Auto jaunumiem veltītajos izdevumos parādījušies pirmie attēli ar jaunās, astotās paaudzes Golf, kas pilnīgi bez maskas nobildēts pie kāda no ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Vācijā.
Attēlus ievietojis Instagram lietotājs johannes.vag, kam pirmajam izdevies jauno golfiņu pieķert bez maskējošajām uzlīmēm vai citiem kamuflāžas pārveidojumiem, ko ražotāji izmanto, lai savus jaunumus pasargātu no ziņkārīgo acīm un neatklātu to izskatu pirms laika.
Eksperti atzīmē, ka jaunā Golf izskats lielos vilcienos nav mainījies, tādēļ, lai atšķirtu to no aktuālā modeļa, jāieskatās vērīgāk, piemēram, vēršot uzmanību uz priekšējiem lukturiem, kas kļuvuši šaurāki un līdzinās kompaktajam krosoveram T-Roc. Arī aizmugures lukturi veido kaut ko līdzīgu pašreizējā Golf un T-Roc optikai, tiesa – ar jaunu LED diožu zīmējumu.
Vācu mediji raksta, ka jaunā Golf projektā ieguldīti 1,8 miljardi eiro, tādēļ nav šaubu, ka pircējs sagaidīs visu jaunāko, progresīvāko un modernāko, ko ražotāji paredzējuši kompaktās klases segmentam.
Jau tagad var teikt, ka ikviens Golf 8 automobilis tiks komplektēts ar ciparu mērinstrumentu paneli, atkarībā no versijas būs pieejams Head-up projekcijas ekrāns (gandrīz visa vējstikla augstumā šofera pusē), vienkāršota balss vadība, kuras uzrunāšanai vairs nevajadzēs tradicionālo saukli “Hey VW”, bet pietiks ar, piemēram, “esmu noguris”, lai sistēma piedāvātu tuvāko viesnīcu un nospraustu uz turieni navigācijas maršrutu.
Par motoriem
Saskaņā ar vācu Autobild.de informāciju, par bāzes motoru kļūs vienlitrīgs trīscilindru benzīna dzinējs ar 95 Zs (otra šī agregāta versija attīstīs 116 Zs), savukārt 1,4 litru motoru nomainīs jauns agregāts ar 130 un 150 Zs. Divlitru benzīna motors attīstīs 197 Zs un būs pieejams ne tikai GTI modelim. TDI dīzeļdzinējam būs divu litru tilpums un četras versijas ar 136-204 Zs jaudu. Izstrādāta jauna 48 voltu Mildhybrid iekārta, kas šai modifikācijai ļaušot ietaupīt līdz pat 0,3 litriem uz 100 km. Būs arī dabas gāzes versija, ko varēs uzpildīt ar sintētisko gāzi un ar pilnībā uzpildītu tvertni veikt aptuveni 700 km.
Golf 8 dīzeļdzinēji būs apgādāti ar 12V starterģeneratoru, kas palīdzēs samazināt CO2 izmešus par aptuveni 10 procentiem. Volkswagen norādījis, ka bāzes versijas dīzeļdzinējs patērēs vidēji 4,0 litrus uz 100 km (Golf 7 – 4,1 litrs).
Elektrificētas tiks arī abas sportiskās versijas - GTI un R. GTI modelis attīstīs 250 Zs, GTI Performance - 300 Zs, bet R modelim tiek izstrādāts pilnīgi jauns trīslitru Biturbo VR6, kas attīstīs 400 Zs.
Golf 8 modeļu saime vairs nebūs tik plaša, kā līdz šim, kas ietvēra hečbeka, sedana, universāla, kabrioleta un sportiskos variantus. Jaunajā paaudzē Sportvan un Touran modeļi tiks apvienoti, bet kabriolets no piedāvājuma svītrots, savukārt elektriskā e-Golf vietā tiks piedāvāts jaunizveidotās I.D. saimes produkts Neo (no 2019.gada). Droši zināms, ka paliks universāls (no 2020.gada), tostarp Alltrack visādceļu versijā.
Volkswagen Golf pašreizējā paaudze (Golf 7) ir apritē kopš 2012.gada.
Volkswagen Golf 8 ražošana sāksies šogad un dīleru centros to var gaidīt gada otrajā pusē.
Papildus varēsi dzirdēt arī nemotoru elsotāja un centujākļa vwfana sajūsmas brēcienu par vienlitrīgo trīscilindru dīzeļdzinēju...