Ženēvas autoizstādē Ķīnas kompānija Arcfox, kas ietilpst milzīgajā koncernā BAIC, demonstrē sporta auto Arcfox GT divās versijās.
Arcfox GT ir elektriskās piedziņas sporta auto, kas izgatavots BAIC augstas veiktspējas modeļu kalvē R&D, kas atrodas Spānijā.
Arcfox GT koplietošanas ceļu versija aprīkota ar četriem elektromotoriem, kas attīsta 1020 Zs, bet sacīkšu trasēm paredzētais variants Race Edition komplektēts ar sešiem elektromotoriem, kas attīsta 1632 Zs. Abas modifikācijas 100 km/h sasniedz 2,59 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 255 km/h.
Zināms, ka abiem spēkratiem ir pilnpiedziņa un oglekļa šķiedras monokoks, bet Race Edition atšķiras ar milzīgu antispārnu un sacīkšu riepām.
Atšķirībā no VAG faniem ( zombijiem), es nekritizēju ķīniešu automobīļus, jo lai gan dažas jomās atpaliek, tie ļoti strauji progresē. Aptuveni 2:1. Ķīnieši 1 gadā izdara to, ko pārējie - 2. Tur jau kādu laiciņu praktizē automobīli ar Face ID, kad tas pēc sejas atpazīst savu saimnieku, hologrfiskie navigatori, pirmie ieviesa auto tirdzniecību internetā ( bez dīlercentriem) utt.
Bet runājot par šo automobīli, man interesē - cik ilgam laikam pietiek baterejas. 4 (6) motori, 1600zs... es domāju, ka pat Nirburgringā vienu apli nenobrauks...