AvtoVAZ iesniedzis Federālā rūpnieciskā īpašuma institūtam patentu attēlus, kuros redzams jaunais apvidus auto, kas nomainīs Lada 4x4 (Ņiva).
Vizuāli jaunais AvtoVAZ modelis atgādina konceptauto Lada 4x4 Vision, kas tika nodemonstrēts 2018.gada Maskavas autoizstādes laikā. Ražotājs neatklāja precīzus datus par koncepta modeli, vien norādīja, ka tā pamatā ir īpaša 4,2 m gara šasija. Piedevām apvidus auto apveltīts ar augstu klīrensu, īsām pārkarēm, izciliem pārgājības rādītājiem un bezceļa transmisiju ar “plašu augsta un zema koeficienta arsenālu”.
2018. gada maijā AvtoVAZ bijušais prezidents Nikolā Mors atklāja, ka nākamās paaudzes Lada 4x4 SUV parādīsies 2021. – 2022. gadā. Tajā pašā laikā vēl nav zināms, kādu platformu tas izmantos. Agrāk tika ziņots, ka automašīnas pamatā varētu būt Renault-Nissan alianses vidējo izmēru modeļiem paredzētā platforma CMFB-LS. Mors arī atzīmēja, ka Lada 4x4 pēctecis būs dārgāks par tā priekšgājēju, taču tas maksās mazāk nekā, piemēram, Renault Duster.
Skatos, ka daudzi komentētāji nesaprot. Tas NAV KRIEVU ražojums. Pareizi rakstat - ka krievi nekad nav neko prātīgu uzražojuši.
Bet LADA pieder Renault-Nissan aliansei. Tā ka šis modelis ir franču-japāņu, nevis krievu. Un runājot par dizainu, tajā ir saglabājušies caurumi aizmugurē, starp aizmugurējo stiklu un aizmugures logu, kā vecajai ņivai, Šajās bildēs nav redzams, bet ja tā ir kopija tam, ko Reno-nissan ( Lada) demonstrēja kā konceptu, tad tam ir jābūt trapecveida atpakaļskata spogulim, kā pirmajai ņivai.
Tā ka - Reno dizaineri labi pacentušies lai saglabātu kaut ko no vecās ņivas, ar ko ir izaugušas vairākas krievu paaudzes.
Es nevaru teikt, ka tas ir ķēms, vai miskaste.
Tas ir lēts renis, lēta dacia krievu stilā. Tikai veco ņivu pirka jo tā bija lēta, bet ja šī būs dārgāka, tad 90 procentos krievijas teritoriju tādu nevarēs atļauties.