BMW grupa liek pamatus auto industrijas digitālajai revolūcijai 3

Foto: Publicitātes attēls

Inchcape | 26.novembris 2018 16:31

Jaunās savienoto automobiļu tehnoloģijas maina cilvēku un spēkratu savstarpējās attiecības - auto kļūst aizvien digitālāki, savienotāki un viedāki un tos var pielāgot individuālajām vajadzībām aizvien vairāk.

Vienlaikus automašīnām kļūstot sarežģītākām, to funkcijām jābūt viegli saprotamām lietotājiem, tā ikgadējā Lisabonas Web samitā sacīja BMW grupas Elektronikas vecākais viceprezidents Kristofs Grote.

Šo pieeju apliecina arī pēdējie BMW modeļi, kuros uzstādīta jaunākā BMW operētājsistēma 7.0. Tās pamatā ir pilnīgs fokuss uz autovadītāju, jo ekrāna un vadības funkcijas var pielāgot un izkārtot tieši tā, kā tas ir ērtāk viņam vai viņai. Vēl jo vairāk - lai atjaunotu programmatūru vairs nebūs jādodas uz servisu, bet tas būs izdarāms  attālināti.

“Latvijā mēs arī esam spēruši soli uz priekšu plašākā tehnoloģiju izmantošanā, turklāt arī domājot par katra lietotāja individuālajām vajadzībām. Proti, novembrī esam nākuši klājā ar bezmaksas “Inchcape BMW Latvija” mobilo lietotni mūsu klientiem, kas pieejama gan “Android”, gan “iOS” tālruņiem. Ar tās palīdzību BMW spēkratu īpašniekiem un “Inchcape Motors Latvia” BMW klientiem, kā arī jebkuram auto interesantam, būs iespēja piekļūt savam unikālajam BMW profilam jebkurā laikā un vietā,” informē “Inchacape Motors Latvia” BMW tirdzniecības vadītāja Kristīne Nesaule.

Lietotne lieti noderēs, lai apskatītu jaunu un lietotu BMW automašīnu pieejamību salonā, pieteiktu servisa vai auto mazgāšanas apmeklējumu, rezervētu testa braucienus, lasītu jaunākās BMW ziņas un jaunumus, kā arī saņemtu akciju piedāvājumus. Klientu ērtībai, jaunumi lietotnē būs pielāgoti atbilstoši katra īpašnieka spēkrata modelim.

“Esam pārliecināti, ka “Inchcape BMW Latvija” mobilā lietotne ir līdz šim mūsdienīgākā un ar visplašākajām iespējām radītā aplikācija starp Latvijas auto dīleriem,” stāsta Nesaule.

“Ikdienu būtiski atvieglos arī lietotnes funkcijas, kas ļauj pārskatīt ne tikai savas automašīnas riepu vai riteņu attēlus, bet arī to stāvokli. Papildu lietotājam ir iespēja digitāli piekļūt uzglabāšanas dokumentācijai” piebilst Nesaule.

Rūpējoties par klientu drošību, lietotne sniedz iespējas arī sazināties jebkurā diennakts stundā  ar BMW “Mobile Care 24h Roadside Assistance” ārkārtas atbalsta centru visā Eiropā.

Tāpat lietotnē ir iespēja arī apskatīt automašīnas ražošanas statusu, ja klients izvēlas savām vajadzībām atbilstošu automašīnas komplektāciju, nevis iegādājas automašīnu no ražotāja noliktavas.

Vēl viens solis, ko BMW grupa ir spērusi pretī plašākai tehnoloģiju izmantošanai automobiļu ražošanā, ir sadarbība ar tehnoloģiju uzņēmumu “Critical Software”, kopā izveidojot uzņēmumu “Critical TechWorks”. Šā kopuzņēmuma uzdevums ir rūpēties par attīstību transportlīdzekļu savienojamību ar IT mākoņu tehnoloģiskajiem risinājumiem, kā arī nodrošināt produktu digitalizāciju un transformāciju mobilajās tehnoloģijās.  Vienlaikus jaunā uzņēmuma mērķis ir piesaistīt nozares TOP talantus.

Visi šie soļi kopā veido BMW nākotnes vīziju par modernu auto – elegants eksterjers un interjers, modernas tehnoloģijas drošībai, funkcionalitātei un izklaidei, lai sniegtu komfortu autovadītājam un pasažierim.

“Inchcape BMW Latvija” bezmaksas aplikācijas pieejama “App Store” un “Google Play” veikalos.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 26.novembris 2018 16:55
6 6 Atbildēt

Bet ko darīt galvenajai BMW klientu masai, kuriem nav ne androīds, ne ābols?

ro 26.novembris 2018 17:11
2 3 Atbildēt

Nu es zinu,ka piedzimu pagājušā gadsimtā un drošvien tāpēc daļu no" uzlabojumiem "autobūvju industrijā tāteikt neatzīstu..bet šis raksts apliecina tikai to,ka tā digitālā revolūcija ir sū^%%#...tiešām nesaprotu praktiskumu un lietderību kāpēc auto būtu jāpārveido par telefoniem/datoriem...cik tās greznās un nevajadzīgās fignjas tiem auto strādās?Un mani joprojām piedur kā daži te auto recenzijas rakstot uzsver cik laba multimēdija auto un tā..nu kautkāds nonsenss...un nē es nebraukājos apkārt tikai ar veciem auto..tas tā,ja kāds nu iedomājas,ka es svaigu auto nemāku ....

as 27.novembris 2018 14:25
1 0 Atbildēt

Aprakstīts skaisti, realitātē ieguvumu kā klients pagaidām neredzu. Kārtējais app uz telefona, kas novilkts un piereģistrēts intereses pēc, kas netiks izmantots. Es tiešām ceru, ka kļūdos un spēšu atrast pielietojumu un BMW atradīs idejas, lai šajā app radītu pievilcīgu saturu.

Līdz šim izmantoju User handbook app un Connected app. Connected drive app 70% gadījumu rāda atrašanās vietu, kur no vada atvienoju savu telefonu. Biju cerējis, ka rādīs, kur pēc auto SIM kartes izmantotā GPS varu atrast savu auto, jo telefonu es varu arī vispār negribēt vienot pie auto, jo sevišķi ar neērto USB vadu, bet nekā.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 4

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 

No 20 000 eiro - jaunais Volkswagen e-up! sola 260 km par pieejamu cenu (+ FOTO)

Ar jauno e-up! modeli Volkswagen padara elektrisko mobilitāti pieejamu ikvienam. Pamata cena būs zemāka nekā iepriekšējam modelim – Baltijas valstīs e-up! sākumcena būs zem 20 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO) 14

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

No 41 590 eiro – Škoda Superb ar Plug-in tehnoloģiju (+ FOTO) 4

Škoda sāk piedāvāt savu pirmo pie mājas elektrotīkla uzlādējamo modeli. Tas ir Superb iV, kas būs pieejams liftbeka un universāla versijās un ar elektrību spēs nobraukt 56 km. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti