BMW grupa liek pamatus auto industrijas digitālajai revolūcijai - iAuto

BMW grupa liek pamatus auto industrijas digitālajai revolūcijai 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 26.novembris 2018 16:31

Jaunās savienoto automobiļu tehnoloģijas maina cilvēku un spēkratu savstarpējās attiecības - auto kļūst aizvien digitālāki, savienotāki un viedāki un tos var pielāgot individuālajām vajadzībām aizvien vairāk.

Vienlaikus automašīnām kļūstot sarežģītākām, to funkcijām jābūt viegli saprotamām lietotājiem, tā ikgadējā Lisabonas Web samitā sacīja BMW grupas Elektronikas vecākais viceprezidents Kristofs Grote.

Šo pieeju apliecina arī pēdējie BMW modeļi, kuros uzstādīta jaunākā BMW operētājsistēma 7.0. Tās pamatā ir pilnīgs fokuss uz autovadītāju, jo ekrāna un vadības funkcijas var pielāgot un izkārtot tieši tā, kā tas ir ērtāk viņam vai viņai. Vēl jo vairāk - lai atjaunotu programmatūru vairs nebūs jādodas uz servisu, bet tas būs izdarāms  attālināti.

“Latvijā mēs arī esam spēruši soli uz priekšu plašākā tehnoloģiju izmantošanā, turklāt arī domājot par katra lietotāja individuālajām vajadzībām. Proti, novembrī esam nākuši klājā ar bezmaksas “Inchcape BMW Latvija” mobilo lietotni mūsu klientiem, kas pieejama gan “Android”, gan “iOS” tālruņiem. Ar tās palīdzību BMW spēkratu īpašniekiem un “Inchcape Motors Latvia” BMW klientiem, kā arī jebkuram auto interesantam, būs iespēja piekļūt savam unikālajam BMW profilam jebkurā laikā un vietā,” informē “Inchacape Motors Latvia” BMW tirdzniecības vadītāja Kristīne Nesaule.

Lietotne lieti noderēs, lai apskatītu jaunu un lietotu BMW automašīnu pieejamību salonā, pieteiktu servisa vai auto mazgāšanas apmeklējumu, rezervētu testa braucienus, lasītu jaunākās BMW ziņas un jaunumus, kā arī saņemtu akciju piedāvājumus. Klientu ērtībai, jaunumi lietotnē būs pielāgoti atbilstoši katra īpašnieka spēkrata modelim.

“Esam pārliecināti, ka “Inchcape BMW Latvija” mobilā lietotne ir līdz šim mūsdienīgākā un ar visplašākajām iespējām radītā aplikācija starp Latvijas auto dīleriem,” stāsta Nesaule.

“Ikdienu būtiski atvieglos arī lietotnes funkcijas, kas ļauj pārskatīt ne tikai savas automašīnas riepu vai riteņu attēlus, bet arī to stāvokli. Papildu lietotājam ir iespēja digitāli piekļūt uzglabāšanas dokumentācijai” piebilst Nesaule.

Rūpējoties par klientu drošību, lietotne sniedz iespējas arī sazināties jebkurā diennakts stundā  ar BMW “Mobile Care 24h Roadside Assistance” ārkārtas atbalsta centru visā Eiropā.

Tāpat lietotnē ir iespēja arī apskatīt automašīnas ražošanas statusu, ja klients izvēlas savām vajadzībām atbilstošu automašīnas komplektāciju, nevis iegādājas automašīnu no ražotāja noliktavas.

Vēl viens solis, ko BMW grupa ir spērusi pretī plašākai tehnoloģiju izmantošanai automobiļu ražošanā, ir sadarbība ar tehnoloģiju uzņēmumu “Critical Software”, kopā izveidojot uzņēmumu “Critical TechWorks”. Šā kopuzņēmuma uzdevums ir rūpēties par attīstību transportlīdzekļu savienojamību ar IT mākoņu tehnoloģiskajiem risinājumiem, kā arī nodrošināt produktu digitalizāciju un transformāciju mobilajās tehnoloģijās.  Vienlaikus jaunā uzņēmuma mērķis ir piesaistīt nozares TOP talantus.

Visi šie soļi kopā veido BMW nākotnes vīziju par modernu auto – elegants eksterjers un interjers, modernas tehnoloģijas drošībai, funkcionalitātei un izklaidei, lai sniegtu komfortu autovadītājam un pasažierim.

“Inchcape BMW Latvija” bezmaksas aplikācijas pieejama “App Store” un “Google Play” veikalos.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 26.novembris 2018 16:55
6 6 Atbildēt

Bet ko darīt galvenajai BMW klientu masai, kuriem nav ne androīds, ne ābols?

ro 26.novembris 2018 17:11
2 3 Atbildēt

Nu es zinu,ka piedzimu pagājušā gadsimtā un drošvien tāpēc daļu no" uzlabojumiem "autobūvju industrijā tāteikt neatzīstu..bet šis raksts apliecina tikai to,ka tā digitālā revolūcija ir sū^%%#...tiešām nesaprotu praktiskumu un lietderību kāpēc auto būtu jāpārveido par telefoniem/datoriem...cik tās greznās un nevajadzīgās fignjas tiem auto strādās?Un mani joprojām piedur kā daži te auto recenzijas rakstot uzsver cik laba multimēdija auto un tā..nu kautkāds nonsenss...un nē es nebraukājos apkārt tikai ar veciem auto..tas tā,ja kāds nu iedomājas,ka es svaigu auto nemāku ....

as 27.novembris 2018 14:25
1 0 Atbildēt

Aprakstīts skaisti, realitātē ieguvumu kā klients pagaidām neredzu. Kārtējais app uz telefona, kas novilkts un piereģistrēts intereses pēc, kas netiks izmantots. Es tiešām ceru, ka kļūdos un spēšu atrast pielietojumu un BMW atradīs idejas, lai šajā app radītu pievilcīgu saturu.

Līdz šim izmantoju User handbook app un Connected app. Connected drive app 70% gadījumu rāda atrašanās vietu, kur no vada atvienoju savu telefonu. Biju cerējis, ka rādīs, kur pēc auto SIM kartes izmantotā GPS varu atrast savu auto, jo telefonu es varu arī vispār negribēt vienot pie auto, jo sevišķi ar neērto USB vadu, bet nekā.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti