Tikai benzīns un hibrīdi - Toyota pastāsta par jauno Corolla (+ FOTO) 5

 
iAuto | 18.februāris 2019 12:18

Japānas autobūves kompānija Toyota atklājusi informāciju par jauno Corolla (agrāk Auris), kas Eiropas tirgū kļūs pieejama no aprīļa.

Toyota kompaktklases modelis būvēts uz Toyota New Global Architecture (TNGA) platformas, kompaktklases versijā GA-C, ko izmanto arī C-HR un Prius. Padzīvojis kādu laiku ar nosaukumu Auris, tas atgriežas pie labāk pazīstamā Corolla un šogad tiek pasniegts jau kā divpadsmitās paaudzes modelis.

Jaunajā paaudzē tas būs pieejams trīs virsbūves versijās: kā piecdurvju hečbeks (agrāk Auris), universāls Corolla Touring Sports (agrāk Auris Touring Sports) un sedans Corolla sedan (agrāk nosaukums tas pats). Bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 361 – 1024 litri (piecdurvju modelim), 598-1606 litri (universālam) un 471 litrs (sedanam). Hibrīdmodifikāciju ietilpība ir nedaudz mazāka.

Motoru piedāvājumā nav neviena dīzeļa, ir tikai viens benzīna motors, toties divas hibrīdversijas. Sedans būs pieejams tikai hibrīda variantā, bet hečbeka un universāla modelim pieejamas visas motoru versijas.

Jaunais 180 Zs hibrīds apvieno 2,0 litru benzīna motoru, 109 Zs elektromotoru, niķeļa-metālhidrīda akumulatoru un sešu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu. 100 km/h šāda Corolla sasniedz 7,9 sekundēs, maksimālais ātrums ir 180 km/h, bet vidējais degvielas patēriņš – 3,7 litri uz 100 km. Pircējam tiks piedāvāts arī uzlabots 122 Zs hibrīds uz 1,8 litru benzīna motora bāzes, kā arī 1,2 litru benzīna turbomotors, kas attīsta 114 Zs.

Jaunā Corolla ieguvusi uzlabotu sadursmes novēršanas sistēmu (Pre-Crash Safety System, PCS), kas gājējus atpazīst arī diennakts tumšajā laikā, brīdina vadītāju par iespējamo sadursmi (10-180 km/h) un iedarbina bremzes, ja tas nereaģē (10-180 km/h). Sastrēgumu asistentam tagad ir Stop&Go funkcija un jauna funkcija, kas darbojas no 70 km/h – ja elektronika konstatē, ka priekšā braucošais automobilis ir lēnāks, sistēma ieslēdz virzienrādītāju un uzsāk paātrināšanos, patstāvīgi veicot apdzīšanu. Ja tiek konstatētas kādas atkāpes, piemēram, transports pretējā joslā, manevrs tiek pārtraukts. Palīgasistentu klāstā arī uzlabota adaptīvā kruīzkontrole, aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa uzraugs un asistents, kas brīdina par šķēršļiem, braucot atpakaļgaitā.    

Jaunajai Corolla pieejami adaptīvie amortizatori, LED un Matrix-LED starmeši, bagāžnieka vāks ar sensoru vadību, 7 collu vadītāja informācijas displejs, multimediji ar 8 collu skārienjutīgu ekrānu, 10 collu Head-Up projekcijas displejs.

Jaunā modeļa cenas ražotājs vēl neatklāj.

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 18.februāris 2019 13:48
5 7 Atbildēt

Pamuļķi atkal varēs nopirkt kārtējo tojotas hibrīdu un domāt, ka ekonomē.

Damn 18.februāris 2019 14:27
5 1 Atbildēt

vidējais degvielas patēriņš – 3,7 litri uz 100 km

------------------------------------

Neticu. Visticamāk tas ir nobraucot tos 100km ārpus pilsētas, bet ja jaaizbrauc no Rīgas līdz Liepājai un atpakaļ, tad patēriņš šajā braucienā būs lielāks.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti1111

Mercedes: cilvēkveidīgie roboti cilvēku vietā

Mercedes-Benz rūpnīcās ieradīsies cilvēkveidīgie roboti, kas aizstās cilvēkus smagākos ikdienas darbos. Pagaidām tas ir eksperiments. Lasīt vairāk

 

Volkswagen ID.Unyx – sportisks krosovers Ķīnas tirgum 4

Volkswagen ID.Unyx ir gandrīz tas pats Cupra Tavascan, tomēr ne gluži. Lasīt vairāk

 

Elektriskā Škoda Epiq par 25 000 eiro ieradīsies 2025. gadā (+ FOTO) 15

Čehijas autobūves uzņēmums Škoda gatavo elektrisku mazauto, kas būs pievilcīgs arī cenu ziņā. Lasīt vairāk

 

Visu laiku jaudīgākais Volkswagen universāls – vēl viens elektriskais GTX saimes modelis (+ FOTO) 13

Reizē ar ID.3 GTX debitējis vēl viens šīs saimes modelis – ID.7 GTX Tourer. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti