Ženēvas autoizstādē Ķīnas kompānija Arcfox, kas ietilpst milzīgajā koncernā BAIC, demonstrē sporta auto Arcfox GT divās versijās.
Arcfox GT ir elektriskās piedziņas sporta auto, kas izgatavots BAIC augstas veiktspējas modeļu kalvē R&D, kas atrodas Spānijā.
Arcfox GT koplietošanas ceļu versija aprīkota ar četriem elektromotoriem, kas attīsta 1020 Zs, bet sacīkšu trasēm paredzētais variants Race Edition komplektēts ar sešiem elektromotoriem, kas attīsta 1632 Zs. Abas modifikācijas 100 km/h sasniedz 2,59 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 255 km/h.
Zināms, ka abiem spēkratiem ir pilnpiedziņa un oglekļa šķiedras monokoks, bet Race Edition atšķiras ar milzīgu antispārnu un sacīkšu riepām.
Atšķirībā no VAG faniem ( zombijiem), es nekritizēju ķīniešu automobīļus, jo lai gan dažas jomās atpaliek, tie ļoti strauji progresē. Aptuveni 2:1. Ķīnieši 1 gadā izdara to, ko pārējie - 2. Tur jau kādu laiciņu praktizē automobīli ar Face ID, kad tas pēc sejas atpazīst savu saimnieku, hologrfiskie navigatori, pirmie ieviesa auto tirdzniecību internetā ( bez dīlercentriem) utt.
Bet runājot par šo automobīli, man interesē - cik ilgam laikam pietiek baterejas. 4 (6) motori, 1600zs... es domāju, ka pat Nirburgringā vienu apli nenobrauks...
redzi, ar to tavs sliktais VAG arī atšķiras no ķīniešiem - ja vw teica, tad tā būs, ja ķīnietis jau parādīja, tad tas vēl neko nenozīmē, pameklē kaut vai borgward - bija tāds skaļš projekts - nu tik būs, nu tik rullēs, pārstāvniecība eiropā, rūpnīca štutgartē, un, kur ir? - ja atrodi, pastrāsti arī mums
Ar ko VW atšķiras no ķīniešiem? Ne ar ko. Ar emblēmu priekšā.
Un atverot bagāžnieku - ķīniešiem būs metāls, VW - skaisti apšūts ar audumu.
un runajot par Borgvardu, atver kaut vai wikipēdiju, vai aizej uz Rīgas motormuzeju. Borgward tika dibināta ap 60-tajiem gadiem.
Un tā ir vācu kompānija, nevis Ķīniešu.
Tas projekts bija par kompānijas reanimēšanu. Kompānijas BAIC pasārnē esošais uzņēmums Foton Motors ražoja zem zīmola Bogward automašīnu ( suv). Apskaties par Foton motors kompaniju - tā ir KOMERCTEHNIKAS, traktoru un autobusu ražotāja.
Tas bija vairāk kā eksperiments. Starp citu - Borgward BX7 tika tirgots gan Eiropā, gan Ķīnā. miljonu tirāžu protams, ka nevar sagaidīt no jaunas kompānijas un pirmā modeļa ( Foton motors tas ir vienīgais SUV). Man pat vairāk liekas, ka fotons izvēlējās atdzīvināt Borgwardu, lai saviem SUV modeļiem būtu eiropeisks nosaukums, un nedaudz attālinātu no traktoriem. Jo kurš normāls pirks "džipu" no traktoru un autobusu ražotāja.
Tā sejas atpazīšana - tas ķipa ir uzlabojums? Tu esi cinisks - vēlies mašīnu, kuras nozagšanai īpašniekam galva jānogriež...