No 36 200 dolāriem - Tesla Model 3 lētākā versija jau pārdošanā 3

 

Foto: Ekrānšāviņš

iAuto | 2.marts 2019 13:53

ASV elektromobiļu ražotājs uzsācis Model 3 cenu ziņā pievilcīgākās versijas tirdzniecību, aiz okeāna tā maksās, sākot no 36 200 eiro (31 200 eiro).

Nesen Tesla izņēma no piedāvājuma Model S un Model X 75 kilovatstundu modeļus, atstājot vien dārgākās 100 kilovatstundu modifikācijas, savukārt Model 3 klāsts, tieši otrādi, papildinājās ar jaunu variantu, kas cenu ziņā ir vispievilcīgākais no visa, kas pircējam šobrīd pieejams.

Jaunā versija komplektēta ar akumulatoru, kas var nodrošināt 354 km tāldarbību. 100 km/h tā sasniedz 5,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 209 km/h.

Žurnālisti, kam izdevies pasēdēt jaunuma salonā raksta, ka “lētā” modeļa apdarei izmantoti krietni lētāki un taustei nepatīkamāki materiāli, sēdekļi apvilkti ar audumu un regulējas mehāniski. Ja neskaita stūri, tad slēdžu un pogu salonā tikpat kā nav, bet funkciju pārvaldei tiek izmantots Tesla modeļos ierastais skārienjutīgais ekrāns-planšete. 4,70 m garās automašīnas priekšā vietas diezgan, taču aizmugurē sēdēt nav ērti. Arī bagāžnieks ir vien 380 litru liels, tādēļ 85 litru papildu novietne priekšā (kur citiem atrodas motors) būs vājš mierinājums. Kas attiecas uz gaitas īpašībām, tad piekare strādā tikpat labi kā Model S un Model X, paātrinājums līdz simtam ir 5,5 sekundes arī desmit reizes pēc kārtas, kamēr bremzes sarūgtina pārāk garā bremzēšanas ceļa dēļ (situāciju varētu mainīt citas riepas), bet stūre, neraugoties uz trīs regulēšanas režīmiem ir pārāk “mīksta” (komforta režīmā) vai pārāk asa (Sport režīmā), darot automobiļa gaitu pārāk nemierīgu.

Asistentu palīgsistēmas var uzlabot ar Autopilot sistēmu, kas maksā 3000 dolāru, bet par uzlabotu šī kompleksa versiju prasīs 5000 dolāru.

Tesla Model 3 ir arī dārgāka modifikācija – Standart Range Plus, kas bez atkārtotas uzlādes ļaus nobraukt aptuveni 386 km. 100 km/h tā sasniedz 5,3 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 225 km/h.

No marta Model 3 var nopirkt arī Eiropā. Vācijas tirgū šobrīd piedāvā divas versijas: ar pilnpiedziņu un diviem elektromotoriem (no 55 400 eiro) un Performance (no 66 100 eiro). Vācijas tirgum Model 3 piegādā ar automātisko ārkārtas bremzēšanas sistēmu un sistēmu, kas brīdina par iespējamo sadursmi no sāniem un ar priekšā braucošo transportlīdzekli. Lai automobilis bez vadītāja palīdzības paātrinātos, bremzētu un stūrētu, nepieciešams uzlabots autopilots par 5200 eiro.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
ezis71 3.marts 2019 8:46
1 0 Atbildēt

EIROPĀ SĀK TIRGOT JAUNO OPEL AMPERA-E

Publicēts 19 Decembris 2016

Š.g. 14. decembrī Norvēģijā sākusies, kā apgalvo ražotāji, jaunā un “revolucionārā“ Opel Ampera-e tirdzniecība. Parīzes autošovā pirmizrādi piedzīvojušais elektriskais Opel sākotnēji tiks piedāvāts ierobežotam valstu skaitam, par prioritāti izvēloties tos tirgus, kur labi attīstīta elektroauto uzlādes infrastruktūra – Norvēģiju, Vāciju, Nīderlandi, Franciju un Šveici. Pārējās valstis, t.sk. Latviju jaunais Ampera-e sasniegs ne ātrāk kā 2017. gada beigās.

Jau 2019.gada marts bet no Amperas ne smakas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti