auto cena būs tāda pati kā kaut kāds nabagu ņedoprēmiums, bet degvielas izmaksas!!! Ceļa nodoklis!

Tas taču galvenais nabagu "prēmiumu" arguments, kāpēc nepērk ko lielāku. Nu oficialā versija ir - "Man tik lielu nevajag... ", bet īstā versija - pārāk plāns maks, bet grib izskatīties kruti.

s 18.oktobris 2018 0:57
3 0 Atbildēt

Nu paga, paga, mēs šeit runājam par izmēriem nevis cenu. Nu Tu taču nevari atļauties iegādāties pat jaunu ford fiesta, kas tad Tu esi? Supernabags?

Kātrā ziņā domu saprati, Tu esi vienkārši garīgi slims idiots un Tavi sapņi nu ir sagrauti...

viencexperc 17.oktobris 2018 17:41
309 38 Atbildēt

BMW tikai 2018 gadā uztaisīja normāla izmēra auto. Arī panelis nav nabagustilā taisīts. Ko nevar teikt par pašu salona apšuvumu. Ir cilvēki, kuriem patiks tas zilais salons un lielie vaigi priekšā, bet tas nav gluži BMW fanu stilā taisīts. Īstam BMWistam patīk mazs sūds, kurā var paberzēties ar blakussēdētāju, uztaisīt batlu par elkoņturi.

Un vēl kāda nianse - nevar saprast kontingentu, kuram šis auto ir taisīts. Gopņiki trenusķs nevars atļauties, bet normals cilvēks diezin vai gribēs izskatīties kā goņiks.

Tāpec auto pircēji būs tādi paši strādnieki kā Q7 pircēji, kuri kaut kur vai nu nozaga, vai mantoja vai atrada lielu naudu. It kā gopņiks, bet naudas uzradās vairāk.

msh 17.oktobris 2018 20:03
4 0 Atbildēt

Attiecībā par to berzēšanos - es agrāk nesapratu, par kādu nah berzēšanos tu runā, un nah tev visām mašīnām jābūt milzīgām un lempīgām - līdz man vasarā gadījās vienreiz vest ar savu golfu manu sievasmāti, kura, nabadzīte, platumā ir 2x platāka nekā standarta virtuves krēsls - un tad nu gan man pirmo reizi braucot sanāca gar kādu berzēties, un es sāku saprast tavas problēmas... Nē, īsts BMW fans sver zem simta, un arī trīssimtajā bembijā viņš pret otru tādu pašu blakussēdētāja ķeblī neberzējas - tās ir tādas tev līdzīgo 200 kilo dzīvmasas jeņķu tačku braucēju problēmas.

usaexperc 17.oktobris 2018 20:08
4 0 Atbildēt

Viņam tur vēl bija īpašs stāsts par blakussēdētājas svīdušo padušu ostīšanu.

viencexperc 17.oktobris 2018 20:47
503 4 Atbildēt

Liels auto vienmer ies komfortablāk par sīku, kurš visu laiku kratās, lēkā, trīc un vibrē. Šī iemesla dēļ ar sīku sūdu var braukt daudz lēnāk, bet rodas sajūta, ka auto brauc ātri. Ar lielu auto parasti otrādi - ātrumu nejūt. Tās ir citas braukšanas sajūtas. Sevišķi kad auto ieskrienas - rodas iespaids ka tu lido, nevis spainī kraties no kalna lejā. Jā, liels, smags lempis lēnāk ieskriesies, lēnāk bremzēs, bet tie tādi blakusefekti pie kuriem pierod. Un vēl daži sīkumi, kā tas ka liels auto būs ērtāks, praktiskāks un DROŠĀKS sadursmē.

msh 17.oktobris 2018 21:33
4 0 Atbildēt

Tu laikam runā par kaut kādiem jeņķu mazauto, jo reālajā dzīvē ir otrādi - mazajam var uztaisīt normālu piekari, kamēr lielais zvalstās un kratās, un lai to padarītu kaut cik stabilu, jāliek vai nu nežēlīgi cieta piekare, vai kosmosa tehnoloģiju amarti. Ar lielo tiešām ātrumu nejūt, jo tāda nav - toties jūt mokošo paātrināšanās procesu - tās tiešām ir citas braukšanas sajūtas. Pie viena vēl var izbaudīt lielās govs manevrēšanu pa ielām, stāvlaukumiem un sētām - arī noteikti ļoti baudāms process - vismaz ja tu dzīvo kādā irākā, kur ir pohuj, ja tu kaut kur ietriecies vai kādu noskrāpē.

Attiecībā par to tevis piesaukto drošību - ar eiropas mašīnām noteikti ir labāk, bet par jeņķu autobūvi savulaik pirms 10 gadiem tika atklāts ka jeņķu SUVi citus nogalina ar vairākas reizes lielāku iespējamību nekā jeņķu mašīnas, bet jeņķu SUVi savus pasažierus pasargā vājāk nekā jeņķu mašīnas.

s 18.oktobris 2018 1:04
3 0 Atbildēt

Nomierinies garīgi slimais, nupat jau Latvījā tīks atsākta garīgi slimo ārstēšana bez maksas.

Tavi argumenit, ir slima suņa līmenī.

1. salona krāsu var nomainīt.

2. Salona kvalitāte ir augstākā līmenī nekā tai ņīvai - lasi escalādei.

3. Protams, Tev kā jau īstam kūtscilvēkam patīk pikapi, ja Tev būtu nauda Tu ar tādiem tikai brauktu. Var mēslus un sivēnus salikt azmugurē kopā ar visiem saviem radiem, ēc tam kopīgi variet doties uz baznīcu, utt.,

4. Patiesībā smieklīgi, kā Tu centies aizstāvēt savu slimo viedokli, nomierinies iedzer nervu zāles un liecies uz auss, saprotu, ka Tava "realitāte" nu ir sagrauta, bet nu rīt būs jauna diena. Varēsi, kā īstens lohs/kūtscilvēks turpināt skaitīt naudu citu makos...

Rallists 17.oktobris 2018 17:52
3 1 Atbildēt

RR un Escalade īsti nebūs vienā kategorijā ar šo.

RR nav trīs rindu-pagarinātajā versijā tas ir karalisks 4 vietīgs auto. Escalade ir bāzēts uz krietni lētākiem auto un apkarināts ar ekstrām kas to padara dārgu- cena ir, saturs nav.

DALJNOBOJS 17.oktobris 2018 23:22
0 0 Atbildēt

Atliek tikai stādīt kad Akadēmiķis šo gotiņu nokuliņos no kalna

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 21

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti