Škoda iepazīstina ar jauno hečbeku Scala (+ FOTO) 18

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 7.decembris 2018 10:06

Speciālā pasākumā Telavivā čehu kompānija Škoda prezentējusi jauno hečbeku Scala, kas ražotāja modeļu piedāvājumā nomaina liftbeku Rapid Spaceback.

Pēc gabarītiem Škoda Scala pārspēj ne tikai jau pieminēto Spaceback, bet arī Volkswagen Golf 7. Scala garums ir 4362 mm (par 107 mm vairāk nekā Golf), bet riteņu bāze sasniedz 2649 mm (par 12 mm vairāk). Arī bagāžas nodalījums ir lielāks nekā Golf un Spaceback – tā tilpums 467/1410 litri.

Lai gan pēc izmēriem Scala atbilst Golf klasei, tā pamatā ir MQB-A0 platforma, ko izmanto, piemēram, Volkswagen Polo. Tas ir vienkāršāks risinājums nekā modernākā MQB arhitektūra (VW Golf, Seat Leon, Audi A3 u.c.), tādēļ konstrukcijā būs tikai pusatkarīgā piekare aizmugurē, bet piedziņa – tikai uz priekšējiem riteņiem.

Scala pieejams ciparu mērinstrumentu panelis ar 10,25 collu ekrānu, kas pēc ražotāja apgalvojuma ir lielākais, kāds šobrīd pieejams kompaktklases modeļiem. Hečbeks komplektēts ar jaunāko multimediju sistēmu, kurai ir 9,2 collu ekrāns un visi atjauninājumi automātiski lejupielādējas no tīmekļa (Škoda modeļiem pirmoreiz).

Dažas automobiļa funkcijas varēs pārvaldīt ar viedtālruņa lietotnes palīdzību, bet iebūvētais eSIM mikročips ļauj piekļūt ātras darbības internetam ar LTE tīklu atbalstu.

Scala motoru piedāvājumā pieci agregāti. Bāzes versijai tiks iebūvēts trīscilindru 95 Zs vienlitra benzīna motors, kas strādās tandēmā ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu, vēl viens benzīna agregāts ar šādu darba tilpumu attīstīs 115 Zs, bet gammas virsotnē būs 1,5 litru četrcilindru turbo motors ar 150 Zs.

Dīzeļdzinējus pārstāvēs 1,6 litru 115 Zs (250 Nm) agregāts. Visi Scala motori, izņemot bāzes agregātu, var darboties kombinācijā ar sešpakāpju mehānisko vai septiņu pakāpju robotizēto transmisiju.

Kā alternatīva uzskaitītajiem motoriem tiek piedāvāts 1,0 litru G-TEC agregāts, kas var izmantot dabasgāzi un benzīnu. Šis motors komplektēts ar sešpakāpju mehānisko pārnesumkārbu.

Pieejamo ekstru skaitā diožu lukturi priekšā un aizmugurē, piekare ar regulējamiem amortizatoriem, adaptīvā kruīzkontrole, kas darbojas līdz 210 km/h.

Jauno modeļi ražos Mlada Boļeslavā un tirgū tas nonāks 2019.gada otrajā pusē.

 
18 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
felix65 7.decembris 2018 14:37
4 0 Atbildēt

Varēji jau parakņāties internetā, lai neuzstātos par muļķi. Laiftbeks ir hečbeks ar pagarinātu aizmuguri. Tipisks piemērs- Octavia. Šī varētu būt mana nākošā mašīna, ja ne tizlā VW turbomotoru izvēle. Jau reiz teicu, ka vinnēs tie, kuru gammā būs palikuši atmosfēriskie dzinēji, kad ļautiņi būs sapratuši, kāda bjaka ir turbomotori.

viencexperc 7.decembris 2018 10:55
3 3 Atbildēt

tie nosaukumi - hečbeks, krosovers, suv, universālis vai kupeja dodas atkarībā no tā, kādu segmentu auto plāno ieņemt. Ar ko konkurēt.

Piemram kupeju nosauc par krosoveri, ja grib izkonkurēt īsto krosoveri. Tad var parādīt - ka lūk ātrāks, ekonomiskāks...

GB12 7.decembris 2018 17:34
2 0 Atbildēt

Varu tevi iepriecināt - drīzumā tādu nebūs neviena ražotāja piedāvājumā.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen T-Roc tagad ar 190 Zs dīzeļdzinēju un jaunām aprīkojuma iespējām (+ FOTO)

Volkswagen papildina kompaktā krosovera T-Roc motoru izvēli ar jaunu dīzeļdzinēju, kā arī Black Style un Beat aprīkojuma paketēm. Lasīt vairāk

 

Veiksmīga izvairīšanās (+ VIDEO) 13

Vieglās automašīnas vadītājs veiksmīgi izvairās no autobusa, kas gandrīz uzgāžas tam virsū. Lasīt vairāk

 

Honda modernizējusi krosoveru CR-V (+ FOTO) 6

Honda modernizējusi krosovera CR-V versiju Ziemeļamerikas tirgum. Galvenais jaunums – hibrīdmodelis tagad arī šim reģionam. Lasīt vairāk

 

Eksperti: Latvija nedrīkst pārvērsties par “netīra” transporta un “šrotu zemi” 27

Latvijas uzņēmējiem un iesaistītajām valsts institūcijām ir jāīsteno nopietnu pasākumu komplekss, lai pēc dažiem gadiem izvairītos no draudošajām sankcijām par klimata mērķu nesasniegšanu transporta jomā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti