Volkswagen Jetta kļūst par atsevišķu marku 7

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 27.februāris 2019 12:01

Vācijas autobūves kompānija veikusi izmaiņas Ķīnas tirgū un pārveidojusi Jetta par atsevišķu modeļu saimi, apvienojot tajā piedāvājumu gados jaunākiem pircējiem.

Jetta saimē iekļausies sedans un divi krosoveri, bet ražošana notiks FAW-Volkswagen rūpnīcā, Ķīnas pilsētā Čendu.

Volkswagen vadība uzskata, ka Jetta zīmols palīdzēs kompānijai nostiprināties vidējā cenu segmentā, iekļaujoties starp dārgāko Volkswagen un zemāko cenu līmeni, kas aizņem trešdaļu no Ķīnas tirgus. Ražotāja pārstāvji skaidro, ka Ķīnā pirmā automobiļa pircējs ir gados krietni jaunāks nekā Eiropā un ASV, bet finanšu līdzekļi, kas tiek atvēlēti šim mērķim ir vidēji par 10 000 eiro mazāki. Ķīnas pircējs izvēlas automašīnu, kas maksā aptuveni 21 000 eiro, lielu vērību piešķirot interneta un moderno tehnoloģiju pieejamībai.

2018.gadā Volkswagen Group Ķīnas tirgū realizēja 4 miljonus 228 881 automobili, no tiem 3 miljonus 172 080 – ar Volkswagen marku.

Vispoulārākais vācu ražotāja modelis bija Volkswagen Lavida (503 825 eksemplāri), Jetta analogs, kas tiek ražots Shanghai Volkswagen, bet Jetta ar 327 695 eksemplāriem šajā sarakstā ieņēma septīto vietu.

Ķīna ir Volkswagen lielākais noieta tirgus, kompānija tur darbojas jau 30 gadus un 2018.gadā piegādāja klientam 30 miljono Volkswagen.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 27.februāris 2019 18:26
1 3 Atbildēt

FAW ražo arī savus automobīļus ( viņiem ir 5 brendi), plus - jau minētais FAW - VW, kā arī FAW - toyota un FAW - GM.

Tā ka tas ir lielākais auto ražotājs ķīnā.

Bet runājot par to minēto FAW-VW.

FAW - VW pieder ķīniešiem.

60% akciju - FAW grupai,

tikai 20 procenti VW AG, 10 procenti Audi AG, un 10 procenti VW China ( kas ir VW meitasuzņēmums).

Tā ka juridiski, tos VW ražo FAW, nevis VW.

Bet VW jau māk uzņemties citu firmu ražojumus ( siemens, Bosh, utt) kā savas tehnoloģijas.

Galvenais, ka strādniekiem Eiropā, prieks.

viencexperc 27.februāris 2019 18:30
1 3 Atbildēt

p.s.

Un ja ticēt tai bildei, kas ir augšā, tad mēs vairs nerdzam VW emblēmu.

Vai tik VW, izmešu skandāla dēļ, slepus nav pārdevis jetta licenci.

Gribētu aplūkot šīs Jettas "markas" pārejas dokumentus. Tikai man jau neparādīs.

s 27.februāris 2019 20:00
2 0 Atbildēt

Es savukārt vēlētos aplūkot to graustu ar kuru Tu brauc!

P.s.

Gribēt nav kaitīgi.

viencexperc 27.februāris 2019 20:37
0 0 Atbildēt

Nolēmu atbildēt uz šo jautājumu, ko bieži man uzdot.

1) Es nebraucu visu savu mūžu ar vienu auto. Es tos mainu, tuvākajā laikā vēl nomainīšu ( apsveru tādu domu). Tagad uzrakstīšu, kas man ir. Tad nomainīšu. Nāksies atkal rakstīt, ka nomainīju. Pret ko, utt. Bet tādā veidā nāksies visu laiku rakstīt par sevi, un varu atklāt savu identitāti. Jo kāds pēc maniem auto, varētu mani atšifrēt.

Bet es gribu palikt mistiska persona, kura visu laiku iekomentē patiesību, bet neviens nezin kas es esmu.

2) Kāda starpība ar ko es braucu? Ko tas maina?

Pieņemsim, ka man ir 1980.gada golfs. Kāpēc es nevaru rakstīt patiesību par VW? Kāpēc tādi stereotipi - ja man ir pežo, man jāliela pežo. Ja man ir mazda, man visiem jāreklamē mazda.

Vai man ir 2019. gada mersedess AMG. Kāpēc es nevaru pateikt, ka vw vai BMW ir sūds? Kāpēc man jāraksta - man ir kruts auto, bet priekš tautas kruts ir nissans.

Vai man ir ševrolets. Kāpēc man jāraksta, ka VW ir labs auto, ja man ir ševrolets.

Man ir pietiekoši liela pieredze ar auto ( lielāka, kā varētu šķist) . Mani šī tēma interesē. Kāpēc, ja kāds uzraksta, ka XXX ir super, nevar uzrakstīt XXX ēnas puses?

Jā, sevišķi es kritizēju vāciešus. Jo tie visu laiku reklamējas, izmanto idiņus, lai reklamētos par velti, un tāpēc cilvēkiem ir ieborēti smadzenēs kaut kādi mīti no 90.tajiem gadiem, kad žiguļa vietā atveda pasātu. Un kops tiem laikiem palicis ir mīts, ka pasāti ir super auto.

Bet piemēram, par amerikāņiem, daudziem, tieši otrādi -kaut kāds stereotips. Paši nekad nav braukuši ( Eiropas fordu neskaitu. Tas nav amerikas auto) bet kritizē pēc principa - "man tā liekas", vai "viena tantiņa teica".

Tāpēc par usa autiniem es rakstu sliktus vārdus mazāk - lai neitralizētu negatīvismu.

utt.

Kad cilvēks ir iemīlējies meitenē. Viņam liekas, ka viņa ir super, lai gan tā skaļi un skābi pirž gultā, tai sķībi zobi un klibo. Puisis būs iemīlējies, un neredzēs šos defektus. Mana misija ir parādīt defektus auto.

Piemēram, cilvēkam patīk VW. Viņam patīk, jo cita auto viņam nav bijis, vai bija daudz vecāka gada auto, un pēc tā, salīdzinajumā, viņam liekas - ka tas VW ir ar ūbertehnoloģijām, vai viņam ir iezombēts, ka VW ir labs auto. Viņš pērk, brauc un liela. Bet patiesība ir tāda, ka salons ir tāds pats kā nissanam. Pežo būs daudz tehnoloģiskāks un inovācijām bagātāks, lai gan 5 gadus vecāks. Utt.

nu, tu saprati.

Tā, ka domā ko gribi. Ja domā, ka man ir velosipēds, tad domā, ka velosipēds.

Ja domā, ka renis, tad tā arī domā. Man vienalga. Bet patiesību ar to tik un tā nenoslēpsi.

p.s.

No vācu auto par automobīļiem es uzskatu tikai 2 brendus - Mersedess un opelis.

Ja nav naudas mersim, bet gribi vācieti - tad tikai opelis.

p.s.s.

Un mana darbība ir vērsta pretēji.

Ja ir daudz +, es rakstu, kādi ir mīnusi. Ja ir daudz mīnusi, tad rakstu plusus.

Ja te visi sāks rakstīt slikti par VW, es uzrakstīšu kaut ko labu par VW, tici man. Man nav nekādu līderu vai lūzeru.

Ja kāds auto būtu sūds, to nepirktu.

s 1.marts 2019 19:25
0 0 Atbildēt

Zini kādēl es To vaicāju?

Tu NEZINI, kā ir patiesībā. Tu NEESI braucis ne ar tiem bmw, ne ar tiem audi, ne ar citām tām automašinām, kuras Tu piemini.

Kad es Tev pavaicāju ar ko aizstāt manu auto, Tu teci mercedes, jo Tur viss esot labāks, bet tā NAV. Un es to zinu, jo es skatījos uz tas mercedesu es biju jau noskatijis.

Uz ko ir balstīti Tavi apgalvojumi? Jo personīgā pieredze tā viennozīmīgi NAV.

Es varētu teikt, ka maclaren ir sūdīgāks par ferrari, bet es tā nesaku, jo es nezinu! Saproti nav svarīgs tikai maksimālais ātrums, vai paātrinājums, bet auto kopumā, un vēljovairāk, ja mēs runājam par ikdienas auto! Kādēl Tu visu mēri pa savam. Nu ne visi dzīvo latgales laukos un ne visiem vajag pikapus, ar kuriem kūtsmeslus, vai degvielu traktoram aizvest, tas ir darba auto, ir cilvēki, kas domā, ka ir fashioniigi ar tādu braukāt pa pilsētu, nu lai tā būtu man viņi netrauce, tā ir viņu darīšana.

Bet Tev ir acīmredzamas novirzes, kompleksi un tu tos centies kompensēt rakstot muļķības dažādos portālos...

Un kārtējo reizi Tu apliecini, ka no automšinām neko nesaproti. Ok VW man arī nepatīk, bet salīdzināt tā salonu ar nissanu, vai pežo, ir smieklīgi, vai nu arī cilvēkam jābūt aklam.

Arī tehniskā ziņā Tu no auto neko nesaproti, es savukārt pirms daudziem gadiem pabeidzu RTK, kā automehāniķis strādāju servisā gan pirms skolas pabeigšanas, gan pēc. Viens no servisiem bija kādreizējais HANZA AUTO, tatad Opel un Chevrolet, paradoks? Tad sāku mācīties RTU par auto inženieri, bet nepabeidzu, jo dzivē viss nedaudz sagrozījās. Par inženieri gan kļuvu, tikai citā nozārē.

Ar šo es gribēju teikt, ka esmu skrūvejis daudz automašinas ļoti daudz un joprojām tas ir mans hobijs. Pašam ir bijuši daudz dažādi auto, gan īpašumā,gan kā darba auto, un par cik esmu pazīstams ar daudziem no šis nozares, tad arī ar auto šad tad samaināmies, lai paskatītos atšķirības. Un es uzreiz "jūtu" kad tādi cilvēki kā Tu, runā muļķības, jo Tev nav ar ko salīdzināt, kā jau teicu. Ne tu esi braucis ar tiem auto, ne sēdējis tajos, tas ko Tu saki ir vienkārši muldēšana. Turklāt slima muldēšana...

Bet savu auto foto tāpat man nesagaidīt, jo tas ir vecs auto, un tiklīdz Tu to parādīsi, tā pat vw polo īpašnieks, iespējams pasmiesies par Tevi...

JanJan 28.februāris 2019 14:34
0 0 Atbildēt

Tā varētu būt, jo šķiet, ka līdz pat diezgan nesenai pagātnei bija ļoti lieli ierobežojumi un nosacījumi attiecībā uz ārvalstu investoriem un kompānijām. Visticamāk tā arī bija, ka citādāk nemaz neļāva vispār darboties, kā tikai mazākuma akcionāram...

Es 27.februāris 2019 22:41
3 0 Atbildēt

Te runa drīzāk par to, ka, ja tev nekad nav bijis VW, BMW vai kas cits, tad kā tu par to vari spriest? Tev nav ar to pieredzes, vienīgais par ko var runāt ir par vizuālo izskatu, viss pārējais tukša divāna eksperta muldēšana.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti