Pirmie attēli ar jauno Volkswagen Golf (+ FOTO) 19

 

VW GOLF 8 Foto: Ekrānšāviņš no Instagram.com

iAuto | 21.janvāris 2019 16:04

Auto jaunumiem veltītajos izdevumos parādījušies pirmie attēli ar jaunās, astotās paaudzes Golf, kas pilnīgi bez maskas nobildēts pie kāda no ātrās ēdināšanas uzņēmumiem Vācijā.

Attēlus ievietojis Instagram lietotājs johannes.vag, kam pirmajam izdevies jauno golfiņu pieķert bez maskējošajām uzlīmēm vai citiem kamuflāžas pārveidojumiem, ko ražotāji izmanto, lai savus jaunumus pasargātu no ziņkārīgo acīm un neatklātu to izskatu pirms laika.

Eksperti atzīmē, ka jaunā Golf izskats lielos vilcienos nav mainījies, tādēļ, lai atšķirtu to no aktuālā modeļa, jāieskatās vērīgāk, piemēram, vēršot uzmanību uz priekšējiem lukturiem, kas kļuvuši šaurāki un līdzinās kompaktajam krosoveram T-Roc. Arī aizmugures lukturi veido kaut ko līdzīgu pašreizējā Golf un T-Roc optikai, tiesa – ar jaunu LED diožu zīmējumu.

Vācu mediji raksta, ka jaunā Golf projektā ieguldīti 1,8 miljardi eiro, tādēļ nav šaubu, ka pircējs sagaidīs visu jaunāko, progresīvāko un modernāko, ko ražotāji paredzējuši kompaktās klases segmentam.

Jau tagad var teikt, ka ikviens Golf 8 automobilis tiks komplektēts ar ciparu mērinstrumentu paneli, atkarībā no versijas būs pieejams Head-up projekcijas ekrāns (gandrīz visa vējstikla augstumā šofera pusē), vienkāršota balss vadība, kuras uzrunāšanai vairs nevajadzēs tradicionālo saukli “Hey VW”, bet pietiks ar, piemēram, “esmu noguris”, lai sistēma piedāvātu tuvāko viesnīcu un nospraustu uz turieni navigācijas maršrutu.  

Par motoriem

Saskaņā ar vācu Autobild.de informāciju, par bāzes motoru kļūs vienlitrīgs trīscilindru benzīna dzinējs ar 95 Zs (otra šī agregāta versija attīstīs 116 Zs), savukārt 1,4 litru motoru nomainīs jauns agregāts ar 130 un 150 Zs. Divlitru benzīna motors attīstīs 197 Zs un būs pieejams ne tikai GTI modelim. TDI dīzeļdzinējam būs divu litru tilpums un četras versijas ar 136-204 Zs jaudu. Izstrādāta jauna 48 voltu Mildhybrid iekārta, kas šai modifikācijai ļaušot ietaupīt līdz pat 0,3 litriem uz 100 km. Būs arī dabas gāzes versija, ko varēs uzpildīt ar sintētisko gāzi un ar pilnībā uzpildītu tvertni veikt aptuveni 700 km.   

Golf 8 dīzeļdzinēji būs apgādāti ar 12V starterģeneratoru, kas palīdzēs samazināt CO2 izmešus par aptuveni 10 procentiem. Volkswagen norādījis, ka bāzes versijas dīzeļdzinējs patērēs vidēji 4,0 litrus uz 100 km (Golf 7 – 4,1 litrs).

Elektrificētas tiks arī abas sportiskās versijas - GTI un R. GTI modelis attīstīs 250 Zs, GTI Performance - 300 Zs, bet R modelim tiek izstrādāts pilnīgi jauns trīslitru Biturbo VR6, kas attīstīs 400 Zs.

Golf 8 modeļu saime vairs nebūs tik plaša, kā līdz šim, kas ietvēra hečbeka, sedana, universāla, kabrioleta un sportiskos variantus. Jaunajā paaudzē Sportvan un Touran modeļi tiks apvienoti, bet kabriolets no piedāvājuma svītrots, savukārt elektriskā e-Golf vietā tiks piedāvāts jaunizveidotās I.D. saimes produkts Neo (no 2019.gada). Droši zināms, ka paliks universāls (no 2020.gada), tostarp Alltrack visādceļu versijā. 

Volkswagen Golf pašreizējā paaudze (Golf 7) ir apritē kopš 2012.gada.

Volkswagen Golf 8 ražošana sāksies šogad un dīleru centros to var gaidīt gada otrajā pusē.

VW GOLF 7 Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
DALJNOBOJS 21.janvāris 2019 17:49
8 1 Atbildēt

Gribu dzirdēt Viencexperta viedokli par šo VAG!

wes 21.janvāris 2019 20:26
11 1 Atbildēt

Papildus varēsi dzirdēt arī nemotoru elsotāja un centujākļa vwfana sajūsmas brēcienu par vienlitrīgo trīscilindru dīzeļdzinēju...

Ladzka 21.janvāris 2019 23:34
0 0 Atbildēt

Es jau vinu redzeju gadu atpakalj. Pat vina saliksanas procesu divu nedelu garuma....

Laaciz 22.janvāris 2019 8:00
0 0 Atbildēt

1.0 trīscilindru traktormotors... Jopcik tas kratīsies drošvien labi. Mans 1.0 EcoBoost vibrē jūtami vairāk kā 4 cilindru motori, bet ne tā, lai tas būtu traucējoši.

Bet nu priekša manā skatījumā neglīta. Izskatās, ka gribas būt niknam, bet tajā pat laikā viņam ir depresija. Nu vismaz man tāds iespaids radās.

GTD2 22.janvāris 2019 9:11
2 0 Atbildēt

nav jau tik traki būs pieejami arī 2 litru dzinēji gan bendzīniekam gan dīzelim, protams kapieku iši droši vien izvēlēsies mazos dzinējus.par degvielas patēriņu gan vissticamāk,ka samūldējuši , jo ja salīdzina ar 7 golpu, nu netērē viņš 4.1 litru, vismaz vienu litru droši varpielikt pie patēriņa klāt. par pērējo šaubu nav gan jau būs pardomāts kvalitatīvs labi vadāms tautas auto, kasdiemžēl nav domāts mūsu tautas bet vācu tautas kabatai.

Laaciz 22.janvāris 2019 9:56
1 0 Atbildēt

Tas, ka nebūs 4.0L tas i' skaidrs. Man ar papīros laikam bija 5.7L pilsētā reāli ~6.6L. Tā kā litru vienmēr var droši mest klāt. Bet priecē fakts, ka ir pieejamas 2.0L spēkstacijas ne tikai GTI izpildījumā. Manuprāt, katram hečbekam vajag kādu top dzinēju, kas robežojas ar sportisko versiju.

viencexperc 22.janvāris 2019 8:48
3 8 Atbildēt

Tikai muļķa žurnaļuģi uzķeras uz kā tik lēta. Kā tādas ielenes.

"noķerts", Kā noķerts? Nolikts, speciāli nofotografēts un publicēts.

Ja man neticat, tad paskatieties uz to "lietotāju" - publicētāju - johannes.vag ( .VAG - Volkswagen AG ).

Bet kamēr būs muļķi, mārketinga uzņēmumi varēs haltūrēt un kāst naudu, neko nedarot.

AnsisR 22.janvāris 2019 9:12
1 4 Atbildēt

Izskatās tāds pats kā tie ko var ss.lv nopirkt!

Manuprāt 22.janvāris 2019 9:55
0 4 Atbildēt

Golf 6,7 un 8 gandrīz vienādi pēc skata. Lai gan - jaunais tomēr bišku sportiskāks - aizmugure un jumta līnija ok, priekša - mazliet samocīta (varbūt slikta bilde)

eidis 22.janvāris 2019 12:39
1 6 Atbildēt

vai tomēr pašsuģestija?

VAG auto paaudzes gandrīz nemaz neatšķiras un tā tas ir un es nesaprotu kā tas var patikt. Šis nav izņēmums - toč tāds pats kā iepriekšējais 822 Golpa modelis. Garlaicīgs un neaizraujošs.

GTD2 22.janvāris 2019 13:27
7 0 Atbildēt

golps arii nekad nav poziocioneets ka kaut kads kulta autotas ir tautas vāģis, kuru uzdevums ir vairāk praktisks, tapēc nekādu revolucionāru dizainu arī šim modelim nebūs un arī nevajag, tur vairaak viss ir no praktiskaas puses un viss ļoti pārdomāts

msh 22.janvāris 2019 17:37
6 0 Atbildēt

Nu labāk ka izskats ir garlaicīgs un neizraujošs bet pati mašīna pretēja, nekā otrādi. Bet zinot ar ko tu brauc - tev vajag lai ir tas "otrādi"

Kanibaals 22.janvāris 2019 19:46
3 2 Atbildēt

Nu nez, kam braukt ar tādu mašīnu kuru atstājot stāvvieta negribas pat atskatīties. Visi tie VW, Audi un BMW ir pa paaudzēm tikpat kā vienādi, nav pat iespējams atšķirt, gluži kā ķīniešus.

interesanti 22.janvāris 2019 21:55
7 0 Atbildēt

uz kurām tad atskatās un kuras nav vienādas savās paaudzēs? nosauc dažus piemērus

s 22.janvāris 2019 22:29
6 0 Atbildēt

Nu tad lutausi ievieto šeit foto ar savu auto!

Vēlos aplūkot Tavu lolojumu.

*irs Tu vienā *iršanā šeit, vai varbūt esi čigāns kuram ačis otrādāk apmetās tiklīdz ierauga kaut, ko spīdīgu?

Kanibaals 23.janvāris 2019 8:31
1 0 Atbildēt

Domāts bija starp paaudzēm vienādi. Nomaina lampas un nosauc par jauno modeli.

GTD2 23.janvāris 2019 10:49
6 1 Atbildēt

domāju,ka dizainerisevi ir ismēluši , tas attiecās praktiski uz visiem ražotājiiem jo grūti kaut ko revolucionāri sakarīgu izdomāt, ir vai nu galīgi kreizi ko neapstiprina un nenonāk ražošanā ,bet nonāk ugrade iepriek''sejam modelim , diemžēl tas attiecās arī uz arhitektūru, kino , m'ūziku, u.t.t. ,daudz kur esam sevi izsmēluši

viencexperc 23.janvāris 2019 21:42
0 0 Atbildēt

Bet ASV autobūvē?

Lieta ir naudā. Lētāk kaut ko pamainīt un tirgot veco modeli. Duraki taču pirks.

Tāpēc VAG peldās naudā, bet ASV autobūvi atbalsta valsts.

Kanibaals 22.janvāris 2019 10:12
0 3 Atbildēt

Iesūdzēs tiesā par autortiesību pārkāpumu, nebija vēl domāts publicēt. Bet reāli tas ir kārtējais PR tipa, "nejauši" nobildēts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

200 000 eiro: Mercedes parāda elektrisko G-klasi (+ FOTO)

Mercedes – Benz pastāsta par G-580 EQ, elektrisko apvidnieku, kas iepazīšanās versijā Edition One maksās aptuveni 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 15

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 2

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 3

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti