iAuto KARSTĀ reportāža no Ženēvas: Ķīnas Arcfox ar 1632 Zs jaudīgu elektrisko hiperauto (+ FOTO) 7

 

Arcfox GT Race Edition Foto: iAuto.lv

iAuto | 12.marts 2019 15:15

Ženēvas autoizstādē Ķīnas kompānija Arcfox, kas ietilpst milzīgajā koncernā BAIC, demonstrē sporta auto Arcfox GT divās versijās.

Arcfox GT ir elektriskās piedziņas sporta auto, kas izgatavots BAIC augstas veiktspējas modeļu kalvē R&D, kas atrodas Spānijā.

Arcfox GT koplietošanas ceļu versija aprīkota ar četriem elektromotoriem, kas attīsta 1020 Zs, bet sacīkšu trasēm paredzētais variants Race Edition komplektēts ar sešiem elektromotoriem, kas attīsta 1632 Zs. Abas modifikācijas 100 km/h sasniedz 2,59 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 255 km/h.

Zināms, ka abiem spēkratiem ir pilnpiedziņa un oglekļa šķiedras monokoks, bet Race Edition atšķiras ar milzīgu antispārnu un sacīkšu riepām.

Arcfox GT Race Edition Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Race Edition Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Race Edition Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Race Edition Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Foto: iAuto.lv

Arcfox GT Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
viencexperc 12.marts 2019 21:40
2 0 Atbildēt

Atšķirībā no VAG faniem ( zombijiem), es nekritizēju ķīniešu automobīļus, jo lai gan dažas jomās atpaliek, tie ļoti strauji progresē. Aptuveni 2:1. Ķīnieši 1 gadā izdara to, ko pārējie - 2. Tur jau kādu laiciņu praktizē automobīli ar Face ID, kad tas pēc sejas atpazīst savu saimnieku, hologrfiskie navigatori, pirmie ieviesa auto tirdzniecību internetā ( bez dīlercentriem) utt.

Bet runājot par šo automobīli, man interesē - cik ilgam laikam pietiek baterejas. 4 (6) motori, 1600zs... es domāju, ka pat Nirburgringā vienu apli nenobrauks...

vw 13.marts 2019 7:54
0 0 Atbildēt

redzi, ar to tavs sliktais VAG arī atšķiras no ķīniešiem - ja vw teica, tad tā būs, ja ķīnietis jau parādīja, tad tas vēl neko nenozīmē, pameklē kaut vai borgward - bija tāds skaļš projekts - nu tik būs, nu tik rullēs, pārstāvniecība eiropā, rūpnīca štutgartē, un, kur ir? - ja atrodi, pastrāsti arī mums

viencexperc 13.marts 2019 12:09
0 0 Atbildēt

Ar ko VW atšķiras no ķīniešiem? Ne ar ko. Ar emblēmu priekšā.

Un atverot bagāžnieku - ķīniešiem būs metāls, VW - skaisti apšūts ar audumu.

viencexperc 13.marts 2019 12:25
0 0 Atbildēt

un runajot par Borgvardu, atver kaut vai wikipēdiju, vai aizej uz Rīgas motormuzeju. Borgward tika dibināta ap 60-tajiem gadiem.

Un tā ir vācu kompānija, nevis Ķīniešu.

Tas projekts bija par kompānijas reanimēšanu. Kompānijas BAIC pasārnē esošais uzņēmums Foton Motors ražoja zem zīmola Bogward automašīnu ( suv). Apskaties par Foton motors kompaniju - tā ir KOMERCTEHNIKAS, traktoru un autobusu ražotāja.

Tas bija vairāk kā eksperiments. Starp citu - Borgward BX7 tika tirgots gan Eiropā, gan Ķīnā. miljonu tirāžu protams, ka nevar sagaidīt no jaunas kompānijas un pirmā modeļa ( Foton motors tas ir vienīgais SUV). Man pat vairāk liekas, ka fotons izvēlējās atdzīvināt Borgwardu, lai saviem SUV modeļiem būtu eiropeisks nosaukums, un nedaudz attālinātu no traktoriem. Jo kurš normāls pirks "džipu" no traktoru un autobusu ražotāja.

msh 13.marts 2019 23:35
0 0 Atbildēt

Tā sejas atpazīšana - tas ķipa ir uzlabojums? Tu esi cinisks - vēlies mašīnu, kuras nozagšanai īpašniekam galva jānogriež...

Damn 13.marts 2019 7:51
0 0 Atbildēt

Baterejas, baterejas

13.marts 2019 7:56
0 0 Atbildēt

Labāk lai saka - Butareji - tas senkrievu izloksnē

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti