Volkswagen parāda krosoveru Roomz ar ceturtā līmeņa autopilotu (+ FOTO) 10

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.aprīlis 2019 12:40

Šanhajas autoizstādē Volkswagen demonstrē krosoveru Roomz, kas apgādāts ar diviem elektromotoriem un ceturtā līmeņa autonomās braukšanas sistēmu.

Krosovers Roomz ir 4930 mm garš, 1903 mm plats un 1675 mm augsts. Automobilis apveltīts ar 2965 mm riteņu bāzi un diviem elektromotoriem, kuru kopējā jauda 306 Zs. 100 km/h automašīna var sasniegt 6,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums ir 180 km/h. Zināms, ka sērijveida versija kļūs par lielāko modeli jaunizveidotajā elektriskās piedziņas ID saimē un bez papildu uzlādes varēs nobraukt aptuveni 450 km. Akumulatora uzpildei ar strāvu pietiek ar 30 minūtēm, pieņemot, ka tiek izmantota ātrās uzlādes iekārta.  

Roomz ir 22 colu riteņu diski, IQ Light Matrix LED lukturi un aizmugures lukturi ar funkciju, kas ļauj parādīt dažādus grafiskos simbolus. Salonā iebūvēts projekcijas displejs un ciparu mērinstrumenti, bet ceturtā līmeņa autopilots atbrīvos vadītāju no šofera pienākumiem. Šādam nolūkam pakārtots arī salons (priekšējos sēdekļus var apgriezt par 180 grādiem), taču, ja ir vēlēšanās, vadītājs var jebkurā brīdī atgriezties vietā un pārņemt stūri savās rokās.

Ražotājs krosoveru Roomz pozicionē kā konkurentu Tesla Model X un Audi E-tron.

Par Volkswagen ID saimes pirmo sērijveida modeli kļūs kompakts hečbeks, kas uz konveijera stāsies jau 2019.gada novembrī.  

Foto: Ekrānšāviņš

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
15.10 15.aprīlis 2019 15:12
4 0 Atbildēt

Šitādu sistēmu savā auto negribētu, bet par citiem mūsdienu asistentiem neko sliktu nesaku - automātiskās bremzes vien ko vērts

JanJan 15.aprīlis 2019 13:54
2 0 Atbildēt

Man galvenais patīk tās frāzes "ceturtā līmeņa autopilotu". Nu tad gaidām, kad kāds cits ražotājs tūlīt pateiks, ka viņam ir piektais līmenis jau. Ko tur niekoties, uzreiz 10 maukt un miers!

5 līmenis 15.aprīlis 2019 14:05
2 1 Atbildēt

velti smejies - nākamā pakāpe tiešām ir 5.līmenis, kur stūre un pedāļi vairs neeksistē, tā ka, izbaudi stūrēšanu, kamēr vēl iespējams. Ja esi lasījis pēdējo dienu ziņas, tepat iauto, tad tev būtu jāsaprot, ka totālā elektronikas kontrole tuvojas lieliem soļiem, kas dažu komentētājus besī, bet citiem ir vienalga

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: VW Tiguan R ar 320 ZS un īpašu pilnpiedziņu(+VIDEO) 5

Volkswagen ir daudz R modeļu. Tās ir automašīnas, kam ir vismaz 300 ZS un ne pārāk liels svars. Tas bija tikai laika jautājums, kad R burts nonāks populārākajā SUV Eiropā Volkswagen Tiguan. Lasīt vairāk

 

Teju puse no otrdien negadījumos cietušajiem bija gājēji 2

Teju puse no aizvadītajā diennaktī satiksmes negadījumos cietušajiem bija gājēji, liecina Valsts policijas apkopotā informācija. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ diskusijā eksperti vērtēs sabiedrības gatavību Eiropas zaļā kursa rosinātajām izmaiņām 2

Tiešsaistes diskusijā otrdien, 7.decembrī, eksperti vērtēs sabiedrības gatavību Eiropas zaļā kursa rosinātajām izmaiņām, aģentūru LETA informēja AS "Sadales tīkls" pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Toyota T-Mate – jauns nosaukums Toyota drošības un autovadītāja atbalsta sistēmām 3

Demonstrējot apņemšanos paplašināt savas saistības drošības jomā, Toyota ievieš Toyota T-Mate – jaunu kopējo nosaukumu ražotāja drošības un vadītāja atbalsta sistēmām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti