Vācijas autobūves kompānija BMW publicējusi attēlus un informāciju par savu krosoveru flagmani – septiņvietīgo X7, kas tiek pozicionēts kā Mercedes-Benz GLS, Range Rover un Cadillac Escalade konkurents.
BMW X7 garums ir 5151 mm, ka ir vairāk nekā Mercedes-Benz GLS un Cadillac Escalade, bet par 48 mm mazāk nekā Range Rover pagarinātajai modifikācijai, savukārt savu mazāko brāli X5 bavāriešu flagmanis pēc šiem parametriem apsteidz visai būtiski esot 229 mm garāks un piedāvājot par 130 mm garāku riteņu bāzi.
X7 izgatavots uz modulārās platformas CLAR un apveltīts ar pneimopiekari jau bāzes versijā. Klīrensu varēs regulāt 80 mm diapazonā, nospiežot pogu centrālajā konsolē vai izmantojot BMW Display Key atslēgu.
Automobilis piedāvā izcilu komfortu, kas tikai nedaudz atpaliek no tā, ko sniedz septītās sērijas sedans. X7 ir trīs sēdekļu rindas, taču trešās sēdekļu rindas divvietīgā dīvāna vietā pircējs varēs izvēlēties arī komfortablāku variantu sešiem braucējiem ar diviem sēdekļiem katrā rindā.
Bagāžas nodalījumā ietilpst 326 litri, ar nolaistām trešās sēdekļu rindas atzveltnēm – 730, bet atsakoties arī no otrās sēdekļu rindas, iegūst 2120 litru plašu bagāžas telpu.
X7 salonā Live Cockpit Professional sistēma ar diviem 12,3 collu digitālajiem displejiem, kas paklausa balss pavēlēm (izsauc ar komandu Hey, BMW vai OK, BMW), ļaujot pārvaldīt, piemēram, klimatkontroli vai izmainīt komforta apgaismojuma iestatījumus. Iekārtas pamatā ir BMW 7,0 operētājsistēma, kas tiek atjaunota caur internet un tiks pastāvīgi modernizēta un uzlabota.
Jau bāzes versijā X7 aprīkots ar diožu lukturiem, četru zonu klimatkontroli, panorāmas jumtu un sēdekļu elektroregulāciju. Par piemaksu pieejama piecu zonu klimatkontrole, vēl lielākas platības Sky Lounge panorāmas jumts, Bowers&Wilkins 20 skaļruņu stereo sistēma, Professional multimediji aizmugures pasažieriem, BMW Laserligt lukturi, kas izgaismo ceļu 600 m attālumā.
Ekstru sarakstā arī visu riteņu piestūrēšana ar aktīvajiem šķērsstabilizatoriem, kā arī Off-Road pakete ar xSand, xGravel, xRocks un xSnow režīmiem, kas maina pārnesumkārbas, akseleratora, pilnpiedziņas sistēmas un klīrensa iestatījumus.
Elektronisko palīgu sarakstā aktīvā kruīzkontrole ar Stop&Go funkciju, joslas uzturēšanas palīgs, pārkārtošanās asistents, sistēma, kas brīdina par šķēršļiem tuvojoties krustojumiem un transport, kas tuvojas no sāniem. Arsenālā arī palīgs, kas automātiski apstādinās mašīnu, ja braucot atpakaļgaitā aizmugurē parādīsies kāds šķērslis.
Eiropas tirgū X7 būs pieejams tikai ar rindas sešcilindru dzinējiem. Spēcīgākais no tiem būs 400 Zs (760 Nm) dīzelis versijā M50d, kas 100 km/h ļauj sasniegt 5,4 sekundēs. Otrs dīzeļdzinējs ir 265 Zs (620 Nm) jaudīgais agregāts versijai xDrive 30d, kas 100 km/h sasniedz 5,4 sekundēs. Vēl ir benzīna motors versijai xDrive 40i ar 340 Zs (450 Nm), bet Plug-in hibrīdmodifikācija pievienosies vēlāk. Visi agregāti tiek komplektēti ar Steptronic astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pilnpiedzinu, savukārt sportiskā versija X7 M50d papildu vēl ar M Sport elektronisko diferenciāļa bloķētāju aizmugures asij.
Citiem tirgiem X7 komplektēs arī ar V8 Biturbo motoru, kas attīsta 462 Zs. V12 motors BMW milzenim, vismaz pagaidām, netiek solīts.
To estakādi pieminēja tikai lai ielīstu amerikāņiem pakaļā. Reāli estakāde varētu konkurēt tikai uz X7 piekabes statusu. Tas ir totāls arhaisms:
Man vislābāk patika 7-tā minūte. Ar to atradumu salonā un žestu vien pietikai, lai saprastu auto īpašnieka sapni. Nu tagad to var piepildīt - X7.
Cerams, ka tas resnais tupēs būrī un nenotestēs x7... jo citādi sanāks tāds pats rezultāts. Resnais nav braucis ar lieliem džipiem, tie visi ir lempīgi un ar sliktam bremzēm. Kaut vai tas pats land kruizaks vai xc90...
iesaku tev pārāk netecināt biksēs - tas ir domāts ASV tirgum.
Eiropai ir radīti x3 un X1.
Un ja X6 notirgo ap 17 000, tad šitos pirks vēl mazāk.