275 Zs - pilnīgi jaunais Hyundai i30 Fastback N papildina sportisko kupeju izvēli 1

Foto: Publicitātes attēls

Hyundai | 28.janvāris 2019 11:36

Pilnīgi jaunais i30 Fastback N ir pirmā sportiskā C segmenta piecdurvju kupeja, kas apvieno izsmalcinātu un elegantu dizainu ar braukšanas prieku, ko garantēti sniedz N versija

Hyundai dinamisko N modeļu klāstam pievienojas pilnīgi jaunais Hyundai i30 Fastback, kas ir otrais Eiropas tirgū pieejamais augstas veiktspējas modelis. i30 Fastback N ir pirmā sportiskā piecdurvju kupeja C segmentā un savā klasē unikāls modelis. i30 Fastback N apvieno i30 Fastback izsmalcināto un eleganto dizainu ar piecdurvju i30 N aizraujošajām braukšanas īpašībām. Jaunais modelis ir gatavs turpināt 2017. gada beigās klajā laistā i30 N piecdurvju modeļa panākumus. Pa šo laiku i30 N pārdošanas rezultāti ir pārspējuši sākotnējās cerības: līdz 2018. gada beigām Eiropā tika pasūtīti vairāk nekā 9000 i30 N piecdurvju modeļu.

"Ejot piecdurvju i30 N triumfa pēdās, pilnīgi jaunais i30 Fastback N paver jaunu lappusi šajā veiksmes stāstā. Pirmā sportiskā piecdurvju kupeja kompaktajā segmentā, kas turklāt ir sagatavota sacīkšu trasei, ir kaut kas tirgū līdz šim nebijis," saka Andreass-Kristofs Hofmans (Andreas-Christoph Hofmann), Hyundai Motor Europe mārketinga un produktu viceprezidents. "18 mēnešos N versijai ir bijusi ļoti pozitīva pieredze, un otrais modelis Eiropas N klāstā ļaus vēl plašākam klientu lokam izbaudīt unikālo sajūtu, ko piedāvā N."

Izskatīgs un izveicīgs pagriezienos
i30 Fastback N izstrādes procesā svarīgākie elementi bija izturība un veiktspēja trasē. Tāpēc, dodoties ar i30 Fastback N sacīkšu trasē, vadītājs var paļauties uz automobiļa veiktspēju. Ilgstošu bremžu efektivitāti nodrošina papildu dzesēšana caur gaisa atverēm priekšējā buferī. Starta kontrole, kuras maksimālos apgriezienus var iestatīt robežās no 3600 līdz 4900, palīdz pēc iespējas efektīvāk uzsākt kustību, kontrolējot dzinēja griezes momentu. Fastback N virsbūves stingrību paaugstina izvēles aprīkojumā pieejamais aizmugures šķērsstabilizators aiz aizmugures sēdekļiem, kā arī papildu metinājuma vietas virsbūves konstrukcijā.

N logotips simbolizē asu līkumu sēriju - visnopietnāko pārbaudījumu jebkurā trasē, un tieši tādās vietās i30 Fastback N sniedz maksimālu saķeri, precizitāti un izjūtas. Hyundai elegantā un sportiskā piecdurvju kupeja dievina pagriezienus. Jaudīgais 2,0 litru dzinējs ar turbokompresoru attīsta 275 ZS jaudu un 378 Nm griezes momentu (ar turbīnas spiediena paaugstināšanas funkciju). Automobiļa lielisko vadāmību pagriezienos nodrošina N Corner Carving diferenciālis. Tas paaugstina maksimālo ātrumu, ar kādu iespējams izbraukt pagriezienus, un pozitīvās emocijas no stūres pagriešanas līdz paātrinājumam izejā no līkuma. Elektroniski kontrolētā piekare (ECS) vēl vairāk noslīpē veiktspēju atbilstoši pagrieziena, paātrinājuma un bremzēšanas apstākļiem. Apvienojumā ar stingro virsbūvi tā paaugstina pagriezienu izbraukšanas ātrumu trasē.

Neatņemama daļa no N modeļiem ir N Grin Control sistēma ar pieciem braukšanas režīmiem: eko, parasto, sporta, N un pielāgoto N. Tos var izvēlēties ar divām īpaši paredzētām pogām uz stūres. Atšķirīgie režīmi maina automobiļa parametrus, regulējot dzinēja veiktspēju, amortizatorus, elektronisko stabilitātes kontroli (ESC), N Corner Carving diferenciāli, skaņu, stūres darbību un apgriezienu pieskaņošanu. Papildus tam, pārslēdzoties no augstāka pārnesuma uz zemāku, vadītājs var paaugstināt dzinēja apgriezienus ar apgriezienu pieskaņošanas pogu uz stūres.

Piedāvājot jaunajam i30 Fastback N visjaunākās aktīvās drošības funkcijas, Hyundai Motor padara pieejamas visas tādas pašas tehnoloģijas kā pārējai i30 modeļu saimei.

Radīts, lai liktu sirdij sisties straujāk
Pilnīgi jaunais i30 Fastback N ir izstrādāts saskaņā ar principu "forma seko funkcijai". Dizaineri cieši sadarbojās ar aerodinamikas speciālistiem, lai atrastu ideālo līdzsvaru starp automobiļa piespiedējspēku, gaisa pretestību un aerodinamiku un radītu visoptimālāko braukšanas pieredzi. Sportiskā piecdurvju kupeja ir gara un slaida, ar izteiksmīgu siluetu un sportisku stāju. Tā rezultātā pilnīgi jaunais i30 Fastback N nodrošina vēl labāku airodinamiku.Tas ir par 120 mm garāks par piecdurvju i30 N, un tā jumts ir par 21 mm zemāks. Tā plūdlīniju formas efektivitāti apliecina 0,297 Cd aerodinamiskās pretestības koeficients salīdzinājumā ar piecdurvju i30 N 0,320 Cd.

Aizraujošs no ārpuses
i30 Fastback N apvieno unikālus augstas veiktspējas dizaina elementus ar i30 Fastback izsmalcināto stilu, pievilcīgo priekšpusi un ūdens lāses formas virsbūvi. Oriģināli elementi, kas izceļ N ārieni, ir unikālais priekšējais buferis ar lielākām gaisa ieplūdes atverēm un sarkanu akcenta līniju. Izteiksmīgais kaskādes tipa priekšējais režģis, uz kura atrodas N emblēma, atspoguļo i30 modeļu saimes identitāti un modeļa saknes. i30 Fastback N ir melni priekšējo lukturu ietvari.

Aizmugurē dinamisko izskatu uzsver jaunais spoileris un agresīvais buferis. Papildus tam spīdīgi melnais aizmugures spoileris izceļ aizmugures daļu un rada vizuālu priekšstatu par piespiedējspēku. Līdz ar to elegantā forma seko funkcijai, uzlabojot aerodinamikas īpašības un sniedzot visoptimālāko braukšanas pieredzi. Aizmugures bufera apakšā ir gara akcenta līnija. Automobiļa sportisko tēlu noslēdz unikāls trīsstūra formas miglas lukturis, kas integrēts starp abiem izpūtējiem. No sāniem automobiļa raksturu izceļ īpaši N modelim paredzēti 18 un 19 collu vieglmetāla diski, sarkani bremžu suporti ar N logotipu, melni sānu sliekšņi pazeminātajai virsbūvei un spīdīgi melni sānu spoguļu korpusi.

Iekšpusē: elegance, kur vien skatiens sniedz
Augstas kvalitātes materiāli un tumša metāla detaļas izceļ i30 Fastback N eleganto raksturu un tā piederību motoru sporta jomai. i30 Fastback N ir unikāla dizaina sporta sēdekļi ar N logotipu, sarkanām šuvēm un izstiepjamu sēdekļa pamatni. Sēdekļu apdarei ir pieejams izsmalcināts vientoņa melns audums vai zamša un ādas kombinācija.

Sarkanās šuves pilnīgi jaunā i30 Fastback N salonā padara to atšķirīgu no visiem pārējiem N modeļiem. Uzmanības centrā ir ekskluzīvā N sporta stūre, kas ļauj vadītājam optimāli kontrolēt visus braukšanas un veiktspējas parametrus. Raksturīgā N poga ar rūtotā karoga ikonu labajā pusē ļauj uzreiz piekļūt N režīmam. Tieši virs tās atrodas apgriezienu pieskaņošanas poga, kas palīdz kontrolēt dzinēja darbību. Visi braukšanas un veiktspējas iestatījumi ir redzami centrālā ekrāna N blokā. Viduskonsoles augšdaļā tiek attēloti arī trases dati, ko novērtēs īpaši karstasinīgi vadītāji.

Dzinēja jaudas izvēle
i30 Fastback N priekšējos riteņus piedzen 2,0 litru dzinējs ar turbokompresoru, kam ir pieejami divi dažādi jaudas līmeņi. Standard Package versija attīsta 250 PS/184 kW jaudu (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā (WLTP): 8,1 l/100 km; CO2 kombinētajā ciklā: 185 g/km). Patiesi automobiļu cienītāji novērtēs pilnīgi jaunā i30 Fastback N Performance Package versiju ar 275 ZS/202 kW maksimālo jaudu (degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 8,2 l/100 km; CO2 kombinētajā ciklā: 188 g/km), 353 Nm maksimālo griezies momentu un 250 km/h maksimālo ātrumu. Turbīnas spiediena paaugstināšanas funkcija, kas iedarbojas, sasniedzot maksimālo griezes momentu, ļauj to paaugstināt līdz 378 Nm. Tā uz dažām sekundēm palielina turbīnas apgriezienus ar papildu gaisu un degvielu, lai paaugstinātu jaudu.

Performance Package versija papildus piedāvā N Corner Carving diferenciāli, kas nodrošina izcilu vilci, un maināmo izplūdes vārstu sistēmu sportiskai skaņai. Performance Package versijā i30 Fastback N maksimālo saķeri nodrošina 19 collu Pirelli P-Zero augstas veiktspējas riepas.

Tiem, kas novērtē ātru braukšanu pagriezienos, ir pieejami braukšanas dati par zirgspēkiem, griezes momentu, turbīnas spiedienu, kā arī apļu un paātrinājuma hronometrs i30 Fastback N centrālajā ekrānā. Veiktspējas datu sistēma saglabā un attēlo datus par braukšanu, kas ir ļoti noderīgi sacīkšu trasē.

Savienots ar pasauli un ar ceļu
i30 Fastback N piedāvā vismodernākos sakaru risinājumus, to skaitā 3D navigāciju, mediju funkcijas, Android Auto, Apple CarPlay un bezvadu uzlādi. i30 Fastback N braukšanas režīmus var attēlot audio un navigācijas sistēmas 8,0 collu skārienekrānā. Abas sistēmas piedāvā Apple CarPlay un Android Auto, ļaujot lietotājiem pieslēgt savas ierīces, lai atskaņotu mūziku un kontrolētu mūzikas, tālruņa vai navigācijas funkcijas ekrānā. Intuitīva savienojamība ļauj vadītājam un pasažieriem saglabāt sakarus ar apkārtējo pasauli, nenovēršot uzmanību no ceļa. Hyundai Motor piedāvā arī bezvadu mobilo tālruņu induktīvās uzlādes paliktni (Qi standarts) un bezmaksas septiņu gadu abonementu LIVE pakalpojumiem. LIVE pakalpojumi piedāvā reālā laika režīmā aktualizētu informāciju par laika apstākļiem, satiksmi, fotoradariem un interešu punktu tiešsaistes meklēšanu. Navigācijas ekrānā tiek attēloti arī augstas veiktspējas braukšanas dati.

Prieks ikvienā pagriezienā no Namjangas līdz Nirburgringai
Hyundai N sērija ir izstrādāta saskaņā ar tādu pašu filozofiju kā Hyundai sacīkšu automobiļi. "N" apzīmē divus svarīgus elementus: pirmkārt, Hyundai Motor globālo izpētes un attīstības centru Namjangas apgabalā Dienvidkorejā, kur radās šī ideja, un, otrkārt, Nirburgringu - vienu no pasaules grūtākajām sacīkšu trasēm, kur atrodas arī Hyundai izmēģinājumu centrs, kurā tiek noslīpētas N modeļu īpašības. Pats N logotips simbolizē asu līkumu sēriju. Sportiskie N modeļi ir īpaši pilnveidoti un testēti tieši šādos līkumos.

Ražots Eiropā
i30 Fastback N tiek ražots Hyundai Motor Manufacturing Czech rūpnīcā Nošovicē (HMMC). Ražotne tika atvērta 2008. gadā un tajā pašā gadā uzsāka pirmās paaudzes i30 ražošanu. Tās gada ražošanas jauda ir 350 000 automobiļu, un tā atbilst visstingrākajiem kvalitātes standartiem un Eiropas klientu prasībām. HMMC rūpnīcas teritorijā ir arī 3,3 km gara izmēģinājumu trase, kurā tiek pārbaudītas katra automobiļa dinamiskās īpašības, troksnis un funkcijas, kā arī veikta pilnīga ritošās daļas pārbaudes.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 28.janvāris 2019 12:23
4 0 Atbildēt

"sportiskā piecdurvju kupeja", jeb, runājot ne caur puķēm, sapists hečbeks. Man jau likās kāpēc te ir kaut kas jauns, ja pirms kāda gada hujdajs jau izlaida N tricāru, bet tagad skaidrs - ne jau modelis būtu jauns, bet tā nepraktiskā forma.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārbiedējot pasažierus, Parīzē automatizēts metro vilciens neapstājas trīs stacijās 1

Parīzē automatizēts metro vilciens bez vadītāja otrdienas vakarā patraucies garām trim pieturām pilsētas centrā, manāmi satraucot pasažierus. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 11

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 

Kampaņā “Pamēģini sabiedrisko!” autovadītājus aicinās pārsēsties sabiedriskajā transportā 23

Pirmdien, 2019. gada 16. septembrī, VSIA Autotransporta direkcija” sadarbībā ar AS “Pasažieru vilciens” uzsāk informatīvu kampaņu “Pamēģini sabiedrisko!”, lai motivētu Latvijas iedzīvotājus pārsēsties no privātā automobiļa sabiedriskajā transportā, tādējādi ne vien mazinot satiksmes sastrēgumus, bet arī ietaupot resursus un saudzējot vidi. Lasīt vairāk

 

600 km gaitas rezerve un 4 līmeņa autopilots – Ķīnas Hongqi krosovera koncepts (+ FOTO) 6

Ķīnas marka Hongqi Frankfurtes autoizstādē demonstrē ne tikai 1400 Zs jaudīgo superhibrīdu S9, bet arī krosovera E115 konceptu, kas aprīkots ar ceturtā līmeņa autopilotu un spēj nobraukt 600 km bez papildu uzlādes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti