Tesla nopērk zemi Ķīnā 2 miljardu vērtās Gigafabrikas 3 projektam 22

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.oktobris 2018 7:50

Tesla Ķīnā būvēs jaunu rūpnīcu, kas gada laikā spēs saražot līdz pat pusmiljonam elektromobiļu.

Tesla jau vienojusies ar Šanhajas vadību par 140 miljonus dolāru vērta zemes gabala iegādi divus miljardus dolāru vērtam projektam, kas ietver jaunu elektromobiļu un akumulatoru ražošanas rūpnīcu.

Rūpnīca atradīsies netālu no Šanhajas un aizņems 95 hektārus. Jaunais uzņēmums palīdzēs nostiprināt Tesla pozīcijas strauji augošajā elektromobiļu tirgū un samazinās produkcijas cenu, kas pašlaik ir augsta sakarā ar nodokļiem, ko Ķīnas valdība noteikusi no ASV ievestajiem automobiļiem. Plānots, ka Gigafabrikas ražošanas jauda būs aptuveni 500 000 automobiļu gadā.

Statistika liecina, ka 2018.gada pirmajos deviņos mēnešos Ķīnā pārdoti 721 000 elektromobiļu, kas ir par 81% vairāk nekā līdzīgā laika periodā pērn.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 19.oktobris 2018 10:17
17 0 Atbildēt

Un pats galvenais - Ķīnā ir atcelts likums, kas nosaka, ka 50 procenti rūpnīcas jāpieder kādai Ķīnas kompānijai.

Tāpēc Tesla būs pirmā autokompānija šajā valstī, kura piederēs tikai ārzemniekiem.

martinslusis 19.oktobris 2018 12:03
3 1 Atbildēt

Bet kā paliek ar visām Teslas problēmām? Viņiem tiešām ir nauda šādas rūpnīcas būvēšanai?

viencexperc 19.oktobris 2018 12:30
26 4 Atbildēt

Ja tu skolā mācītos ekonomiku, tad saprastu.

Tāpēc arī Tesla "mokās" ar finansu problēmām, ka visur investē naudu.

Nopelna 500 miljonus, ieliek miljardu jaunā rūpnīcā, vai uzbūvē jaunas uzlādes stacijas par tādu summu, - uzrodas -500 miljoni. Gadā zaudējumi sanāk pus miljards. Finansu problēmas? Vatņikiem un skauģiem, protams.

Problēmas sākas tad, kad nopelna 500 miljonus, un peļņu iebāž sev kabatā, pirms tam samaksājot visus nodokļus. Un tad tā darīt vienmēr. Atdot pusi pļņas nodokļos, uzbūvēt sev mājas, sapirkt lidmasīnas un pēc gadiem 5 ieraudzīt - pļurkt!. Kā tas ir Latvijas uzņēmējiem.

viencexperc 19.oktobris 2018 12:42
0 1 Atbildēt

Protams, ka tāda taktika ir arī nedaudz riskanta, jo nedaudz pārrēķinoties var sanākt bankrots. Tā tas bija piemēram ar Marusju. Pienāca brīdis, kad visi saprata, ka viss ieguldītais nekad neatmaksāsies.

Un otra lieta ir - investori, akcionāri. Viņi arī grib kādreiz noķert peļņu. Kamēr akciju cena ilgtermiņā aug, visi apmierināti, jo akcionāriem tās Teslas akcijas tas nav vienīgais ienākumu avots. Un saņemt katru gadu peļņu no ienākumiem tas nav pats galvenais viņu dzīvē. Ja Teslas kompānijai izveidojoties akciju cena bija 160 dolāri par akciju ( nedaudz vēlāk pat 129), bet šodien 258 USD ( šogad jūlijā pat 348), visus tas apmierina. Jo ja investors ielika 1 miljonu, tad tagad viņam pieder akcijas 1.61 miljona vērtībā.

usaexperc 19.oktobris 2018 12:54
2 5 Atbildēt

Mokās Tesla ar visu, it īpaši ar auto uzticamības problēmām. Tāds samocīts kantoris, es teiktu. Iespējams, radīts tikai naudas mazgāšanai.

viencexperc 19.oktobris 2018 15:40
4 1 Atbildēt

Es nevaru saprast tavas skaudības iemeslu.

Saprastu, ja tu būtu kaut kāds iekšdedzes dzinēju speciālists, vai benzīna ražotājs, vai pat, ja Maskis būtu bagātākais cilvēks pasaulē ( tad arī varētu skaust). Bet Maskis nav pat top 20 niekā. Tev tāda pati nepatika ir pret citiem veiksmīgiem cilvēkiem arī? Piemēram, kāpēc neko neraksti par Ķīniešu miljardieri Džeku Ma? Viņš ir v ēl bagātaks un veiksmīgāks. Un kā Maskis, nopelnīja ar interneta kompāniju.

Es pateikšu prieksā - Tāpēc, ka Ma, Cukerbergs un citi nepārkāpa nevienam ceļu, neradīja nevienam konkurenci, neiznīcināja Roskosmosu, un pats galvenais - NEVIENS NEPATEICA, KA VAJAG IENĪST.

Tāds tu esi pakalpiņš, dibenlaiža un pamuļķītis. Kamēr tādi cilvēki bū, būs seperātisti, pašnāvnieki - teroristi, reliģiskie fanātiķi un vatņiki.

viencexperc 19.oktobris 2018 17:18
52 1 Atbildēt

Un tikai nevajag teikt, ka neizkonkurē.

Nekonkurē tādas kompānijas kā Blue Origin. Tā arī ir no ASV un arī kosmiskā kompānija, un arī ražo raķetes. Kompānijas īpašnieks ir bagātākais pasaules cilvēks - Džefs Bezos. Bagātāks par Masku, Amazon īpašnieks ( arī interneta kompānija, kā Maska Paypall) un arī ražo raķetes kā Space X un Maskis.

Kāpēc tev nav ieprogrammēta nepatika pret šo kompāniju un Bezosu?

Un iespējams, pat neesi dzirdējis. Tāpēc, ka viņa nekonkurē ar Roskosmosu.

Bet Maskis daudziem ir iesālījis.

usaexperc 19.oktobris 2018 17:46
0 0 Atbildēt

Kāda tur vēl nah skaudība! Krievi ražo savus sūdus nebļaujot pa visu pasauli, par cilvēkiem pieņemamu cenu, kvalitāti u.t.t. Te kautkāds tuksneša mērķaķis bazūnē visos pasaules mēdijos, ka ražo krutākās tačkas, aķus, ir akujennākais kosmonauts u.t.t. A realitātē visi projekti noraujās podā, pašu izvālē visās vīlēs, ble pat žiguļiem no konveijera ir mazāks brāķa procents. Pipec, ienkārši žēl paliek tos tūkstošus teslu braucējus, kuri mēnešiem stāv rindās uz grantijas remontiem. Nu labi, vienam bija tā roka taisnāka, tas ar celtniecības instrumentiem spēja teslu salabot.

viencexperc 19.oktobris 2018 18:39
2 1 Atbildēt

Roskosmoss arī bazūnē, ka labākais.

Analogov ņet, bet raķetes tik gāžas lejā viena pēc otras. Nesen vēl viena nokrita ar diviem astronautiem iekšā, NASA šefu priekšā.

Un nedzirdēju, ka tev būtu kaut kā žēl un kaut ko sliktu uzrakstītu.

Tāpēc, ka skauž.

Tikai kas skauž? Ne jau tavs ir tas roskosmoss, tu pat nedzīvo ne kazahstānā ne krievijā. Tāpēc padomā, kā tevi ir nozombējuši. Tev skauž tas, kas uz tevi personīgi neattiecas.

Tas ir tas pats, ja skaustu, ka Hondurasas atkritumu pārstrādātājs izkonkurē Nikaragvas atkritumu pārstrādātāju.

usaexperc 19.oktobris 2018 20:40
1 0 Atbildēt

Roskosmosam ir ne tikai ko izšaut, bet arī uz kurieni aizlidot un no kurienas atlidot.

Jā, man nav žēl, jo es neesmu russificējies čangalis, kam visa krievu statistika kabatas blociņā pie sirds noglabāta...

nesaki vis tā 21.oktobris 2018 17:51
1 0 Atbildēt

Tagad,kad tu darīji to zināmu atklātībai,tu pats varēsi pa lēto nopirkt Teslu un darīt brīnumus pa savam.Varēsi pirkt visdārgos pamperus un labāko zāli.Man tevis netrūks.

Osis 19.oktobris 2018 17:22
0 0 Atbildēt

Tas saucas finansu burbulis.

Artūrs 19.oktobris 2018 13:43
1 0 Atbildēt

Ar Marusju tur gan bija cita lieta, tie investētie miljoni tika notrallināti marketingā un vēl kur ;)

650 19.oktobris 2018 13:55
1 2 Atbildēt

Ja fabrika piederēs "tikai amerikāņiem"- kur garantija, ka tā būs vienkārši tikai fabrika? Papildus funkcijas var būt jebkurai celtnei,pat skolām un bibliotēkām ;p

viencexperc 19.oktobris 2018 15:31
0 1 Atbildēt

Ne. Komentārs bija par to, ka līdz šim, ja tu gribi atvērt rūpnīcu Ķīnā, tad tu vari atvērt, bet piedaloties ar kaut kādu Ķīnas kompāniju. Un tad 50 procenti būs tavi, bet 50 % piederēs kaut kādam čun lī sunim. Tāpēc tagad VW ķīnā ražo kompānija SAIC - VW. Un 50 % pieder ķīniešu SAIC.

650 19.oktobris 2018 15:52
0 0 Atbildēt

Es vnk kasos no interesantāka sarunviedokļa, jo nedomāju ka oficiāli klāstītais ekonomiskās izdevības scenārijs būt te tā patiesā taisnība.Tikpat labi to visu afēru (varbūt) aizkadrā sponsorē panasonika bateriju ražotājs vai zanzijebāras litija atradņu patiesais/godīgais sia/īpašnieks.Ābola pārstāvis reku nupat aizskrēja uz ķīnu razborkas taisīt- jo izrādās, ka ķīnas īpašumā esošajā fabrikā nupat iztaisītas ilgilolotais ''jaunais" xs ir suuds un nekam to nevajag, kamēr daži citi pašu ķīniešu brendi ar "ne no viena neatkarīgo" kujaveju priekšgalā rullē nemērā.Kur palika un ko patiesībā veda pirms 4g tas lidaparāts ar tiem 20 ķīniešu ģēnijiem uz borta, kuri tobrīd strādāja asv "fabrikā" un kapc akurāt tieši no tā momenta tas dažu ķīnas brendu pēkšņais izrāviens ir novērojams- to neviens ekonomists nezkāpēc izskaidrot neuzņemas.Tapc es labāk tās "patiesās" ziņas aizeju paskatīties kinoteātrī, to jau tev teicu ;p

viencexperc 19.oktobris 2018 17:06
0 0 Atbildēt

tajā pašā aliekspres var nopirkt Rietumu-Japānas brendu kopijas

Kur tad viņi rodas, ja ne tajā pašā rūpnīcā, kur oriģināls.

Esmu nopircis tādu akumulatoru fotoaparātam, ka pat hologrāfiskie uzlīms 1:1 sakrīt ar oriģinālu gan uz kastes, gan pašas baterejas. Bet maksā 30 procenti lētāk kā oriģināls. Pats varu atšķirt kurš īstais kurš kopija, jo īstajam krāsa ir nedaudz blāvāka.

usaexperc 19.oktobris 2018 17:48
0 0 Atbildēt

RTU tehniskās fizikas institūtā zēni spēj nodrukāt tikpat kvalitatīvas TA uzlīmes kā CSDD. Ko nu?

650 19.oktobris 2018 19:21
0 0 Atbildēt

Nu tas skaidrs, bet te runa ne ka kopijas bet ka tehnoloģijas uzrodas jaunas iepriekš nebijušas.Man reiz bija ka nesamierināmās idejiski tehniskās cīņas pašā karstumā saplīsa canon videokamerai displejs un ka es gana izbrīnīts ieraudzīju ka gan saplīsušais gan jaunatnākušais ekrāns ir sony ražoojuma, tobiš kas bija pats niknākais konkurents tolaik...

viencexperc 20.oktobris 2018 11:39
0 0 Atbildēt

samsungs un ābols arī ir nikni konkurenti. Pat tiesājās. Bet ābolam ir Samsung procesors.

650 20.oktobris 2018 13:37
0 0 Atbildēt

Nu par samsungu un ifphonu tas būtu mazāk aizskaroši lietotājam.Jo tomēr šis fakts ir vairāk vai mazāk neslēpts un publiski atzīts.Samsungs taisa vislabākos ekrānus dajebkam, ieskaitot šodien aktuālos led,vairs ne lcd.Ifonā tak ir zināms, ka tur iekšā esošais samsunga procesors un samsunga ekrāns cenā sastāda lielāko tā štrunta pašizmaksu daļu.Bet interesanti ,ka pats samsungs nav ķīnas uzņēmums.Tāpat ir aizdomīgi, ka ne viss ķīnā ir gludi un godīgi- ja pavērot ka gadiem ilgi 3/4 eksporta kravu masveidā tiek no turienes izsūtītas ar viltotiem invoisiem.Ar vairākkārt samazinātu vērtību, lai mazāks exporta nodoklis jāmaksā.

gaidu investīcijas 21.oktobris 2018 17:48
2 0 Atbildēt

Ak vai,man ir brīva zeme Latgalē,turēju to,lai varētu to usaexperc atvilināt un žurkām izbarot.Būtu es zinājis,mainītu prioritātes.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti