Vācijas autobūves kompānija veikusi izmaiņas Ķīnas tirgū un pārveidojusi Jetta par atsevišķu modeļu saimi, apvienojot tajā piedāvājumu gados jaunākiem pircējiem.
Jetta saimē iekļausies sedans un divi krosoveri, bet ražošana notiks FAW-Volkswagen rūpnīcā, Ķīnas pilsētā Čendu.
Volkswagen vadība uzskata, ka Jetta zīmols palīdzēs kompānijai nostiprināties vidējā cenu segmentā, iekļaujoties starp dārgāko Volkswagen un zemāko cenu līmeni, kas aizņem trešdaļu no Ķīnas tirgus. Ražotāja pārstāvji skaidro, ka Ķīnā pirmā automobiļa pircējs ir gados krietni jaunāks nekā Eiropā un ASV, bet finanšu līdzekļi, kas tiek atvēlēti šim mērķim ir vidēji par 10 000 eiro mazāki. Ķīnas pircējs izvēlas automašīnu, kas maksā aptuveni 21 000 eiro, lielu vērību piešķirot interneta un moderno tehnoloģiju pieejamībai.
2018.gadā Volkswagen Group Ķīnas tirgū realizēja 4 miljonus 228 881 automobili, no tiem 3 miljonus 172 080 – ar Volkswagen marku.
Vispoulārākais vācu ražotāja modelis bija Volkswagen Lavida (503 825 eksemplāri), Jetta analogs, kas tiek ražots Shanghai Volkswagen, bet Jetta ar 327 695 eksemplāriem šajā sarakstā ieņēma septīto vietu.
Ķīna ir Volkswagen lielākais noieta tirgus, kompānija tur darbojas jau 30 gadus un 2018.gadā piegādāja klientam 30 miljono Volkswagen.
Te runa drīzāk par to, ka, ja tev nekad nav bijis VW, BMW vai kas cits, tad kā tu par to vari spriest? Tev nav ar to pieredzes, vienīgais par ko var runāt ir par vizuālo izskatu, viss pārējais tukša divāna eksperta muldēšana.