No 71 300 eiro – Mercedes sāk sava pirmā elektriskā krosovera ražošanu 6

 
iAuto | 7.maijs 2019 11:10

Vācijas autobūves kompānija Mercedes-Benz uzsākusi sava pirmā elektriskā krosovera EQC ražošanu. Vācijā Brēmenē ražotais videi draudzīgais automobilis maksās, sākot no 71 300 eiro.

Savu pirmo uznācienu plašākas publikas priekšā EQC svinēja 2018.gada rudenī, Parīzes autoizstādē. Automobilis ir aprīkots ar diviem elektromotoriem (pa vienam katrai asij), kas attīsta 408 ZS jaudu un 750 Nm griezes momentu. No vietas līdz 100 km/h EQC paātrinās h 5,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 180 km/h.

Strāvu motors saņem no 80 kWh litija jonu bateriju komplekta, kas nodrošina gaitas rezervi aptuveni 445-471 km (pēc NEDC cikla). Akumulatoru var uzlādēt 11 stundu laikā, ja izmanto Wallbox iekārtu vai 40 minūtēs, ja pieslēdzas ātrās uzlādes stacijai.

Mercedes – Benz EQC cena Vācijas tirgū sāksies no atzīmes 71 300 eiro. Tas ir mazāk nekā Audi e-tron (79 900), Jaguar I-Pace (78 240) vai Tesla Model X (84 930 eiro).

Turpmāk Mercedes papildinās elektrisko modeļu piedāvājumu, kas uz konveijera stāsies ne tikai Brēmenē un citās Daimler ražotnēs Vācijā, bet arī Ķīnā, ASV un Francijā.

 
Visi komentāri
 
TDIOTS 7.maijs 2019 13:50
2 0 Atbildēt

nez vai būs 445-471 km , nez vai .

Uu 7.maijs 2019 14:04
2 0 Atbildēt

Kàdēļ elektroautomobīļa jauda jāizsaka zirgspēkos? Stulbuma kalngals.

uuu 7.maijs 2019 14:07
3 2 Atbildēt

tādēļ, lai arī parasts mirstīgais var kaut ko saprast - es nebūtu priecīgs, ja kilogramu vietā sāktu lietot mārciņas un unces, bet temperatūru noteiktu pēc Fārenheita

Damn 7.maijs 2019 14:43
1 1 Atbildēt

Kārtējā spēļmantiņa biezajiem.

viencexperc 7.maijs 2019 19:51
2 2 Atbildēt

Nepārliecinoši.

Tesla jau atteicās no 75kw akumulatoriem. Un plāno atteikties no 80kw, kas viņām tagad ir mazākā batereja. Bet te - tikai 80.

Un varbūt es neesmu mārketingologs, bet mersedesam jau nu nevajadzētu būt lētākajam. Vajadzēja tieši otrādi - 120 kw un dārgākais un krutākais par citiem...

Conqueror 9.maijs 2019 10:06
0 0 Atbildēt

Nu, man arī tie zirgspēki liekas novecojuši. Kaut kur lasīju ka cilvēks var attīstīt 8 (astoņu) ZS jaudu, piemēram, braucot ar riteni. Kilovatos man patīk labāk un ņūtonmetros ari. Griezes moments vislabāk raksturo dzinēju.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti